Appartement Villa Benina

AppartementWeer vandaag29°19°
Appartement Villa Benina
9,8

59 reviews over Appartement Villa Benina in het Nederlands

Heerlijke vakantie met prima gastheer en -vrouw

Familie Van Doorsselaere - De Roeck
9-9-2018

Samen met onze twee tieners verbleven we in appartement Evitos. Mooi en ruim appartement voorzien van alle comfort. Geweldig uitzicht op de zeebaai en het eiland Murter. 's Morgens ontbijten op terras met zo'n view is hemels. Zee is vlakbij, centrum Tisno op een kwartiertje wandelen langs de zee, of met één van de beschikbare fietsen op enkele minuten bij de bakker of supermarkt.Uitstekende uitvalsbasis voor mooie uitstappen naar Zadar, Sibenik de Krka watervallen en de vele ontelbare stranden in de buurt. Ben en Ine staan steeds voor je klaar met tips en uitleg, handige weetjes. Echt lieve mensen die hun gasten een warm hart toedragen. We komen zeker nog terug om nieuwe dingen te ontdekken in de buurt en andere uitstappen nog eens over te doen. Kroatië is zo'n prachtig land en de kusten zo onwezenlijk mooi dat je gewoon terug moet. Topvakantie en Villa Benina is een topadresje !

Heerlijk!

Barry, Mariska en Isa
16-8-2018

Wij hadden appartement Tomos met een mooi groot eigen terras en een heerlijk badje waar je lekker met z’n tweeën even in kon poedelen. Na 12 jaar in een stacaravan was dit appartement wel heel erg luxe! De lat is gelijk heel hoog gelegd.

Het appartement was van alle gemakken voorzien en Ben en Ine stonden altijd klaar als je iets wilde weten. Boven ons appartement zaten nog 2 Nederlandse gezinnen met tieners dus die vermaakten zich ‘s avonds prima met z’n allen op het gezamenlijke terras. Ine had voor de jongste dames van het gezelschap nog een leuk knutselproject bedacht waarbij ze voor zichzelf een mooi souvenir hebben gemaakt. Het was voor ons een vakantie van totale rust, heerlijk! Trap naar beneden en je kon het water in en zonnen lekker op eigen terras. Geen gesjouw meer met koelboxen. We gaan zeker nog een keer terug!

Fantastisch!!!

Fam.schram/wijdom
7-8-2018

Wij verbleven 8 nachten in villa benina. Wat een vriendelijke mensen en wat een super mooie appartementen!! Alles aanwezig wat je maar nodig hebt, over nagedacht, van afwasmiddel, vaatwastabletten, doekjes, sponsjes enz.

Een meer dan thuis gevoel! En dan dat uitzicht, geweldig!! Kunnen geen minpunt bedenken, of toch 1!!

8 dagen veel te kort!! Daarna verbleven we nog 7 nachten in een stacaravan op een drukke camping, viel even tegen, iedere dag met heimwee terug gedacht aan villa benina. Ben en Ine, bedankt dat we bij jullie konden verblijven, willen zeker nog eens terugkomen

Fantastisch!

Herald en Alice
29-9-2017

Een prachtig appartement, van alle gemakken voorzien. Je hoeft alleen je eigen kleding en een handdoek voor het strand mee te nemen. Tisno is een ideale thuisbasis om Kroatië verder te ontdekken. Zo zijn de Krka watervallen, Kornati eilanden en het Vransko jezero op maximaal 35 km van het appartement. En door Ben en Ine (en niet te vergeten Bella, de hond) voel je je direct welkom en thuis. Zelfs een dagje varen met hun boot (rib, 150 pk!) behoort tot de mogelijkheden. Wij vonden dit een fantastische ervaring. Kortom: een echte aanrader!

Tip: ga op de terugreis naar de Plitvice meren! Je reist dan alweer een stukje richting Nederland maar kunt deze prachtige meren dan toch ook nog bekijken.

subliem!

John en Niki
30-8-2017

Na een enerverende vliegreis kwamen we terecht in een oase van rust, gastvrijheid, vriendelijkheid, sfeer en smaak. Onze vakantie was één grote wellness-ervaring vanaf de eerste minuut, niet in het minst dankzij de toewijding van Ben en Ine en het fantastische, superschone appartement met het mooie uitzicht op zee. We kijken terug op een onvergetelijke Vakantie met hoofdletter V, die onze verwachtingen in alle opzichten heeft overtroffen en voor altijd in onze harten gegrift zal staan.

Jammer dat we geen elf kunnen geven voor hygiëne en prijs/kwaliteit verhouding.

Super verblijf

PATTYN Guido
28-8-2017

Wij verbleven in appartement Tomos. Super mooi appartement met mooi uitzicht! Alles is heel netjes en alles is aanwezig (handdoeken, vaatdoeken, opgemaakte bedden...) Aan alles is gedacht.

We werden vriendelijk ontvangen door Ben en Ine. Ben kwam ons zelfs oppikken bij aankomst zodat we niet hoefden te zoeken. Bij een welkomstdrankje werden reeds de eerste tips meegegeven. Bij het plannen van onze uitstappen gaven Ben en Ine steevast enkele supertips mee!

Tisno is een leuk plaatsje en niet al te druk. Ideaal om stadjes en natuur te bezoeken. Leuke en lekkere restaurants op vijf minuten wandelen.

Vriendelijke service op een toplocatie

Familie Hermkens
25-8-2017

Een bijzonder mooi uitzicht wat nooit zal vervelen. De vriendelijke ontvangst was super met alle tips. Alles is tiptop verzorgd en wordt goed bijgehouden. Een locatie met heel veel mogelijkheden zoals zwemmen voor de deur, boot varen, natuurgebieden om de hoek en een pittoreske stad op loopafstand. Het beste restaurant van de omgeving voor de deur. Ideaal voor jong en oud. Pluim voor de gastheer en gastvrouw. Wij willen graag nog een keer terugkomen om te genieten van de relaxte sfeer en schoonheid.

Geweldig appartement

Marc en Cinderella Hogervorst
14-8-2017

Na heel wat jaren gekampeerd te hebben, zijn we dit jaar naar villa benina geweest (Nicos). Een super mooi luxe appartement met airco en een mooi uitzicht. We werden door Ben en Ine gastvrij ontvangen. Ben heeft direct geregeld dat de volgende ochtend onze boot het water werd ingehesen en dat de boottrailer gestald kon worden. Onze boot kon aan een eigen boei van Ben liggen. Super service! Voor Ben en Ine is niets teveel gevraagd en hebben ze veel kennis en tips over de omgeving.

Tisno is een leuk plaatsje en de omgeving is om te varen ook erg mooi. Al met al hebben wij een top vakantie gehad en gaan volgend jaar weer terug.

Toppie

Serv
30-6-2017

Luxe appartementen met een fantastisch uitzicht op de zee

Gratis gebruik van fietsen, wasmachine , handdoeken service en een

gezamenlijk terras waar de gasten gebruik van kunnen maken .

Tisno is een leuk dorpje met restaurantjes op loopafstand.

Ben en Ine bedankt voor jullie gastvrijheid.

Serv en Marianne

Geweldige uitvalsbasis

Heidi Dolmans
1-6-2017

Villa Benina staat voor comfortabele luxe appartementen met alles erop en eraan , eigen privé terras met een fantastisch uitzicht , ook een gezamenlijk terras aanwezig . Gastheer/vrouw Ben en Ine weten alles over de omgeving , ze staan voor je klaar . Niet te vergeten hun geweldig ontvangst met streekproducten , een mooie traktatie en verwelkoming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Benina in Tisno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Benina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.