Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag35°20°

1 review over Hotel Tisno Family Hotel in het Nederlands

Heerlijk ontspannen op een dromerige plek

Yerun
2-2-2014

Hotel Tisno ligt er dromerig bij, direct aan de kade in het plaatsje Tisno. Vanaf het terras - waar je 's ochtends kunt ontbijten - heb je een idyllisch uitzicht over het water en op het eiland Murter aan de overkant, waar je via een brug zo naar toe loopt of rijdt.

Met slechts 8 kamers is het een knus hotelletje, maar wel van alle gemakken voorzien. Onze comfort tweepersoonskamer is waanzinnig ruim, met aparte zitkamer en slaapkamer en chique ingericht met visgraatparket en stijlvolle meubelen. Achter het hotel is zelfs een zwembad, maar zwemmen kun je natuurlijk veel beter in de kristalheldere zee. Het personeel is erg vriendelijk en ontspannen. In zo’n atmosfeer kun je als gast niet anders dan helemaal tot rust komen.

Gereisd Met partner in september 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken, Kanoën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tisno Family Hotel in Tisno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tisno Family Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.