Vakantiehuis Marko Škaro

1 review over Vakantiehuis Marko Škaro in het Nederlands

écht alles is aanwezig!!

monique
12-8-2010

Alle ruimte en alles zeer goed verzorgd. Het enige wat er niet was is een kaasschaaf. Maar in de keuken was ook nog een snijmachine, voor de handige mensen! Heel vriendelijk echtpaar van 75 jaar wat in het souterain woont.

Strand is écht beton! Na een paar dagen ben je er aan gewend. Restaurant Meastral en Fer zijn prima naar Kroatische maatstaven. Biograd is heel leuk om te bezoeken en ook Zadar is mooi, maar wij hadden toevallig een heel regenachtige dag (de enige gelukkig). Luchthaven Zadar is 20 minuten rijden en vanaf Weeze is het rechtstreeks vliegen in 1,5 uur!! Boottocht door de Kornati eilanden is leuk maar moet je niet veel van voorstellen. Watervallen Krk is leuker.

Dit was de 4de keer in Kroatie: Hvar, Stanici (bij Omis), Vranjica (bij Trogir) en ook deze lokatie is echt prima bevallen. Nu nog richting Dubrovnik!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Marko Škaro in Sveti Petar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Marko Škaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.