Hotel Waterman Supetrus Resort

KinderhotelWeer vandaag7°-1°
Hotel Waterman Supetrus Resort
8,4

Omschrijving
Hotel Waterman Supetrus Resort in Supetar is een groot resort met zwembaden, animatie (helaas geen Nederlandse), twee stranden met strandbedjes en verschillende restaurants. De omgeving is erg mooi en er zijn leuke activiteiten en bezienswaardigheden zoals een eilandtour, een bezoek aan het nationale park KrKa of een dag naar Split.

We hebben een aantal aanbieders voor Waterman Supetrus Resort voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Waterman Supetrus Resort in het Nederlands

Fantastich

Fam Kumar,
7-9-2018

zeer vriendelijk personeel speciaal Katija bij de receptie en in de bar Antonio / Mate en Luggi. Wij waren zeer verrast toen we een stoel nodig hadden op het terras dat ontbrak .Mate ging snel en pakte het op het barbecuerestaurant en bracht naar ons dus we konden genieten van onze avond. Kamer was erg leuk alleen de kluis had op een hoger niveau moeten opereren. Restaurant had goed eten maar de wijn uit de kraan was niet drinkbaar. Pamela en de oudere ober waren zeer attent.

We genoten erg van ons verblijf.

Prima.

Mariëlle,
6-8-2018

Het hotel ligt mooi, vlakbij de gezellige haven van Supertar. (10 min. lopen)

Meerdere hotels delen dezelfde faciliteiten. Kamers zijn netjes, 7 dagen per week schoonmaak en schone handdoeken.

Groot resort, wel overzichtelijk.

Twee stranden 1 in een baai met weinig stenen en 1 met meer stenen waar de zee wat ruiger is. Betalen voor de bedjes aan zee. Wel altijd plaats. Bij de zwembaden het welbekende handdoek leggen.

Hotel is erg Frans georiënteerd, geen NL animatie.

Helaas niet te spreken over het eten, voornamelijk omdat het bijna altijd koud was. (Wel genoeg keuze.) Hierdoor zijn we vaak gaan uit eten.

Receptie en schoonmaak personeel erg vriendelijk, bar personeel helaas niet.

Aanraders: een eiland tour, een dag naar Split en het nationale park Krka.

Alleen maar fantastisch!

Simon Kumeling,
7-10-2017

Het resort is gelegen op een mooie plek aan de Adriatische Kust, het resort beschikt over ruime eetgelegenheden, mooie zwembaden, goed animatieteam...

Alles voor zeer betaalbare prijzen, heb de vakantie van mijn leven gehad bij Waterman Supetrus Resort!

aanrader ...

Mooi, aangenaam hotel!,
23-8-2017

Groot resort met lage bebouwing! Lekker eten, iedere dag afwisseling met aparte kids-corner. We konden iedere dag buiten zitten om te eten wat natuurlijk leuk is met een mooi zicht!

Hadden een kamer met zeezicht en is wel een aanrader om extra bij te boeken.

Mooie nette zwembaden verdeeld over het resort.

Minpunten geen all-in bar aan het strand tijdens de dag. Handdoekenleggers zijn hier ook aanwezig.

Kamer is net en wordt iedere dag proper gereinigd door de kamermeisjes.

Ligzetels aan het strand over de hele kustlijn te betalen. Opgelet: is een kiezelstrand en waterschoenen zijn zeker geen luxe!

Mooie welness aanwezig in het resort (jacuzzi, hamam, sauna, relax ruimte, douches, omkleedruimte, ...)

Tegenvaller

Petra,
15-8-2017

Aankomsttijd luchthaven in de avond sluit niet aan bij de vertrektijd van de ferry, daardoor 3 uur moeten wachten. Geen reisleider te bekennen in de bus die enige informatie gaf over het verdere verloop van de reis. Buschauffeur kon geen woord engels. De hotelmedewerkers waren niet spraakzaam; er kon geen groet of knikje af m.u.v. de receptiemedewerkers. Frisdrank, cocktails en bier waren verdund met water; smakeloos. Weinig variatie in het eten. Aansluiten in de lange rij voor het buffet. Ligbedjes zonder matrasjes lagen erg hard, niet comfortabel. Entertainment was vooral gericht op de fransen. Muziek/geluid stond echt knoerhard. Geen vermakende shows, flauwe grappen. Geen professionele optredens. Op de terrassen ontbrak gezelligheid. Het bruist niet.

Hotelkamer was modern en netjes. Goede bedden en goedwerkende airco. Dichtbij de zee, mooi uitzicht.

Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. We reizen al 23 jaar binnen europa; dit was echt een tegenvaller.

Prima resort met goede ligging

Peter,
27-7-2017

Het hotel ligt op hetzelfde terrein als het sentido hotel Kaktus. Beide hotels werken samen waardoor je van de faciliteiten van beide hotels gebruik kunt maken. Het betreft een prima hotel met een goed all in concept. door verschillende restaurants en zwembaden het geen massaal gevoel. Het hotel ligt aan het strand en op loop afstand van het leuke dorpje. De veerboot is ook prima te bereiken maar je bent wel een uur onderweg naar split.

nanny Scheele,
26-5-2017

Het was er super schoon mooie koele kamers . Zeer vriendelijk personeel .

Je moet daar blijven staan

Eten was heerlijk en gevarieerd . Jammer dat er niet wat meer zitjes zijn om even lekker te zitten bijv .bij de kids club.

Je moet daar blijven staan , boven kun je zitten maar te ver weg voor de kleintjes.

Geen speel toestellen voor de kleintjes zoals wip of schommel .

Verder een hele leuke week gehad met de kinderen en kleinkinderen.

Lekker rustig

Rahoens Peter
16-5-2016

Het is een ressort met enorme mogelijkheden en plaatsen van rust. De kamer die wij hadden was zeer leuk. De kamer was enorm groot. Met zithoek en kitchinette en douche en wc. (966) Het eten is lekker in her vernieuwde restaurant Palma dat nu de naam kreeg Mama Mary's kitchen. Het personeel is niet op de hoogte van deze naam verandering. In het begin is het wat zoeken en lopen om het juiste restaurant te vinden waar je binnen mag.

geweldig!

Ornello
13-8-2013

Vorig jaar voor een week geweest en dit jaar voor 10 dagen.

Wederom topvakantie gehad.Hotel c.q kamers zijn zeer schoon en netjes, eten is geweldig en personeel is zeer vriendelijk.

We zijn eerder in Sentido hotels geweest (Spanje) maar deze is zeer goed.

Wij verbleven een week in dit hotel. Groot resort met meerdere gebouwen. Erg schoon, vriendelijk personeel. Voor kids animatie maar niet in het ned. Alles duits en frans. Eten zeer lekker. Gevarieerd buffe als je all inclusive boekt. Schone kamer. Een top vakantie gehad. Mooi eiland.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waterman Supetrus Resort in Supetar (Brac), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waterman Supetrus Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.