Hotel Waterman Supetrus Resort

Hotel Waterman Supetrus Resortsterstersterster

8Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Supetar (Brac)

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Waterman Supetrus Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Waterman Supetrus Resort in Supetar is een groot resort met zwembaden, animatie (helaas geen Nederlandse), twee stranden met strandbedjes en verschillende restaurants. De omgeving is erg mooi en er zijn leuke activiteiten en bezienswaardigheden zoals een eilandtour, een bezoek aan het nationale park KrKa of een dag naar Split.

23 reviews over Hotel Waterman Supetrus Resort

• 2019
    9Monique P05-08-2019

Fijne plek waar je je snel thuis voelt.

We waren een week in dit hotel met onze twee kinderen van 10 en 8. Het is een heerlijke plek, pal aan het strand en op een heel fijn resort. Het zwembad was heerlijk en er waren voldoende lekkere plekjes om te zitten, ook toen het even regende. Je loopt vanaf het hotel zo naar het gezellige plaatsje Supetar. We waren een beetje huiverig voor het all inclusive concept, maar het viel ons 100% mee. Er was voldoende keuze en het eten was vers, gevarieerd en goed. Er werd niet overmatig gegeten en gedronken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wiel16-06-2019

Prima schoon hotel!

Prima hotel! Wij hadden een mooie grote kamer en er werd elke dag schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Het eten was ook goed. In de avond kan je naar het leuke haven lopen of rond wandelen op het park, overal in het park kan je drinken halen. De ijsjes zijn aan te bevelen, deze kan je overdag halen. Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Bas25-05-2019

Nooit meer!

Ik lees zoveel positieve reacties hier. Dat het vriendelijke mensen zijn en goede service.. Wij vonden het absolute tegengestelde! Nergens kon er een lach vanaf, om 18.00 ging de bar dicht en de zithoek, kom je koffie of andere drankjes halen kijken ze je aan alsof je een hels karwei aan hen vraagt om te doen en all inclusief is een groot woord hier. Van 8 tot 10 kleine keus aan eten, 13.00 tot 15.00 idem en van 19.00 tot 21.00 wederom idem. Dan tussendoor heb je pech, want alles is binnen no time op en de keuze is ook wederom karig te noemen. Koffie is wel erg lekker, maar daar kom ik hier niet voor.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Fam Kumar07-09-2018

Fantastich

zeer vriendelijk personeel speciaal Katija bij de receptie en in de bar Antonio / Mate en Luggi. Wij waren zeer verrast toen we een stoel nodig hadden op het terras dat ontbrak .Mate ging snel en pakte het op het barbecuerestaurant en bracht naar ons dus we konden genieten van onze avond. Kamer was erg leuk alleen de kluis had op een hoger niveau moeten opereren. Restaurant had goed eten maar de wijn uit de kraan was niet drinkbaar. Pamela en de oudere ober waren zeer attent. We genoten erg van ons verblijf.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Mariëlle06-08-2018

Prima.

Het hotel ligt mooi, vlakbij de gezellige haven van Supertar. (10 min. lopen) Meerdere hotels delen dezelfde faciliteiten. Kamers zijn netjes, 7 dagen per week schoonmaak en schone handdoeken. Groot resort, wel overzichtelijk. Twee stranden 1 in een baai met weinig stenen en 1 met meer stenen waar de zee wat ruiger is. Betalen voor de bedjes aan zee. Wel altijd plaats. Bij de zwembaden het welbekende handdoek leggen. Hotel is erg Frans georiënteerd, geen NL animatie. Helaas niet te spreken over het eten, voornamelijk omdat het bijna altijd koud was. (Wel genoeg keuze.) Hierdoor zijn we vaak gaan uit eten. Receptie en schoonmaak personeel erg vriendelijk, bar personeel helaas niet. Aanraders: een eiland tour, een dag naar Split en het nationale park Krka.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Simon Kumeling07-10-2017

Alleen maar fantastisch!

Het resort is gelegen op een mooie plek aan de Adriatische Kust, het resort beschikt over ruime eetgelegenheden, mooie zwembaden, goed animatieteam...

Alles voor zeer betaalbare prijzen, heb de vakantie van mijn leven gehad bij Waterman Supetrus Resort!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Mooi, aangenaam hotel!23-08-2017

aanrader ...

Groot resort met lage bebouwing! Lekker eten, iedere dag afwisseling met aparte kids-corner. We konden iedere dag buiten zitten om te eten wat natuurlijk leuk is met een mooi zicht! Hadden een kamer met zeezicht en is wel een aanrader om extra bij te boeken. Mooie nette zwembaden verdeeld over het resort.
    Minpunten geen all-in bar aan het strand tijdens de dag. Handdoekenleggers zijn hier ook aanwezig. Kamer is net en wordt iedere dag proper gereinigd door de kamermeisjes. Ligzetels aan het strand over de hele kustlijn te betalen. Opgelet: is een kiezelstrand en waterschoenen zijn zeker geen luxe! Mooie welness aanwezig in het resort (jacuzzi, hamam, sauna, relax ruimte, douches, omkleedruimte, ...)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Petra15-08-2017

Tegenvaller

Aankomsttijd luchthaven in de avond sluit niet aan bij de vertrektijd van de ferry, daardoor 3 uur moeten wachten. Geen reisleider te bekennen in de bus die enige informatie gaf over het verdere verloop van de reis. Buschauffeur kon geen woord engels. De hotelmedewerkers waren niet spraakzaam; er kon geen groet of knikje af m.u.v. de receptiemedewerkers. Frisdrank, cocktails en bier waren verdund met water; smakeloos. Weinig variatie in het eten. Aansluiten in de lange rij voor het buffet. Ligbedjes zonder matrasjes lagen erg hard, niet comfortabel. Entertainment was vooral gericht op de fransen. Muziek/geluid stond echt knoerhard. Geen vermakende shows, flauwe grappen. Geen professionele optredens. Op de terrassen ontbrak gezelligheid. Het bruist niet. Hotelkamer was modern en netjes. Goede bedden en goedwerkende airco. Dichtbij de zee, mooi uitzicht. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. We reizen al 23 jaar binnen europa; dit was echt een tegenvaller.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Peter27-07-2017

Prima resort met goede ligging

Het hotel ligt op hetzelfde terrein als het sentido hotel Kaktus. Beide hotels werken samen waardoor je van de faciliteiten van beide hotels gebruik kunt maken. Het betreft een prima hotel met een goed all in concept. door verschillende restaurants en zwembaden het geen massaal gevoel. Het hotel ligt aan het strand en op loop afstand van het leuke dorpje. De veerboot is ook prima te bereiken maar je bent wel een uur onderweg naar split.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9nanny Scheele26-05-2017

Het was er super schoon mooie koele kamers . Zeer vriendelijk personeel . Je moet daar blijven staan Eten was heerlijk en gevarieerd . Jammer dat er niet wat meer zitjes zijn om even lekker te zitten bijv .bij de kids club. Je moet daar blijven staan , boven kun je zitten maar te ver weg voor de kleintjes.

Geen speel toestellen voor de kleintjes zoals wip of schommel .

Verder een hele leuke week gehad met de kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

1 tip over Hotel Waterman Supetrus Resort

• kim van den bogaard, 26-06-2012

het is een zeer mooi eiland dat echt de moeite waard is alleen moet je er wel rekening mee houden dat je lang onderweg bent om iets te bezichtigen want je moet eerst met de boot terug naar het vasteland en van daaruit verder reizen.

2 vragen over Hotel Waterman Supetrus Resort

• Wally Huijben, 21-11-2016

transfer

Hoe lang is de transfertijd naar het hotel (veerboot) ?

• Guntherjaspers, 09-11-2016

Zijn het zoetwater zwembaden?

Hotel Waterman Supetrus Resort info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Internationaal, Mexicaans, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald