Hotel SENTIDO Kaktus Resort

KinderhotelWeer vandaag15°10°
Hotel SENTIDO Kaktus Resort
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Kaktus Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel SENTIDO Kaktus Resort in het Nederlands

Met vrienden

uitstekend

Dhr.Jaspers
1-6-2018

op loopafstand van Supetar, het is een groot complex en het is zinvol om aan de reisleiding informatie te vragen wat er allemaal te doen is, een verblijf in een bijgebouw is goed verzorgd maar je loopt voor het eten e.d. wel 200 meter

Groot complex, maar fijne vakantie gehad!

Judith
3-8-2017

Het Sentido Kaktus ligt op het terrein van het Waterman Supetrus Resort en deelt daarmee alle faciliteiten, behalve de buffetrestaurants. De kamers in het Sentido gedeelte zijn gerenoveerd en dus mooier, ook ligt het hotel heel centraal op het complex. Heerlijk eten, fijn zwembad bij Kaktus (geen harde muziek/animatie, daarvoor ga je naar een ander zwembad) en mooi gelegen aan zee. Het complex/tuinen/zwembaden zijn erg mooi aangelegd, enige nadeel is dat het nogal groot is en dus de weg vinden is de eerste dagen lastig. Publiek is grotendeels Duits, Frans/Belgisch en Oost-Europees, weinig Nederlanders. Personeel erg vriendelijk! Gratis schepijsjes tussen 10 en 5 uur, heerlijk met een fijn zitje in de schaduw. Vlakbij het hotel ook een grote waterglijbaan en klimparcours in zee, tegen betaling maar erg leuk!

Kort wandelingetje (10 minuten) naar het dorp Supetar, wat klein maar erg sfeervol is. Klein kinderkermisje (in de avonden geopend). Erg naar ons zin gehad!

modern hotel

diana
27-6-2017

Mooi modern hotel met een vele zwembaden en ligbedden. Het terrein word gedeeld met hotel Waterman Supertrus. Ja mag van alles gebruik maken alleen niet van de restaurants. Je hebt een mooi strand voor de watersporters en een rustig strand in een baai waar je heerlijk het water in kan. Ook een massage aan het water behoort tot de mogelijkheden.

De kamers zijn mooi en modern. Het eten in het restaurant is heerlijk. Vriendelijk personeel aanwezig.

Geen 4 sterren waard!

Ineke
21-8-2016

Het eiland is mooi. Hotel geen 4sterren waard! Met de all-in formule voelden we ons bekocht: lage kwaliteit van eten en drank,service ondermaats,voor een beetje meer kwaliteit moest je voor zowat alles bijbetalen! Klant-onvriendelijk! Te weinig ligstoelen,geen kussens,huur van een handdoek was duurder dan ene kopen in de winkel. Men deed weinig of geen moeite om je verblijf aangenaam te maken.

Nooit meer, dit is sentido onwaardig !

Frans Teuwen
18-7-2016

Kroatië en het eiland Brac is een mooie vakantiebestemming, je moet rekening houden als je op het eiland zit en je wil ervan af heb je de Ferry nodig. De Ferry van Brac naar Split duurt 1uur en nog eens een uur terug van Split naar Brac. Op het eiland heb je een auto nodig om je te verplaatsen anders heb je niets gezien. Supetar is een mooi havendorpje maar echt veel is er ook niet te zien. Om iets te zien moet je het eiland met de auto ontdekken en het is ook een echte aanrader. Autoverhuur is dubbel zo duur als BV's in Spanje. Voor ons verblijf hadden wij Kakus sentido resort geboekt op aanraden van touroperator. Wij gingen in het verleden altijd met touroperator en zij kenden ook onze verwachtingen. Kamers zijn ondergebracht in losse gebouwen verspreid in een groen domein is allemaal nieuwbouw, niks op aan te merken alle comfort is aanwezig ! Wel rekening houden als je een kamer op het 2de verdiep hebt, er zijn geen liften. Dit was het positieve van onze reis naar Brac. Het hotel met de all-in formule niet boeken, je ergert je dood. Ligzetels zijn niet voorzien van kussens maw zijn keihard. Water van het zwembad ijskoud. Eten = niet goed en altijd koud, beperkt aanbod groenten, geen ijsjes, cola light is te betalen, desserts ondermaats, enorm rumoerig in de restaurants. Dit was echt een afknapper ! Bezoek Brac niet in hotelformule maar op eigen houtje. Heel goede restaurants op Brac met een goede kwaliteit prijsverhouding ! Bevolking is vriendelijk ! Teleurgesteld in touroperator. Zoals ik aan touroperator heb laten weten " nooit meer "

absoluut geen 4 sterren waard

Monique
21-6-2016

slechte all-in formule. Handdoeken betalend aan zwembad ( 15 euro) Ook aan strand, stoelen en parasols betalend. Alcoholische dranken betalend. Ijskast leeg, zelfs geen flesje water aanwezig. Groot complex waarin je verloren loopt. 3 restaurants, maar zelfs met all-in is het niet toegestaan om in elk restaurant te gaan eten. Buffet niet uitgebreid, geen variatie. Voorgerechten en desserts elke dag hetzelfde. Tuin niet onderhouden, onkruid tussen de voegen op het terras aan het zwembad. We hadden een supplement betaald voor kamer met zeezicht. Eerst een kamer gekregen zonder zeezicht. Andere kamer gevraagd, zee was zichtbaar als je goed keek tussen de takken van een grote dennenboom. Kamers wel vernieuwd en heel proper. Komen hier zeker nooit meer terug !

goed hotel maar slechte all-in formule

Veerle & Bart
27-6-2009

+ propere moderne kamers, wel niet al te groot

+ lekker gevarieerd eten, mooie buffetten

+ mooie rustige omgeving

- onvriendelijk (algemeen voor Kroaten)

- slechte all-inclusive formule (snacks of ijsjes niet inbegrepen, slechts drank aan 1 bar verkrijgbaar andere bars zijn betalend, siroopdrankjes, geen eten voorzien bij aankomst)

- slechte vluchturen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Kaktus Resort in Supetar (Brac), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Kaktus Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.