Pension Villa Vilma

Pension
Pension Villa Vilma

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Vilma voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Villa Vilma in het Nederlands

zeer eenvoudig, ver van plaatsje

ingridv60
8-7-2014

Was niet slecht maar zou het niemand aanraden, was blij dat het maar voor 3 nachten was. Aardige mensen, doen hun best, kleine erg eenvoudige, beetje muffe kamer, wel met balkon. Je moet door woonkamer eigenaren voor eenvoudig maar goed ontbijt. vlak bij kiezel strandje waar weinig schaduw was en wel strandtentje met vrij harde jongeren muziek waar alle stoelen bezet waren.

wel lekker voor eind v.d. middag even zwemmen. naar plaatsje lopen voor restaurant, 20 minuten langs drukke weg. met auto wel snel in Paklenica, Zadar en Nin., Sibenik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Vilma in Sukošan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Vilma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.