Pension Villa Vilma

Pension Villa Vilmastersterster

5Matig

Score uit 1 review

Kroatië, Dalmatië, Sukošan

Op vakantie geweest naar Villa Vilma?

5Matig

Meer pension info
Tonen op kaart

1 review over Pension Villa Vilma

• 5ingridv6008-07-2014

zeer eenvoudig, ver van plaatsje

Was niet slecht maar zou het niemand aanraden, was blij dat het maar voor 3 nachten was. Aardige mensen, doen hun best, kleine erg eenvoudige, beetje muffe kamer, wel met balkon. Je moet door woonkamer eigenaren voor eenvoudig maar goed ontbijt. vlak bij kiezel strandje waar weinig schaduw was en wel strandtentje met vrij harde jongeren muziek waar alle stoelen bezet waren. wel lekker voor eind v.d. middag even zwemmen. naar plaatsje lopen voor restaurant, 20 minuten langs drukke weg. met auto wel snel in Paklenica, Zadar en Nin., Sibenik

Gereisd met partner in juni 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Vilma voor je op een rij gezet: