Appartement Casa del Sol

Appartement Casa del Sol

Appartement
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Casa del Sol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Casa del Sol in het Nederlands

prima appartement dichtbij Zadar

reismiep
6-8-2012

Net terug van onze autorondreis Kroatië Exclusief. 4 nachten verbleven in Casa del Sol, vriendelijke eigenaar, prima ingericht appartement met uitzicht op zee. Ideale locatie voor excursies naar Zadar, Biograd en de Zrmanja rivier.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Super vakantie bestemming

Ellen
20-2-2011

bij dit appartement kom je echt toe aan vakantie. Met de eigenaressen kun je alles overleggen over ontbijttijden enzo. Ook zijn er allerlei excursies rechtstreeks bij haar te boeken. Verder ligt het vlak bij de supermooie stad Zadar. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresPut Podvare 25 23206
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Casa del Sol

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa del Sol in Sukošan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.