Appartement Ana

7.3Goed

Kroatië, Dalmatië, Sukošan

Op vakantie geweest naar Ana?

7.3Goed

• 6.7Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Ana

• 6johansteenbeek29-08-2013

Simpel

We hadden een kamer i.p.v. appartement wat we niet wisten. De bedden zijn erg slecht (pocketvering). Groot balkon wat echter wel gedeeld moest worden met de buren. Dit was bij elke kamer/appartement wel weer anders. Wij hadden het idee dat alles zo goedkoop mogelijk moest. Weinig investering. Bv. de stoelen op het terras was van alles wat. Koelkast (2 stuks) en waterkoker werd gedeeld met de rest van de gang. Het appartement ligt tevens aan een drukke asfaltweg waar 's avonds en 's nachts hard gereden wordt en het asfalt niet stil is. Hier moet je wel tegen kunnen. tevens ligt het niet in het centrum van Sukosan maar wel tegen het strand aan. Tevens is geen mogelijkheid meer tot een ontbijt maar wel zit er een winkeltje naast waar alles elke dag vroeg gehaald kan worden.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Wim20-07-2010

super!

mooie appartementen, vlakbij het strand, zeer vriendelijke eigenaars, je ontbijt bij de eigenaars op het terras, heel gezellig! op ong. 10 km van Zadar

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7G.N. van der Waal01-02-2010

Prima app. voor kort verblijf

app. Ana in Sukosan is prima start voor ons geweest om de volgende morgen de (huur)zeilboot in de tegenoverliggende jachthaven op te halen. Het app.is schoon en voor ons perfect. Balkon met uitzicht op het strand en jachthaven. Het ontbijt was ruim voldoende. Mensen waren vriendelijk. Een aanrader. 2010 komen we er weer terug voor de start van 1 week zeil vakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Appartement Ana info