Camping Paklenica

Camping Paklenica
7,4

6 tips over Camping Paklenica

sajhen, 10-7-2015
Park Paklenica, prachtig om te wandelen, het eiland Pag, de stad Zadar, Krka watervallen.
sajhen, 10-7-2015
Paklenica natuurpark, eiland Pag, De stad Zadar ( ook veel grote supermarkten in Zadar en het is een prachtige stad). Boottocht Kornatie eilanden, kans op dolfijnen!
Hans de zeeuw, 9-9-2013
Huur een kano en maak een lekker tochtje of ga met de georganiseerde tocht mee

We hebben een aantal aanbieders voor Paklenica voor je op een rij gezet:

ingrid eding-konings, 10-8-2013
leuk voor een uitstapje naar Zadar (c.a. 50 km) of leuk voor doorreis.
Rolph, 2-10-2012
waarneer je de camping afrijdt en rechts aanhoud, zit restaurant Dinko,daarvoor moet je 800 mtr richting de snelweg. Dit restaurant zit op de hoek van de toegangsweg naar N.P.Paklenica. Dit is een zeer goed restaurant, zeer lekker eten en goede service. het eten is vers en de vis komt vers uit zee. Wanneer er markreel geserveerd word, word er aan tafel gefileerd. Wanneer je gegeten hebt, in het bezit bent van een iphone/laptop kun je met thuis skypen/internetten. daarvoor moet je de code vragen
gerard en truus, 27-7-2012

bekijk het filmpje van deze camping (link kopieren en plaken)

We hebben een aantal aanbieders voor Paklenica voor je op een rij gezet: