Camping Paklenica

Met oudere kinderen

Niet nog een keer.

Arjan van Wee
5-9-2018

Alles was magertjes. Prijs was vrij hoog. Ondanks dat de hele dag een schoonmaker rondliep in het sanitairgebouw, waren de WCs niet echt schoon. Belachelijk is dat je moet betalen voor strandbedjes maar niet voor zwembadbedjes. Dit ondanks de redelijk dure prijs van de camping.

Meerdere winkels erg dichtbij. Restaurant camping was erg duur. Niet gegeten.

fantastisch

Elize
23-8-2018

alles was goed geregeld en schoon.

Super Gezellige Actieve Vakantie In Kroatië

Joost van Bergum augustus 2017
23-5-2018

Wij komen dit jaar ook weer terug. Ik heb het daar geweldig naar me zin gehad een paar jaar geleden. Even getwijfeld om te gaan omdat mijn maatje plotseling niet mee kon. Toch besloten wel te gaan en een heleboel vet leuke mensen ontmoet. Vorig jaar weer weer terug geweest met een hoop van deze gasten, weer super gezellig! Het jongere kamp was nu op de een andere camping dan de gezinnen, waardoor we helemaal eens eigen plekje hadden, Helemaal top!

Dit jaar komen we dus weer terug met een paar, mochten er nog mensen zijn die dit lezen en ook aan willen sluiten, zeker doen! Meer zielen is meer vreugd!

Volgend jaar weer

Anne
18-5-2018

Samen met mijn partner en twee kinderen van 8 en 10 hier op vakantie geweest. Wij kregen een fijn ontvangst, de kinderen vonden het team helemaal geweldig. Ruime tent gekregen met een aparte kindertent erbij. Het sanitairgebouw was goed verzorgd en er liep de hele dag een schoonmaakster rond. De camping ligt aan het strand en je hebt uitzicht op de mooie bergen. Ook het nationaal park ligt heel dichtbij waar wij als wandelliefhebbers vaak van hebben genoten. Nog een aantal excursies gedaan zoals klimmen en de plitvice meren bezocht. Kortom een top vakantie gehad!

Kroatië heeft mij positief verrast.

Henk
18-5-2018

wij hadden onze twijfels of het slim was om onze jongens van 17 jr nog mee te nemen.

Nou die hebben zich vermaakt en willen deze zomer weer, maar dan op het jongerenkamp dat 500 m staat.

Overdag actief zijn, sporten, klimmen, kanoën of zwemmen. 'S avonds met de jongeren op stap.

Wij hadden de tijd om samen in onze huurauto de omgeving te verkennen en uit eten te gaan in één van de vele restaurantjes.

En natuurlijk een bezoek aan de Plitvice meren, wat geweldig!

De jongens hadden hun eigen tent, daar hadden wij twee geen last van, heerlijk ;)

Wij gaan weer terug, dat zegt genoeg toch?

Anita en Johan
18-5-2018

We zijn vanaf de aankomst bij heel gastvrij ontvangen. We hadden geboekt bij Labyrinth en deze hebben een apart deel van de camping.

Daar kregen wij onze gereedstaande tent, de kids een aparte tent (vonden wij ook fijn) en ze hadden ook al wat koels te drinken staan voor ons, wel lekker na een lange reis.

Er was een groep van ca. 5 sportjongens die alle activiteiten met ons deden.

Deze zomer komen we weer, we willen de andere activiteiten ook doen en de meiden willen nog meer klimmen. Met 12 families waren er voor hem voldoende jongelui om mee op stap te gaan. wij hebben samen ook genoten.

Ik zal zeker nog een keer terug gaan

Eva
17-5-2018

Na ene lange busrit werden we vriendelijk ontvangen door het personeel van labyrint. Na dat onze koffers uit de bus waren liepen we richting de camping. Wat mij meteen opviel was dat er een reisleider voor op liep en achter op liep. Ook zij hielpen met het dragen van de spullen .

Op de camping aangekomen stond er een heerlijk bakje koffie voor ons klaar, ook was er thee,water en limonade.

na een korte uitleg heerlijk je tent in en even lekker zwemmen. S'middag hadden we het activiteiten pretje en wat waren ze positief over alle activiteiten. Ik heb dan ook van alles geboekt om te gaan doen.

Eigelijk was het een super top vakantie.

Ook hadden we last van de Bura overdag even goed lekker en weer en avonds wat meer wind, maar de tenten blijven netjes staan omdat alle reisleiders hun best deden om de tenten weer op de juiste luchtdruk te zetten.

Ook het sanitair was keurig netjes schoon.

Nooit meer!

Familie Bosman
18-9-2017

De website is te mooi voor waar te zijn. Plaatsen zijn wel groot. Wel goed restaurant. Een leuke ober, de rest was wat chagrijnig. Sinds Mei is de camping afgescheiden van het hotel. Er staat een "Berlijnse"muur tussen hotel en camping tot diep in de zee.Maar er is 's avonds geen animatie. Geen fitnessruimtes meer. Geen faciliteiten gebruik op het strand, zoals duikschool en surfschool. Onbereikbaar. Overdag komen de lokale inwoners via de ingang van de supermarkt naar het kleine privestrand van de camping. Letterlijk handdoek aan handdoek lig je dan.Terwijl bij de oprit van het hotel bewaking zat en de camping niet. Erg jammer.'s avonds hoorde je de gezellige muziek en animatie van achter de muur. Vanuit het strand zag je de steiger waar de duik en surfschool zat.Maar kon je niet bij komen. Als er jongens er naar toe zwommen, werden ze gelijk terug gestuurd door de bewaking.Dus was echt een saaie camping geworden. In Starigrad was iets meer te doen gelukkig, maar moest je wel even voor gaan wandelen.Let op": de cocktailbar in Starigrad bedondert je graag.Diverse mensen al het zelfde meegemaakt als ons."Die domme toeristen tellen het toch niet na!

Bij eindafrekening word alles in euro's geteld en dan weer terug naar Kuna's. Dus je betaald 2x omzetkosten. Dus voor ons niet meer.

Niet meer

Alex
31-8-2017

Deze camping is volledige gescheiden van het hotel Alan/Bluesun. Je kunt van geen enkele faciliteit meer gebruik maken. Helemaal niets. Je mag niet eens op het terrein komen. De informatie hierover de website is incorrect. De 'goede' stempel en aanbeveling door de Anwb (website) is er dus ook af. Deze camping is qua prijs veel te duur. Er wordt in feite alleen een zwembad aangeboden. (erg druk in het hoog seizoen). Camping ligt direct aan een strandje maar.......de lokale bevolking komt om half negen de camping binnenlopen en gebruikt elk plekje op het strandje. Er is geen enkele controle bij de ingang dus iedere lokale Kroaat komt op de camping.

Je kunt in het hoogseizoen nauwelijks gebruik maken van dit strandje zo vol is het. Sanitair werd niet goed schoongemaakt (1 schoonmaakster deed haar best), maar 1 schoonmaakster was veel te weinig tijdens de topdrukte. De standplaatsen voor een tent zijn niet groot en vies. Er ligt als je pech hebt nog genoeg afval op van de vorige campinggast. Deze camping heeft de zaak niet in orde. Daarnaast dien in je Kroatië voor elk nationaal park behoorlijk te betalen. Met een gezin (totaal 5) ben je snel honderd euro kwijt voor een bezoek aan een NP. De camping kan ik je zeker niet aanraden. Bij de receptie weet nauwelijks iets van de omgeving, je kunt er allee hun dure excursies kopen. De camping biedt geen tafeltennis, geen voetbalveldje of iets anders voor kinderen, helemaal niets meer, behalve een volleybalveld. Een deel van de camping kijkt tegen een appartement complex aan, bepaald geen fraai uitzicht. Een aantal plekken hebben geen enkele beschutting tegen de zon, dus...erg heet.

Faciliteiten van hotel Niet meer voor campinggasten. Complex bestaat inmiddels uit 3 gedeeltes; hotel en twee door hekwerk gescheiden campinggedeeltes. Mobile home, geboekt via touroperator, was vrij nieuw en ruim ingedeeld. Lattenbodem was al tig keer gerepareerd en na er zelf weer door te zijn gezakt dit aangegeven bij de receptie. Geen reparatie plaatsgevonden tijdens verblijf van 2 weken. Dichtbij zee maar te weinig ruimte i.v.m. totaal geen controle wie er de camping opkomt. (locals en appartementhuurders uit de omgeving) Zwembad van de camping is nieuw met gratis ligbedden en parasols. Wel wat aan de kleine kant. Restaurant op camping is prima en niet duur. Plaatsje is niet groot maar wel elke avond wat te doen zoals een marktje en muziek. Voor meer vertier ben je al gauw aangewezen op Zadar (50 minuten rijden) of het plaatsje Nin. Zelf geen kleine kinderen meer maar animatie op de camping is drie keer niks. Van Hotel daarentegen was het piekfijn geregeld maar daar heb je als campinggast niets aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Paklenica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paklenica in Starigrad-Paklenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paklenica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.