Géén boekingskosten

Camping Paklenica

KroatiëDalmatiëStarigrad-Paklenica

We hebben de beste aanbieders voor Camping Paklenica voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 63 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

63 Reviews over Paklenica

• 8hans de Vries18-11-2019

De hele dag in korte broek en sllippers!

Je leeft buiten, heerlijke activiteiten en 's avonds lekker uiteten en bij de bqq op de camping aanhaken.

• 8Isabelle18-11-2019

Heel fijn en ontspannend met de nodige aciviteiten

Wij verbleven in een grote familietent met een kleine tent voor 1 persoon. De familietenten op het centrale deel, stonden heel erg dicht op elkaar en de kleintjes stonden er nog tussen gepropt. Qua geluid en veiligheid (overal kabels!) was dit niet altijd OK. Maar uiteindelijk hebben we niet zoveel last gehad van lawaai, want de overige ouders met kinderen respecteerden de broodnodige rust. Het is geen grote camping, maar alles is dichtbij. Je hebt geen auto nodig, er zijn verschillende eetgelegenheden op 5 minuutjes wandelen en ook supermarktjes waar je alles kan vinden.We kozen voor een activiteitenpakket en dan wordt alles goed en veilig georganiseerd, geen gepuzzel en gezoek meer. Het sanitair werd dagelijks uitgebreid gepoetst. Wij waren heel tevreden en hebben genoten van de bergen achter ons en de zee voor ons.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Hans, eigenaar van sportkamp, 19-11-2019

Bedankt voor deze feedback. we nemen uw opmerking mbt veiligheid zeker mee in het plan voor de komende zomer. Daar gaan we mee aan de slag in ieders belang en vakantiegenot. Ook de ruimte tussen de tenten gaan we anders indelen. Bedankt voor uw complimenten. Vrijdag hebben we een teammeeting en daar geef ik ze graag door.

• 9Anne Jan Groot Haar18-11-2019

Super!

Op de camping: Goeie bedden, mooie tenten, wel weinig ruimte voor je eigen rugzak en spullen (ik zat met twee anderen in één tent). Hele mooie omgeving, en op de camping goede sanitaire voorzieningen.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Paula13-11-2019

Nooit meer bij deze organisatie

Ik had een eenoudervakantie geboekt. Fijn om met meerdere eenouders samen te zijn. Organisatie was slecht er liepen veel dingen mis, contact met het team was moeizaam en onpersoonlijk. Camping was prima zwembad, strand en winkeltje dichtbij.

• 8Eetgelegenheden

Hans, eigenaar van sportkamp, 18-11-2019

Dank u wel voor uw review. Wij nemen uw feedback mee in onze seizoensevaluatie en vooral ook in de voorbereiding in het nieuwe seizoen.

• 8Manon12-11-2019

Het was een super vakantie met leuk activiteiten

Het is een super leuk locatie!! Waar de tenten stonden was veel schaduw dat was erg prettig! Het sanitaire mag wel wat beter, maar je mag ook gebruik maken van het sanitair op de camping dat is wel fijn! Het is fijn dat je zelf de activiteiten kon kiezen. De instructeurs waren super! Het was een top vakantie!!

• 5Staat v/h sanitair

Hans, eigenaar van sportkamp, 18-11-2019

Bedankt voor uw feedback. we nemen de verbeterpunten mee en de complimenten delen we ook met het team.

• 7Nienke18-08-2019

Leuk en gezellig

Een gezellige en kleine camping. Wij hebben hier 10 dagen met veel plezier gestaan. Omdat het een kleine camping is mochten onze kids van 7 en 9 jaar zelf naar het zwembad lopen en dat is erg fijn. Voor pubers is er niet veel te beleven, maar ook hiervoor geldt, als je lekker bij de tent wil zitten en soms lekker een plons wil nemen in het zwembad is het een hele fijne camping. Leuk strandje erbij. Hier hebben we bijna geen gebruik van gemaakt omdat het kleine strand al snel vol ligt met lokale mensen.

Toilet is nogal gedateerd maar wel schoon. Zitten meerdere gebouwen op de camping. De 1 is oud en de ander is mooi en

Wij hebben genoten van de kleine en gezellige camping. Komen zeker eens terug

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Hans, eigenaar van sportkamp, 18-11-2019

Bedankt voor uw review. Ook fijn te lezen dat u het kleinschalige en ons team waardeert.

• 4Fam.janssen26-07-2019

Wij zijn na 2 dagen vertrokken

Wij zijn na 2 dagen vertrokken. Prijs van de camping is veel te hoog voor wat hij aanbiedt. Toilet en douche gebouw oud, vies en in zeer slechte staat. Wij hadden een plaats aan de zee maar deze werden ook gebruikt als ligplek voor locals. Zwembad klein maar oké, 3 kleine supermarkten in de buurt . Receptie wel 24 uur open.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Hans, eigenaar van sportkamp, 18-11-2019

Jammer dat het u zo is tegengevallen. Uit uw beschrijving begrijp ik dat u op het andere deel van de camping stond. Wij huren met Labyrinth en Duizendpoot-Adventure 1000m2 van deze 4*- camping en hebben daar ons grote familiekamp met de ingerichte familietenten. Bij onze locatie s is het ook het nieuwste toiletgebouw.

• 10halfweeg04-02-2019

voor herhaling vatbaar

mooie camping met vriendelijk personeel, zeer schone toilet gebouw. Ook een heerlijke zee om in te zwemmen en als een dagje geen zin in de zee heb kun je heerlijk aan het zwembad liggen.

Op de camping genoeg plek om heerlijk in de zon te zitten, maar als je deze even zat bent kun je ook heerlijk in de schaduw zitten met een lekker boek.

Ook zijn er veel leuke en sportieve activiteiten te doen, zoals wandelen, kajakken, klimmen en abseilen en nog veel meer leuke dingen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Hans, eigenaar van sportkamp, 18-11-2019

dank u wel voor deze geweldige complimenten. dit maakt ons trots als team.

• 9Stoop31-01-2019

Ideale plek voor je verblijf

Fantastische omgeving, camping met goede faciliteiten

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Arjan van Wee05-09-2018

Niet nog een keer.

Alles was magertjes. Prijs was vrij hoog. Ondanks dat de hele dag een schoonmaker rondliep in het sanitairgebouw, waren de WCs niet echt schoon. Belachelijk is dat je moet betalen voor strandbedjes maar niet voor zwembadbedjes. Dit ondanks de redelijk dure prijs van de camping. Meerdere winkels erg dichtbij. Restaurant camping was erg duur. Niet gegeten.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar