Vakantiehuis House Ante Jovic

1 review over Vakantiehuis House Ante Jovic in het Nederlands

Zeer gastvrij!

S.P. Hendrikse
30-7-2010

Vakantiehuis Ante Jovic is een ontzettend mooi en schoon huis met (door de olijfboom kijkend) uitzicht op zee. Boven zijn de 2 slaapkamers met totaal 6 slaapplaatsen (stapel bed en 2 losse bedden). Beneden is de keuken met eettafel en stoelen. Dit is een uitkomst als het warm weer is (zoals bij ons; 35+) dan heb je de warmte van het koken niet bij de slaapgedeeltes. De keuken is zeer netjes, zo ook de slaapkamer. De voorste (ouder)kamer is voorzien van airco. De badkamer is heel en schoon netjes. De eigenaren zijn geweldige mensen. Zeer gastvrij en proberen je het echt na het zin te maken. Ze praten wat Duits en Engels wordt vertaald door de zoon die dit goed spreekt. Niets is te gek. De was draaien en drogen ze ook met alle liefde voor je. De bakker is een paar 100 meter lopen verderop, zo ook het strand. Wij gaan zeker weer een keer terug. Alleen al vanwege het mooie land en deze vriendelijke mensen! En de prijs van 400 euro voor een week in het hoogseizoen vinden wij zeker niet duur

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis House Ante Jovic

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis House Ante Jovic in Starigrad-Paklenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis House Ante Jovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.