Aparthotel Blue Sun Alan

28 reviews over Aparthotel Blue Sun Alan in het Nederlands

Goed hotel

An
23-9-2016

Kamer met balkon was netjes en ruim genoeg. Mooie ligging. Vriendelijk personeel.

All inclusief formule was goed alleen alles in plastic glazen en wijn was niet lekker.

Buffet uitgebreid genoeg. Kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen te druk is bij het zwembad, nu in september was het rustig.

Zal er zeker weer naar terug gaan.

Prachtige zonvakantie.

Fam_Mager
16-6-2016

Wij hebben rechtstreeks bij het hotel een stacaravan gehuurd, deze stond direct aan zee. Dit zijn nette en schone caravans, helemaal niets op aan te merken. Je zit in een redelijk rustige baai, deze zee is bij ons eigenlijk altijd rustig geweest en dus goed te zwemmen voor onze kinderen ( 7 en 9 ). Snorkel e duikbril wel meenemen ! Er is eigenlijk elke avond wel animatie bij het naastgelegen hotel. De eetgelegenheid aan het strand was betaalbaar en lekker, camping is verder 's avonds wel vrij rustig. Omgeving is prachtig, aanraders zijn de plivitce meren, de watervallen van Krka en een avondje slenteren over de boulevard van Zadar mag zeker niet ontbreken, een hapje eten aan boulevard is ook zeker aan te raden, en betaalbaar ( ca. € 50,-- voor 2 volwassenen en 2 kinderen ). Je kunt merken dat deze streek nog niet zo toeristisch is als bijvoorbeeld Istrië, maar dat maakt het niet minder mooi.

Het enige nadeel is dat je voor een redelijke supermarkt toch wel een eindje moet rijden ( ca. 30 min ). Uiteraard zijn de normale dagelijkse boodschappen wel bij een aangrenzende supermarkt te verkrijgen.

Heerlijk vertoeven

Hans de zeeuw
9-9-2013

Aan het stramd, met zwembad, alles voorhanden is relaxen en tevens zeer veel sportactiviteiten te boeken

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sun Alan voor je op een rij gezet:

ideaal voor fans van de Winnetoufilms

heer Wulteputte
28-2-2013

ieder jaar een conventie voor de filmfans van Karl May waarbij verschillende filmlocaties bezocht worden en personen die aan deze films meegewerkt hebben aanwezig zijn

Hier komen we zeker terug !!!

boeckmans_vanpassel
4-11-2011

Hotel Alan is fantastisch gelegen vlak aan zee, op wandelafstand van de dorpsterrasjes. We hebben genoten van een prima All-inclusiveformule. We hadden een nette kamer met prachtig uitzicht op de zee en de eilanden. Het eten is lekker en goed gevarieerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een mooi zwembad met een leuk terras met bar. De combinatie van zee en bergen, vlakbij Nationaal Park Paklenica met de grot Manita Pec, maakt dit een prachtige locatie. Uitstappen naar de Krka-watervallen en de Kornati-eilanden zijn zeker aanraders.

Drie sterren waardig

Fam.Lambrichts
3-8-2011

Wij boekten een familiekamer, maar kregen 2 tweepersoonskamers. Voor ons op zich niet zo'n groot probleem, maar je moet dan wel een hele vakantie gescheiden van je partner slapen (onze kindjes zijn nog te klein om alleen in een kamer te laten). We konden van kamer wisselen na 2 nachten, maar daar hebben we voor bedankt.

Keuken: eten was gevarieerd, maar koud. Bij het avondeten moest je gemiddeld 10 minuten aanschuiven, of je nu om 19 of om 20u ging.

Kamers waren basic, tamelijk proper (de onze toch!), kleine badkamer.

All-in dranken niet echt lekker. Aangelengde cola, enorm zoete limonade, slecht getapt bier...

Zwembad was te klein en wordt gedeeld met de campinggasten, die zich dan overal op de grond leggen. De 2 fonteintjes in het zwembad waren allebei stuk.

In gangen en hal steeds veel lawaai, en als je aan het zwembad riep kreeg je een opmerking. Er liep iemand rond die zich redder waande, maar in jeans en met sportschoenen?

Kortom: ik denk niet dat we hier nog eens terugkomen!!!

Goed hotel op prachtige plek.

Trudeke Alberts
29-5-2011

Hotel Alan ligt vlak bij zee, bij Starigrad en bij de ingang van het nationale park Paklenica. Vanaf het balkon bij onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de zee en de bergen. De zonsondergang was goed te volgen vanaf het balkon. Als je langs de kust wandelt over 2 campings, ben je zo bij het kleine haventje van Starigrad.

De service is uitstekend, kleine reparaties worden direct uitgevoerd. Personeel is vriendelijk en spreekt Duits en Engels.

Het eten is gemiddeld goed, bij het ontbijt geen volkoren brood, wel lichtbruin. De kamers zijn goed verzorgd, aan de kleine kant, de badkamer is efficiënt ingericht en ook klein. Er wordt elke dag schoongemaakt en de handdoeken die je op de grond gooit, worden door schone vervangen.

Een prima hotel als uitvalsbasis voor wandelingen in het nationale park Paklenica.

super saai

corine
25-9-2010

Mooi gelegen aan zee, maar erg saai plaatsje.

Appartement was redelijk. Er stonden twee opklapbedden die dienst deden als bank. Daar kon je dus ook niet lekker op zitten. bedden waren redelijk goed.

Zwembad was te klein voor het aantal mensen dat er was en wij waren nog wel in het na seisoen

Prima!

Fred Stevens
    22-9-2010

Het is een prima hotel! Schoon, nette kamers,zeer goed ontbijtbuffet en een goed diner in buffetvorm. Vriendelijk personeel en leuke entertaiment s'avonds.

Fantastische plek op aarde

M. Jansen
    24-8-2010

erg vriendelijk personeel, bijna alles is mogelijk. Nabij een schitterende zee, schoon zwembad, entertaiment en een schitterend hotel. Aanrader qua ruimte: kamer 001.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sun Alan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sun Alan in Starigrad-Paklenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sun Alan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Blue Sun Alan scoort een 8.16 uit 10 op basis van 31 reviews.