Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

32 Reviews over Blue Sun Alan

• 6Nathalie04-08-2021

Waardeloos

Wij waren vanaf 18 juli hier. Twee weken om 6 uur een handdoek op je bedje leggen,omdat je anders geen bedje hebt om 7 uur. Voor cappucino of espresso moet je betalen bij het ontbijt Er was geen broodrooster of wat dan ook. Koud eten en steeds hetzelfde. Vieze borden. Het was een saaie boel. Personeel onvriendelijk op een paar na. Je kon geen sub, kayak of wat dan ook huren. Dat is ook allemaal sinds vandaag. Blijkbaar begint het seizoen vandaag,want sinds gisteren enorme hoeveelheid bedjes,koffieautomaten,zelfs verse jus d'orange,tosti-apparaat en broodroosters. Wij hebben moeten betalen vpor koffie.Ook nu veel animatie. Wij mochten ook maar tot 22 uur tafeltennis spelen. Ons bed is ook niet 1 keer verschoond.De prijzen van drankjes zijn ook sinds gisteren duurder geworden. Er wordt dus duidelijk onderscheid gemaakt. Tijden van diner en ontbijt waren ook zonder aankondiging ineens veranderd. Nooit meer voor ons bluesun hotel.

• 10Beata04-12-2016

Super hotel, godny polecenia.

W czasie pobytu miałam urodziny i byłam mile zaskoczona że obsluga hotelowa złożyła mi zyczenia urodzinowe i przynioala tort. Hotel w pięknej okolicy, blisko plaży, dużo atrakcji, idealny na wypoczynek, bardzo dobre wyżywienie duży wybór. Pokoje czyste, przytulne. To były cudowne wakacje polecam wszystkim.

• 8An23-09-2016

Goed hotel

Kamer met balkon was netjes en ruim genoeg. Mooie ligging. Vriendelijk personeel. All inclusief formule was goed alleen alles in plastic glazen en wijn was niet lekker. Buffet uitgebreid genoeg. Kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen te druk is bij het zwembad, nu in september was het rustig. Zal er zeker weer naar terug gaan.

• 8Fam_Mager16-06-2016

Prachtige zonvakantie.

Wij hebben rechtstreeks bij het hotel een stacaravan gehuurd, deze stond direct aan zee. Dit zijn nette en schone caravans, helemaal niets op aan te merken. Je zit in een redelijk rustige baai, deze zee is bij ons eigenlijk altijd rustig geweest en dus goed te zwemmen voor onze kinderen ( 7 en 9 ). Snorkel e duikbril wel meenemen ! Er is eigenlijk elke avond wel animatie bij het naastgelegen hotel. De eetgelegenheid aan het strand was betaalbaar en lekker, camping is verder 's avonds wel vrij rustig. Omgeving is prachtig, aanraders zijn de plivitce meren, de watervallen van Krka en een avondje slenteren over de boulevard van Zadar mag zeker niet ontbreken, een hapje eten aan boulevard is ook zeker aan te raden, en betaalbaar ( ca. € 50,-- voor 2 volwassenen en 2 kinderen ). Je kunt merken dat deze streek nog niet zo toeristisch is als bijvoorbeeld Istrië, maar dat maakt het niet minder mooi. Het enige nadeel is dat je voor een redelijke supermarkt toch wel een eindje moet rijden ( ca. 30 min ). Uiteraard zijn de normale dagelijkse boodschappen wel bij een aangrenzende supermarkt te verkrijgen.

• 8Hans de zeeuw09-09-2013

Heerlijk vertoeven

Aan het stramd, met zwembad, alles voorhanden is relaxen en tevens zeer veel sportactiviteiten te boeken

• 9heer Wulteputte28-02-2013

ideaal voor fans van de Winnetoufilms

ieder jaar een conventie voor de filmfans van Karl May waarbij verschillende filmlocaties bezocht worden en personen die aan deze films meegewerkt hebben aanwezig zijn

• 10Maria08-11-2012

Blue Sun Alan hotel

Blue Sun Alan Hotel to duży kompleks położony bezpośrednio nad morzem. Całość terenu ogrodzona,monitorowana i chroniona. Na tym terenie znajduje sie parking,pole campingowe, basen,kort tenisowy,mini pole golfowe, miejsce animacji dla dzieci, sala ćwiczeń jogi,pilates. Plaża ogrodzona tylko dla gości hotelowych, kamienista z niezwykle czystą i kolorową wodą. Wyżywienie : śniadania europejskie, obiady , kolacje kuchni śródziemnomorskiej jak i europejskiej w formie bufetu z ogromnym wyborem. Bardzo smaczne ! Miedzy posiłkami serwowane lody,ciasta,zawsze najwyższej jakości. Animacje : codziennie aerobik w basenie,pilates i joga. Całodzienne zabawy i opieka dzieci.Codziennie też wieczorna zabawa z konkursami. Dla dorosłych zabawy taneczne. Bardzo miła obsługa hotelowa, czysto, nie mam zadnych negatywnych uwag.

• 9boeckmans_vanpassel04-11-2011

Hier komen we zeker terug !!!

Hotel Alan is fantastisch gelegen vlak aan zee, op wandelafstand van de dorpsterrasjes. We hebben genoten van een prima All-inclusiveformule. We hadden een nette kamer met prachtig uitzicht op de zee en de eilanden. Het eten is lekker en goed gevarieerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een mooi zwembad met een leuk terras met bar. De combinatie van zee en bergen, vlakbij Nationaal Park Paklenica met de grot Manita Pec, maakt dit een prachtige locatie. Uitstappen naar de Krka-watervallen en de Kornati-eilanden zijn zeker aanraders.

• 6Fam.Lambrichts03-08-2011

Drie sterren waardig

Wij boekten een familiekamer, maar kregen 2 tweepersoonskamers. Voor ons op zich niet zo'n groot probleem, maar je moet dan wel een hele vakantie gescheiden van je partner slapen (onze kindjes zijn nog te klein om alleen in een kamer te laten). We konden van kamer wisselen na 2 nachten, maar daar hebben we voor bedankt. Keuken: eten was gevarieerd, maar koud. Bij het avondeten moest je gemiddeld 10 minuten aanschuiven, of je nu om 19 of om 20u ging. Kamers waren basic, tamelijk proper (de onze toch!), kleine badkamer. All-in dranken niet echt lekker. Aangelengde cola, enorm zoete limonade, slecht getapt bier... Zwembad was te klein en wordt gedeeld met de campinggasten, die zich dan overal op de grond leggen. De 2 fonteintjes in het zwembad waren allebei stuk. In gangen en hal steeds veel lawaai, en als je aan het zwembad riep kreeg je een opmerking. Er liep iemand rond die zich redder waande, maar in jeans en met sportschoenen? Kortom: ik denk niet dat we hier nog eens terugkomen!!!

• 7Trudeke Alberts29-05-2011

Goed hotel op prachtige plek.

Hotel Alan ligt vlak bij zee, bij Starigrad en bij de ingang van het nationale park Paklenica. Vanaf het balkon bij onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de zee en de bergen. De zonsondergang was goed te volgen vanaf het balkon. Als je langs de kust wandelt over 2 campings, ben je zo bij het kleine haventje van Starigrad. De service is uitstekend, kleine reparaties worden direct uitgevoerd. Personeel is vriendelijk en spreekt Duits en Engels. Het eten is gemiddeld goed, bij het ontbijt geen volkoren brood, wel lichtbruin. De kamers zijn goed verzorgd, aan de kleine kant, de badkamer is efficiënt ingericht en ook klein. Er wordt elke dag schoongemaakt en de handdoeken die je op de grond gooit, worden door schone vervangen. Een prima hotel als uitvalsbasis voor wandelingen in het nationale park Paklenica.

Aparthotel Blue Sun Alan info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar