Hotel Arkada

Hotel Arkada

We hebben een aantal aanbieders voor Arkada voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arkada in het Nederlands

Anders

2005

wij waren in mei 2004 in dit hotel

Marry
23-2-2005

wij waren in mei 2004 in dit hotel. Het is een slecht hotel met hele kleine vuile kamertjes zonder airco. De beste kant is de zeekant en dat is de tevens zwembadkant. Het ontbijt was redelijk maar verder was het eten slecht - ze werken met een keuze menu wat een dag vantevoren ingevuld moet worden maar het menu van je keuze is vaak niet wat je krijgt.Het voorgerecht -elke dag een ander kleurtje water- dat noemen ze daar soep, geserveerd in een diep bord. Het eten smaakt echt nergens naar.De mensen van de receptie zijn nors. Binnen in het hotel is een soort binnenplaatstuin- als je op de gangen loopt kijkt daarop uit- met paauwen dat is wel erg mooi, alleen schreeuwen de dieren snacht erg hard. kortom geen hotel om aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arkada in Stari Grad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arkada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.