Kleine hotelsWeer vandaag34°24°
Hotel Villa Diana

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Diana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Diana in het Nederlands

Goede service

Bart
21-6-2013

Wij zijn hier 1 nacht geweest omdat we op doorreis waren naar het eiland Hva. Hotel Villa Diana is dichtbij de port gelegen dus dat is erg makkelijk als je naar dit eiland moet. Ook zit je op loopafstand van het centrum. Maar het hotel ligt ook dichtbij de toegangsweg naar de port en het is daar vrij druk. Het adres van Villa Diana bestaat ook ergens anders in Split. Let dus op als je met je eigen auto/navigatie rijdt. Wij stonden in een buitenwijk bij vreemde mensen in de kamer en dit adres was niet makkelijk te rijden...(understatement). Onze kamer was schoon maar erg klein. De badkamer was bijna groter dan de kamer. De service was erg goed en prettig. Uiteindelijk vond ik de prijs / kwaliteit verhouding niet helemaal juist. Te duur, maar dat vind ik gelden voor heel veel hotels in Kroatië.

Gereisd Met partner in juni 2013

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Diana in Split, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Diana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.