Hotel Jadran

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Jadran voor je op een rij gezet:

Laatste review

Uitzicht op zee en 's avonds heerlijk zitten op het balkon. Kamer niet erg groot en binnen geen zitje. Wel goed ontbijtbuffet.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Speeltuin

3 reviews over Hotel Jadran in het Nederlands

Prima hotel voor bezoek aan de stad

L.Heijboer
7-6-2014

Schoon en goed hotel, vriendelijk en gastvrij personeel. Vanuit het hotel en mooie wandeling van 10 minuten naar het centrum.

Geweldige ligging aan het strand

Fam. Simic
19-8-2011

Het hotel ligt aan het strand en op 10min. loopafstand van centrum en diverse eetgelegenheden. Bushalte vlak bij hotel. Kleine speelplaats voor kinderen vlak bij het hotel. Jachthaven van Split ligt bijna naast het hotel. Vriendelijk personeel. Kamers zijn echter verouderd wat erg jammer is. Ze hebben wel airco en worden dagelijks schoongemaakt. Het grootste appartement heeft groot balkon met prachtig uitzicht. Internet aansluitbaar in de kamer via kabel. Eten is prima, bij ontbijt voldoende keus. Prima verblijf als je niet kritisch bent op meubilair en de loshangende gordijnen voor lief neemt. Gezien de staat van hotel is de prijs aan de dure kant, helaas.

We hebben een aantal aanbieders voor Jadran voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jadran in Split, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jadran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.