Camping Mandarino

Camping Mandarino

9,5

2 reviews over Camping Mandarino in het Nederlands

Mooi gelegen rustige camping aan zeebaai op eiland

Hans
5-8-2017

Mooie camping ietwat prijzig (logisch want eiland heeft zelf geen watervoorziening, wordt per boot aangeleverd) met kleine en grote plaatsen, ligt privé in kleine zeebaai waar ook boten afmeren. Boogvormig strand met fijnkorrelige kiezeltjes/steentjes. Super helder water. Geen animatie, geen uitgaansmogelijkheden. Sanitair wordt door 1 dame de hele dag schoongehouden. Wifi werkte niet tijdens ons verblijf. Eigen perfect gelegen restaurant aan de zeebaai met mogelijkheid tot ontbijten. Eten is zeer goed met een beperkte maar goede kaart. Super lekkere pizza's. Prettig en servicegericht personeel. Restaurant gaat uiterlijk om 22:00 uur dicht. Rust op de camping. Verhuur van ebikes, kano's en sup boards etc. Camping heeft zelf een klein campwinkeltje met iedere dag vers brood en fruit en wat groente. Er liggen nog twee wat grotere supermarktjes in de buurt waarvan ik de supermarktwinkel bij Gorgonia appartments de best bereikbare en de meest uitgebreide vond. Let op: vlees is bijna niet te krijgen op het eiland.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Super mooie ligging aan een baai

M.Verhoeven
20-8-2015

Bijna nieuwe camping met super vriendelijke beheerders een jong stel.Doen alles voor je met een lach. Camping ligt wel vrij afgelegen voor wie van drukte en boulevards houd , hoef je hier niet heen te gaan

Gereisd Met partner in juli 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mandarino in Soline, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mandarino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.