KinderhotelWeer vandaag12°6°
6,7

46 reviews over Hotel Osmine in het Nederlands

Hotel formidabel,eten en drinken wat minder.

Gerda Wijers,
18-9-2018

De ligging is formidabel,wel in een wat afgelegen baai maar goed bereikbaar,er zijn hoogteverschillen wat voor mensen die minder mobiel zijn een probleem is er zijn overal trapjes of taluten.Het hotel is net gerenoveerd en bijna tip top in orde,het kan nog wat decoratie gebruiken.Het eten is iets minder,begrijp ons niet verkeerd je bent in een ander land, maar er kan ook wel wat internationaals bij zijn,het drinken is echt niet lekker de frisdranken zijn heel zoet met een smaakje,sterkere dranken zijn niet lekker(wij drinken alleen mixen,en dan het liefste n beetje slap).

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Over 2 jaar als t af is

Ellie schep,
17-8-2018

In folder staat geheel gerenoveerd maar er ontbrak nog van alles.geen life cooking kok.geen welness.lounchebar kapsalon winkel pinautomaat en ga zo maar door.duurt nog zeker 1 jaar.toiletten geen bordjes dames of heren .geen trapleuning

Gereisd met partner in juni 2018

Super leuke vakantie geh Hhhhh

gerty hermans
3-10-2016

Het enigste minpunt zijn de vele trappen . Voor het restaurant het strand en het zwembad moest je steeds 100 trappen lopen.De kamers in het hoofdgebouw zijn prima.De service van het personeel heel goed en vriendelijk .Fietsen waterfietsen kano je kon overal gebruik van maken , zelfs airco en kluisje op je kamer is gratls Het eten was ook goed verzorgd.Voor een drie sterren hotel Geweldig.

Gereisd met vrienden in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Osmine voor je op een rij gezet:

zeer goede hotel voor herhaling vatbaar.

Familie. Wijkman en Familie Hermans
30-9-2016

vele trappen naar de eet zaal en zwembad zijn veel te veel .

over dag kan je geen fris dranken krijgen daar moes naar het strand gaan.

en voor de koffie ook.

snacks waren er niet terwijl wel in de folder staan.

De rest was heel er goed zelfs zeer goed.

service en de bediende en personeel zeer goed.

De ligging was goed en mooi.

Kon alles van het hotel krijgen.

dus we komen er wel nog een keer.

Gereisd met vrienden in september 2016

éénmalige reis

Koen en partner
5-10-2015

Kamers zijn proper ,redelijk van grootte maar erg basic

matrassen zijn versleten, na 14 dagen met pijn in onze rug terug naar huis

boek een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw zo heb je toch een mooi zicht op de baai

wel een hele mooie omgeving en natuur, een huurwagen is een must

het hotel biedt een taxidienst aan om naar Dubrovnik te gaan , je betaalt 30 E voor 2 pers heen en terug

hotelpersoneel erg stug tijdens ons verblijf, pas na één week werd het contact iets vlotter

de maaltijden s 'avonds waren wel ok maar het ontbrak aan variatie al na één week

Wifi ondermaats, alle hotelgasten hadden problemen

het ontbijt werd niet aangevuld zodat je om 9.30 u al zonder een pistolet of beleg zat

na heel wat reiservaring kunnen we vergelijken met andere landen , maar dit staat zeker niet in onze top

dringend aan renovatie toe en het managen van het personeel!!!

Gereisd met partner in september 2015

Meer pluspunten dan negatieve ....

Marc
14-7-2015

Minder goed :

- er was gewaarschuwd voor de vele trappen,maar toch valt het wel tegen ...

- de lokale dranken zijn matig tot ondermaats

- het extra bed in een driepersoonskamer is dramatisch ( resort met "matras" van 5 cm ...

- heel zwakke avondanimatie

- amper iets te beleven in het dorpje

Een meevaller :

- de gratis kajaks , waterpedalo's , en groot aantal ( wel wat verouderde ) fietsen

- voor een driesterrenhotel prima maaltijden

- genoeg ligplaatsen op het strand ( niet altijd centraal)

- zeer vlotte check in

- hulpvaardige receptie

- behoorlijk tot goed gratis WIFI in sommige openbare ruimtes

- mooie ligging

Wij boekten de kamer aan een voordeelprijs ( 540 euro in het hoogseizoen, All inn)en prijs -kwaliteit was dat zeker een voltreffer

Gereisd anders in juli 2015

Fantastisch echt goed

DE SMET
14-7-2015

DE ligging is perfect het kamers zijn goed onderhouden de service goed en een zeer goed restaurant

Gereisd met partner in juni 2015

te veel trappen!

françois
21-9-2014

zeer mooie ligging, naar Dubrovnik met de bus, moet je wel een kleine 30 min. stappen tot Slano, eten in hotel zeer gevarieerd, maar niet altijd zeer warm, je zal je niet verbranden, tip, kijk als ze warm eten aanbrengen! hebben de 3 eilanden trip met de piratenboot gedaan zeer aan te beleven! ook eens naar Dubrovnik met begeleiding, was zeer goed, zijn met een huurauto naar Mostar geweest, is zeer overroepen, vergeet zeker je paspoorten niet, grenscontroles, neem zeker het hoofdgebouw, kamers zijn redelijk, wel 125 trappen naar het restaurant en het strand, van het bijgebouw hebben we geen enkele positieve beoordeling gekregen, Osmine 1 maal maar nooit meer! ligging 5* de rest 2* 2 obers zeer vriendelijk, de rest geen besef van vriendelijkheid.

Gereisd met partner in september 2014

Prijs kwaliteit zit zeker goed! Prachtig Kroatië

Niels en Laura
4-9-2014

Verouderde accommodatie, maar prijs/kwaliteit zit zeker goed! ->

Ligging: in een mooie baai, op 30 min wandelen van centrum Slano (waar de bushalte is) - wel gratis fietsen ter beschikking aan het hotel. -> hotel ligt iets hoger .Veel trappen om naar het restaurant/zee te gaan indien je in hoofdgebouw zit. Goed voor de conditie :). In de buurt voldoende te beleven. Dubrovnik/Ston/Eilanden ... Allemaal per boot/bus goed bereikbaar. En natuurlijk een mooi baai om lekker te luieren/snorkelen/zwemmen.

Personeel is behulpzaam. Qua eten: ontbijt iets minder uitgebreid, maar middag en avond is er voldoende afwisseling.

Goed hotel voor de prijs die we hebben betaald! Is 3* waard.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima Hotel

Janneman
1-10-2013

Hotel Osmine, is dik in orde. Leuk hotel gelegen aan een prachtige baai. De kamers zijn goed en elke dag proper onderhouden. Bedden wel wat aan de kleine kant. Een mooi/groot balkon met zeezicht. Eten is prima, voor elk wat wils en zeer smakelijk en vers. Aangezien het hotel in de heuvels ligt, het hoofdgebouw boven, restaurant een trap (100) treden lager en het zwembad nog eens 20 treden is dit niet aan te raden voor mensen slecht te been. De receptie zeer vriendelijk en efficiënt. Ga je een dag op uitstap; dan is er een lunchpakket beschikbaar. Leuk zwembad en terras met prachtig zicht op de baai. Bij ons vroeg vertrek (6:00 uur) was er een ontbijt voor ons in de bar.

Een eenvoudig hotel, maar prima in orde. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in september 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Osmine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osmine in Slano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osmine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.