Hotel Osmine

44 reviews over Hotel Osmine in het Nederlands

Super leuke vakantie geh Hhhhh

gerty hermans
3-10-2016

Het enigste minpunt zijn de vele trappen . Voor het restaurant het strand en het zwembad moest je steeds 100 trappen lopen.De kamers in het hoofdgebouw zijn prima.De service van het personeel heel goed en vriendelijk .Fietsen waterfietsen kano je kon overal gebruik van maken , zelfs airco en kluisje op je kamer is gratls Het eten was ook goed verzorgd.Voor een drie sterren hotel Geweldig.

zeer goede hotel voor herhaling vatbaar.

Familie. Wijkman en Familie Hermans
30-9-2016

vele trappen naar de eet zaal en zwembad zijn veel te veel .

over dag kan je geen fris dranken krijgen daar moes naar het strand gaan.

en voor de koffie ook.

snacks waren er niet terwijl wel in de folder staan.

De rest was heel er goed zelfs zeer goed.

service en de bediende en personeel zeer goed.

De ligging was goed en mooi.

Kon alles van het hotel krijgen.

dus we komen er wel nog een keer.

éénmalige reis

Koen en partner
5-10-2015

Kamers zijn proper ,redelijk van grootte maar erg basic

matrassen zijn versleten, na 14 dagen met pijn in onze rug terug naar huis

boek een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw zo heb je toch een mooi zicht op de baai

wel een hele mooie omgeving en natuur, een huurwagen is een must

het hotel biedt een taxidienst aan om naar Dubrovnik te gaan , je betaalt 30 E voor 2 pers heen en terug

hotelpersoneel erg stug tijdens ons verblijf, pas na één week werd het contact iets vlotter

de maaltijden s 'avonds waren wel ok maar het ontbrak aan variatie al na één week

Wifi ondermaats, alle hotelgasten hadden problemen

het ontbijt werd niet aangevuld zodat je om 9.30 u al zonder een pistolet of beleg zat

na heel wat reiservaring kunnen we vergelijken met andere landen , maar dit staat zeker niet in onze top

dringend aan renovatie toe en het managen van het personeel!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Osmine voor je op een rij gezet:

Meer pluspunten dan negatieve ....

Marc
14-7-2015

Minder goed :

- er was gewaarschuwd voor de vele trappen,maar toch valt het wel tegen ...

- de lokale dranken zijn matig tot ondermaats

- het extra bed in een driepersoonskamer is dramatisch ( resort met "matras" van 5 cm ...

- heel zwakke avondanimatie

- amper iets te beleven in het dorpje

Een meevaller :

- de gratis kajaks , waterpedalo's , en groot aantal ( wel wat verouderde ) fietsen

- voor een driesterrenhotel prima maaltijden

- genoeg ligplaatsen op het strand ( niet altijd centraal)

- zeer vlotte check in

- hulpvaardige receptie

- behoorlijk tot goed gratis WIFI in sommige openbare ruimtes

- mooie ligging

Wij boekten de kamer aan een voordeelprijs ( 540 euro in het hoogseizoen, All inn)en prijs -kwaliteit was dat zeker een voltreffer

Fantastisch echt goed

DE SMET
14-7-2015

DE ligging is perfect het kamers zijn goed onderhouden de service goed en een zeer goed restaurant

te veel trappen!

françois
21-9-2014

zeer mooie ligging, naar Dubrovnik met de bus, moet je wel een kleine 30 min. stappen tot Slano, eten in hotel zeer gevarieerd, maar niet altijd zeer warm, je zal je niet verbranden, tip, kijk als ze warm eten aanbrengen! hebben de 3 eilanden trip met de piratenboot gedaan zeer aan te beleven! ook eens naar Dubrovnik met begeleiding, was zeer goed, zijn met een huurauto naar Mostar geweest, is zeer overroepen, vergeet zeker je paspoorten niet, grenscontroles, neem zeker het hoofdgebouw, kamers zijn redelijk, wel 125 trappen naar het restaurant en het strand, van het bijgebouw hebben we geen enkele positieve beoordeling gekregen, Osmine 1 maal maar nooit meer! ligging 5* de rest 2* 2 obers zeer vriendelijk, de rest geen besef van vriendelijkheid.

Prijs kwaliteit zit zeker goed! Prachtig Kroatië

Niels en Laura
4-9-2014

Verouderde accommodatie, maar prijs/kwaliteit zit zeker goed! ->

Ligging: in een mooie baai, op 30 min wandelen van centrum Slano (waar de bushalte is) - wel gratis fietsen ter beschikking aan het hotel. -> hotel ligt iets hoger .Veel trappen om naar het restaurant/zee te gaan indien je in hoofdgebouw zit. Goed voor de conditie :). In de buurt voldoende te beleven. Dubrovnik/Ston/Eilanden ... Allemaal per boot/bus goed bereikbaar. En natuurlijk een mooi baai om lekker te luieren/snorkelen/zwemmen.

Personeel is behulpzaam. Qua eten: ontbijt iets minder uitgebreid, maar middag en avond is er voldoende afwisseling.

Goed hotel voor de prijs die we hebben betaald! Is 3* waard.

Prima Hotel

Janneman
1-10-2013

Hotel Osmine, is dik in orde. Leuk hotel gelegen aan een prachtige baai. De kamers zijn goed en elke dag proper onderhouden. Bedden wel wat aan de kleine kant. Een mooi/groot balkon met zeezicht. Eten is prima, voor elk wat wils en zeer smakelijk en vers. Aangezien het hotel in de heuvels ligt, het hoofdgebouw boven, restaurant een trap (100) treden lager en het zwembad nog eens 20 treden is dit niet aan te raden voor mensen slecht te been. De receptie zeer vriendelijk en efficiënt. Ga je een dag op uitstap; dan is er een lunchpakket beschikbaar. Leuk zwembad en terras met prachtig zicht op de baai. Bij ons vroeg vertrek (6:00 uur) was er een ontbijt voor ons in de bar.

Een eenvoudig hotel, maar prima in orde. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Rustig in een mooie baai

Ria en Dirk
5-6-2013

Mooie rustige vakantie beleefd. Beetje verouderd hotel maar alles proper. Vriendelijke en behulpzame receptie, meer talig wel geen nederlands. Eten is lekker en gevarieerd niet zeer uitgebreid maar voor ieder wat wils. Er zijn heel wat trappen te doen dit is geweten dus geen probleem. Zoutwater zwembad en bar aan mooie heldere zee met kiezel strand. Animatie door de dag en 's avonds alles op een bescheiden manier. Lokale dranken geen merk producten overal bediening door aangenaam personeel. Drie sterren is juist niet de grote luxe maar gezellig rustig.

Heel goed hotel

Cops Guy
26-9-2012

Heel goed hotel. wij verbleven er een 11 tal dagen en het eten was zeer lekker en afwisselend. Onze kamer was wel klein en de matrassen waren niet zo schitterend, maar wij zaten in het bijgebouw en in het hoofdgebouw zouden de kamers beter zijn.Het personeel was zeer vriendelijk.Het hotel zou wel een opfrisbeurt mogen krijgen. Maar het was zeker zijn 3 sterren waard, Het is wel geen hotel voor mensen die moeilijk ter been zijn. Vanonder aan het bijgebouw waar het restaurant ligt moet je een 130 trappen doen als je in het hoofdgebouw verblijft. Er valt rond het hotel wel niet veel te beleven, maar de waterfietsen, kano's en fietsen maken veel goed en dat is in de prijs inbegrepen. Op een 2,5km is een klein dorpje met een klein winkeltje en een 2 tal restaurantjes, maar wij hadden een all inclusief genomen en ik kan niets van die restaurantjes vertellen.Ik vind wel dat wij een fijne vakantie gehad hebben.Mensen die alleen de rust zoeken zitten daar zeer zeker goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Osmine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osmine in Slano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osmine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Osmine scoort een 8.26 uit 10 op basis van 49 reviews.