Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°21°

6 reviews over Hotel Admiral Grand in het Nederlands

Mooie ligging

Tine
19-8-2018

Mooie kamer en gelukkig gekozen voor zeezicht wat zeker een meerwaarde is. Het ligt vlak aan zee wat zeer leuk en aangenaam is. Mooi dorpje maar er is niet echt veel te beleven. Eten was in orde maar zeer weinig keuze en weinig variatie. Wij zijn 's morgens aangekomen om 10.30 u. en een koffie aanbieden zou voor een vijfsterrenhotel toch wel aangenaam zijn. Ook bij het vertrek om 6.20 u. was het onmogelijk om een koffie te verkrijgen. Jammer want met één klik op het apparaat hadden we toch een koffie kunnen drinken. We hebben een lunchpakket meegekregen maar dat stelde niets voor. Algemeen zijn we tevreden maar we zouden er geen tweede keer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een wereldklasse hotel

Sonja & Bart Vervoort
6-7-2018

Een hotel met grote klasse Mooie kamers en kraaknet Ontbijt: super lekker zeker voor ieder wat wils! Diner:zeer lekker,uitgebreide keuze en lekkere wijn. Zeer vriendelijk onthaal. Zowel directie als personeel werken hier keihard om iedereen het naar hun zin te maken,waarvoor zeker onze dank. Echte klasse! Voor ons: echt een plaats om tot rust te komen. Wij komen volgend jaar zeker terug.Tot dan!!!! Met Carolus Wij verbleven hier van 22 juni tot en met 25 juni 2018 met Carolus prima tours.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Wederom fantastisch!

B & S
26-10-2017

Wij verbleven hier weer 3 nachten i.v.m. een groepsreis. 08-09-2017 t.e.m. 10-09-2017. Super mooie en ruime kamers.Zeer vriendelijk personeel zowel in het restaurant,onderhoudspersoneel als bij de incheque Zeer goed restaurant en lekker eten. Alles naar wens. Wij komen volgend jaar zeker terug. Een welverdiende dikke proficiat toegewenst!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Neckermann

een mooi hotel dat een fantastische score verdiend

Vervoort Bart.
26-5-2016

mooi hotel,zeer klantvriendelijk,super ontvangst. mooie en super goede kamer,goed sanitaire voorziening. restaurant zeer goed van kwaliteit.diner super,ontbijt zeer goed. Mooi aangelegd strand. Wij verbleven hier i.v.m een groepsreis (Carolus prima tours uit Mol: Belgie) Volgend jaar komen wij zeker terug. wij verbleven hier 2 nachten in september 2014.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Goed, maar niets voor ons

Hanne
15-9-2012

Wij kwamen in Admiral terecht na een overboeking. Het hotel is zeer net en overweldigend. Wij zijn een jong koppel en waren overweldigt van de luxe,... Het hotel heeft een privé kiezelstrand en zee, en ligt in Slano. Dit is een klein dorpje waar niet veel te doen valt, wel mooi wandelen. ' Savonds niet echt annimatie op piano en zang na, andere generaties dansten er wel graag op Er zou 3 maal per week fuif zijn op het 1e verdiep, maar het was er echter muisstil... Personeel heel vriendelijk, ruimt meteen af,.. helpen graag bij een probleem. Het eten vonden we enkel niet echt goed. Veel variatie bij het avondeten maar nooit echt lekker, allowel we daar normaal niet moeilijk in zijn. Zeer nette en grote kamers, ruim balkon. Vanuit de bushalte aan het hotel zeer gemakkelijk naar Dubrovnik. Post ook aan de overkant, 2 winkels in de buurt. Een uitstekend hotel voor wie van luxe houd, rust en misschien wat ouder is :) want zij amuseerde hen wel kostelijk moeten we zeggen. mooie omgeving.

Gereisd Met partner in september 2012

Supermooi, modern en rustig hotel, maar afgelegen

Els & Jelle
29-6-2010

Onze indruk van dit hotel was zeer positief en is zijn sterren meer dan waard. Alles is er kraaknet en er hangt steeds een frisse geur in het gebouw. De kamers zijn modern ingericht en worden dagelijks grondig gepoetst. Het buffet was uitgebreid, doch worden er iedere dag gelijkaardige zaken aangeboden. Het ontbijt was in orde, met voor iedereen wat wils. De prijzen voor het hotel zijn niet laag, maar wij hadden de indruk dat dit wel kon gezien het geheelpakket perfect was. Alles was zeer hygiënisch. Geen enkel vliegje of haartje gevonden in het eten. Vriendelijk en professioneel personeel. Voor avonturiers of gezinnen is dit niet aan te raden, want er is geen animatie en ook in het centrum zelf is er weinig te beleven. Voor wie van rust houdt en toch een goede uitvalsbasis wil om het land te bezoeken: DOEN!

Gereisd Met partner in juni 2010

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral Grand in Slano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.