Hotel Skradinski Buk

7Goed

19 reviews over Hotel Skradinski Buk

• 2018
    9Jolanda de Jong03-10-2018

Fantastisch. Zou zo weer gaan en iedereen aanraden

Rustige en mooi hotel. Dichtbij Krka Nationaal Park. Goede uitgangspositie naar meerde steden of parken.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Ellen Brugge05-09-2016

Echte aanrader

Een gezellig familiehotel. Vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in januari 2016

• 5Joyce 24-07-2015

Zoek aub verder

Drie dagen dit hotel geboekt. Kamers zijn klein en de badkamer is ouderwets en vies. Wel fijn dat ze een airco hebben. De ligging is prima. Het dorpje zelf is niet heel druk. Het eten is bijzonder slecht! Schnitzel besteld mrt friet en groente..het kwam gelijk uit de vriezer. Geen smaak, de eerste keer hebben we het teruggestuurd. Frietjes leken wel overblijfselen van andere gasten. Ze waren iets te vaak opgebakken.. De hele avond buikpijn gehad van het eten..

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Mw.de Boer26-10-2011

prachtige plek nabij NP Krka

Net terug uit Kroatië.Geweldig verblijf gehad met Kroatië Exclusief in dit hotel. Een prima plek om van hieruit een actieve vakantie te beleven. Prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen. Hou je van natuur dan moet je hier zijn, de omgeving is prachtig, Nationaal Park Krka moet je bezocht hebben als je in Kroatië bent

Gereisd met vrienden in september 2011

• 6H van der Heide15-08-2011

Prima ligging voor bezoek Krka watervallen

Voor paar dagen prima. Ivm ligging watervallen en in centrum dorpje. Faciliteiten onder de maat. Klein donker kamertje en badkamertje waar je je kont niet kunt keren. Vriendelijk personeel eigenaren/ familiebedrijf. Zeer goed Duits hebben jaren in Duitsland gewoond. Geen lift, wel eigen parkeerplaats. Goed restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Petra Hogewoning-Goeree23-07-2009

prima verzorging

Het was onze huwelijksreis om nooit tevergeten. Goede verzorging. Had alleen een souveniertje. Was gestoken door een insect, moest naar het ziekenhuis. De hoteleigenaar bood zijn auto aan om er naar toe te gaan. De buschauffeur/reisleider heeft ons er heen gebracht. Al hadden we hem nog 3 dagen nodig, geen probleem. Personeel vroeg regelmatig hoe het met me ging.

• 7Petra Hogewoning-Goeree23-07-2009

goede verzorging

Het was onze huwelijksreis. De verzorging was prima. Spreken wat duits/engels. Alleen lovende woorden. Was gestoken door een insect. Moest 's Avonds naar het ziekenhuis. De hoteleigenaar bood zijn auto aan om er naartoe te gaan. De buschauffeur/reisleider heeft ons er heen gebracht. Al hadden we de auto 3 dagen nodig, dat was geen probleem. Wie doet dit eigenlijk?

• 7Jem22-07-2009

Eenvoudig en schoon

Het hotel is een prima uitvalbasis voor uitstapjes als je met de auto bent. Vanuit Skradin kan je met de boot naar het nationale park Krka (aanrader). De kamer was schoon, de bedden sliepen goed, airconditioning aanwezig en er was een grote koelkast aanwezig. De badkamer was erg klein met douchegordijn (vind ik niet zo hygienisch). Het eten was prima, wel eenvoudig.
    Het plaatsje Skradin is niet groot genoeg om een dagje bij het hotel te blijven, wel leuk om 's avonds na het eten een wandelingetje te maken.

• 7Monique05-01-2009

leuk hotel voor 2 dagen

Wij zijn hier in augustus 2008 geweest en voor 2 dagen is het leuk, wij gingen er heen om de Kkra-watervallen te bezoeken, verder is er daar eigenlijk niets te beleven,klein dorpje. Het hotel vonden wij wel netjes, wij hadden een nette kamer met een mooi balkon. Het eten vonden wij nog wel redelijk goed, maar het ontbijt vonden wij minder. Er lag in een bak gewoon wat hompen en sneden brood, die echt niet vers waren en als je geluk had, zat er nog een half croissantje tussen, dus dat was niet zo super.Ik vond het personeel niet echt supervriendelijk,op het meisje van de receptie na, die was heel aardig en er zat altijd een oude man (waarschijnlijk de eigenaar)en die keek je aan alsof je een stukje vuil was. Maar totaal genomen is het,voor 2 dagen een leuk hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4Jolanda25-08-2008

Dit nooit meer!!

Allereerst wil ik zeggen dit is een hotel voor een weekendje om de krka watervallen te bekijken.Verder is er niks te doen in het ''dorpje'' dat heb je binnen 1 uurtje al gezien. Dan is er bus maar die vertrekt s'ochtends om 6 uur of pas om kwart over elf! . En als je de bus terug mist om 8.10 kan je 30 euro gaan betalen voor een taxi!Dat is toch niet normaal! Het is niet zo ver weg!! Verder is er geen strand zoals beschreven in het hotel beschrijving maar een kiezelsteenstrand waar je speciale bedjes voor nodig heeft en schoenen want je krijgt spontaan een hernia! En je zwemt in een vervuild meertje met allemaal olie van de boten erin!In de beschrijving van de kamers staat internet en balkon : die zijn niet aanwezig! En er is geen lift, heb je een rolstoel? veel succes elke keer 3 trappen lopen! Het eten was ook veeeeel te vet het druipte gewoon van je bord af, en koud eten, vis vol met graten! Ik zeg: wil je een leuke fijne vakantie vooor 7-14 dagen ga er niet naartoe !

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Skradinski Buk info