Camping Šimunistersterster

8Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Simuni (Pag)

8Fantastisch

• 7.8Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

154 reviews over Camping Šimuni

• 9katrien_bruggen05-08-2012

Simpelweg heerlijk!

Wij zijn 2 weken terug voor een weekje met de tent naar deze camping gegaan. We waren met 2 koppels, 2 tenten & 2 auto's. Het eerste nadeel was dat de percelen vrij krap waren & we echt moesten puzzelen om de tenten & auto's erop te krijgen. Maar eens dat gelukt was, was het heerlijk! We zaten op 30m van het prachtige strand, kort bij 2 toiletgebouwen, niet ver van het gezellige centrum en niet ver van de supermarkt. Enige nadelen vonden wij dat er 's nachts maar erg weinig verlichting is op de camping (vervelend als je naar het toilet moet), dat sommige straten (waarschijnlijke goedkopere percelen) veel minder mooi waren & dat alles om 23 uur gedaan is! Ik snap dat dit moet op een familiecamping, maar als er verder niets in de omgeving ligt, kan je toch tenminste de cocktailbar openhouden? De zee is er prachtig helder, we hebben 1 nacht (op aanraden van het personeel) onze matrassen op het strand gelegd & daar geslapen, de restaurants zijn lekker,... het was echt fijn!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Fam. Grootenboers31-05-2012

Mooie camping met super service

Camping Simuni heeft wat ons betreft een super service. Wij zijn in mei een weekje met de tent op deze camping geweest. Tijdens een storm tijdens de tweede nacht van ons verblijf is onze tent weggewaaid. De volgende dag kreeg we voor de zelfde prijs als de camping standplaats een mobilhome aangeboden. Ook het linnenpakket en schoonmaakkosten zijn niet eens in rekening gebracht, wat een super service! Verder een mooie complete camping fijn voor kinderen met super plaatsen aan het strand. Enige minuutje de camping ligt nogal een eind van een leuk stadje om eens naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9helcia cino19-04-2012

geweldig

supervakantie gehad. prachtig helder water, aan het strand ondiep

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8vos23-09-2011

wat een mooie camping

wat hebben wij genoten op deze camping,echt geweldig,je hoeft de camping eigelijk niet af ,alles is aanwezig. wij zaten vlak bij de afvalbakken maar er niks van gemerkt werd erg goed schoon gehouden,komen wel 4x per dag langs om schoonte maken. ook onze kinderen willen volgend jaar weer terug. zo hebben we ook een bootje gehuurd en zijn naar het eiland gevaren waar je erg goed kon snorkelen. we hebben 2 week 35 gr gehad dit is zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Ad & Annelies Coertjens / Breda18-09-2011

Vakantie Simuni, gezellig en goed.

Wij zijn geweest in 8 - 2011, Voor de tweede keer naar Simuni, het is ons weer zeer goed bevallen, wij zijn overal zeer tevreden over behalve een ding en dat is de supermarkt winkel, wij hebben gezien in ons 11 daags verblijf dat er echt veel rot fruit en groente in de stelling ligt, zelfs groente die zo aan het rotten was dat je je handen moest gaan wassen , zo vies dat het stonk aan je handen, ook vlees in de schappen wat ver over de datum was en heel erg stonk, ik heb het div. keren tegen een medewerker meldeing gemaakt, die ging dan wat in de groente en fruit rommelen en de andere dag was het weer zo, daar zouden ze eens flink aandacht aan moeten schenken, wat de camping en de mensen betreft, prima, prima, een aanrader, ook voor kinderen en fijne camping.

Mv. A.Coertjens Breda

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Nancy17-09-2011

Fantastische camping!

In januari geboekt bij touroperator en het was het wachten helemaal waard!! We zaten 35 meter vh strand. Onze mobilhome plus airco was van alle gemakken voorzien en nog geen jaar oud was:-) de restaurants zijn uitmuntend en de gezelligheid vh centrum druipt er vanaf. Toppie stranden, kraakhelder water en zeer betaalbare horeca... Pizza 5 euro, Steak 10 euro en een koud biertje 1,40 euro... Wij komen hier nog eens terug, maar dan wel met vliegtuig via Zadar!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Anna10-09-2011

Fantastisch blauwe heldere zee!

Heerlijk snorkelen, zwemmen, zonnen en eten. De camping heeft een gezellige uitstraling, een sfeer van piraterij. Je hoeft eigenlijk niet van de camping af: alles is op de camping aanwezig. Een goed gesorteerde supermarkt, een visrestaurant, een pizzeria.. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad, er was een speeltuin, de zee was binnen handbereik, ze hebben gesnorkeld en op de trampoline gesprongen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9de haan08-09-2011

super camping

We hadden een super plek Nr 125 keken zo over het water .Een camping waar je niet van af hoeft,er is veel te doen.Vooral s'avonds was het er erg gezellig.We hebben er een super vakantie gehad,en mooi weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Janssen31-08-2011

leuke plek

Het is een mooie en schone camping. Er is van alles te doen ook voor de kleine en voor de grote kinderen. Tieners (16+)kunnen prima gaan stappen in Novalja met de bus. Niet echt veel nederlanders, wel prettig. Rustig na 23.00uur. Prettig om de boot mee te nemen. De kids willen weer terug volgend jaar voor de 4e keer. Kleine en oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Jan17-08-2011

Leuke camping voor strandvakantie saaie omgeving.

Het is een terrasvormige camping. Wij stonden met de achterkant aan de doorgaande weg op de camping en aan de voorkant keken we tegen de volgende caravan aan. De meeste plaatsen zijn zijn aan de krappe kant. De camping is op zich prima. Er zijn meerdere restaurantjes, internetcafe, leuke kraampjes met echt van alles, supermarkt etc etc. Voor mensen die van een strandvakantie houden is dit een prima vakantie. De rotsachtige omgeving is prachtig om te zien maar na twee dagen heb je dat echt wel gezien. Verder is er in de omgeving van de camping echt heel erg weinig te zien. Navalja is inderdaad leuk en 15 minuutjes rijden. Verder is alles minimaal een uur rijden. Dus voor mensen zoals wij die graag dorpjes bezoeken, wandelingen maken, dingen bekijken, actief willen zijn etc is dit echt een afrader. Wij zijn uit verveling eerder naar huis gegaan.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

3 tips over Camping Šimuni

• bas, 10-08-2012

Pizzeria van de caming is prima en niet duur.

De stand Zadar (1 uur rijden) is de moeite waard. Neem wel voldoende munten mee voor parkeren (10 kuna/uur).

• helcia cino, 19-04-2012

wij zaten er via Homair en daar waren we niet tevreden over. volgende keer direct bij de camping boeken.

• katrien_bruggen, 05-08-2012

Ga hiernaartoe voor een strandvakantie. Als je iets boeiends wil bezoeken, zoals Zadar, ben je al snel 50 min onderweg met de auto. Moest je 's avonds toch nog iets willen doen, net voor de receptie is er een bar & deze blijft tot laat open. Wij ontdekten dat feit pas op de laatste dag, dus hebben er niet van kunnen genieten.

13 vragen over Camping Šimuni

• Ellen, 19-08-2018

Nederlanders

Zijn er nog Nederlanders naar deze camping gegaan deze zomer? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen..

• Margot, 30-10-2014

vaarafstand andere eilanden

We hebben interesse om een caravan op camping Simuni op Pag te boeken. Het lijkt me een mooi eiland, maar ik vind het ook altijd wel leuk om er op uit te gaan en ik begrijp uit de recensies dat dat best wel wat reistijd kost. Weet iemand of het vanaf Pag te doen is om met een bootje de Zadararchipel en Nationaal Park Kornati te bezoeken of is dit te ver weg en meer iets voor mensen die ervaren zijn met motorboten? En weet iemand of het duur is om een motorboot op Pag te huren voor een dag?

• klaas, 07-04-2014

boot

waar kan goedkoop een boot huren voor een week.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig