Camping Šimuni

Camping Šimuni
7,4

83 reviews over Camping Šimuni in het Nederlands

Wij verbleven hier in september met onze camper en onze hond.

Prachtige DELUXE plaats nummer 5002! 130m2 met buitenbbq , buiten wastafel / ligbedden en tafels en stoelen.

2e lijn met uitzicht op zee en een prachtige zonsondergang.

De beachbarretjes waar je kon borrelen/eten waren erg leuk, overige gastronomie was ook prima in orde!

Honden strand was een drama. Geen leuke plek om te gaan liggen, dan lig je namelijk achter de campers welke op de "punta zone" staan. Veel keien en rotsen waardoor het geen fijne plek voor honden is.

Vlak bij onze plek op Golden Beach namen wij ons ( kleine ) hondje stiekem mee. Hier kon ze gewoon heerlijk bij ons op de fijne kiezels liggen.

Nadeel was de lawaaierige animatie. In de morgen begon het vlak bij onze plek standaard met harde muziek ivm ochtend gymnastiek. S'avond's harde live muziek.

De Diamond beach kant op de camping is waarschijnlijk rustiger!

Ons toilet gebouw was erg oud en vervallen.

Leuke camping met mooi strand

Mar,
21-6-2018

Mooie camping met heel mooi kiezelstrand en heel veel leuke activiteiten voor jong en oud!

Erg mooie grote camping maar daar merk je niets van omdat de camping langgerekt ligt langs de kust. Alle caravans dicht bij zee en voldoende plaats op het schone strand. Veel eettentjes en bezigheden voor de jeugd. Vooral de vlotten in zee zijn leuk voor jong en oud. Het eiland is leuk om te verkennen maar een echte aanrader een bezoek aan het nationaal park Krka.

Op de camping overigens weinig Nederlanders, voornamelijk Slovenen, Duitsers, Oostenrijkers en Kroaten.

Neckermann Reizen

Ja! Het is een mooie camping. Maar het personeel en vooral bij de receptie is niet vriendelijk. We kwamen aan op de camping kregen we een plaats die te klein was voor onze vouwwagen. Toen kregen we een nieuwe grote plek bleek dat daar andere mensen moesten staan. Zonder pardon moesten we weer van die plek af. Kregen we weer een te kleine plek! Vervolgens werden we op een grote plek geplaatst achter op de camping! (We hadden 4 keer vertelt hoe groot onze tent was) het toilet gebouw was vies en werd nauwelijks schoon gemaakt. De stront zat letterlijk aan de muren! Er was 1 toilet gebouw die super de luxe was (ze hebben alleen foto's van dit toilet gebouw op internet staan!) en daar was inderdaad de hele dag schoonmaak! Wij zijn totaal geen zeikerds!als het toilet gebouw maar schoon is ookal is het oud! Dus mensen let op! Op de hele camping is maar 1 toilet gebouw die echt schoon gehouden word! We hebben ze allemaal gezien! Deze camping doet zich mooier voor dan dat ze zijn!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

David
17-8-2016

Wij hebben 10 dagen op Camping Simuni overnacht, deze dagen hebben wij ons prima kunnen vermaken zowel op als rondom de camping. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij! De sanitairvoorziening vlak bij onze staanplaats werd de gehele dag door goed schoon gehouden. de camping is vrij groot maar hier merk je vrij weinig van als kampeerder. In de ruime omgeving is genoeg te beleven en zijn de plaatsen Pag en Novalja op ongeveer 12 kilometer van de camping verwijderd. Tijdens ons verblijf hebben wij verschillende keren gedineerd in de verschillende gezellige en mooi aangeklede restaurantjes en barretjes die zich verspreid over de camping bevonden. Het bezoeken van Zrce beach en het dorpje Simuni is zeker een aanrader, als je wat meer van het eiland wil zien bied de camping genoeg gelegenheid om een fiets, scooter of boot te huren. Ook worden er dagelijks verschillende rondvaarten gehouden of excursies op een quad of met de mountainbike.

Al met al hebben wij ons prima vermaakt en willen we zeker nog een keer naar deze kant van kroatië, de camping is geschikt voor alle leeftijdsgroepen.

Even wat tegengas

van Wijk
15-8-2016

Wij hebben hier 1 week gestaan met het gezin. We wisten dat het een grote camping zou zijn, maar gezien alle positieve recensies op deze site gingen wij ervoor.

Camping is volledig met alle voorzieningen, bakker, supermarkt, verschillende restaurants etc. Prima in orde.

De stranden zijn mooi en worden goed bijgehouden.op

Wij hadden een plaats wat verder van het strand af. De plaats die we in eerste instantie kregen toegewezen was te klein voor onze vouwwagen, later kregen we wel een grotere plaats.

De superlatieven voor deze camping vind ik zwaar overdreven. Het sanitair is redelijk schoon hoewel ik slechts 1 x schoonmaakpersoneel heb gezien. Dit is op andere campings in Kroatië veel beter.

Ook kan het sanitair wel een opknapbeurt gebruiken. De oude sloten (kapot) zitten nog op de deuren en daarboven zijn simpele schuifsloten geplaatst.

Hoewel op het strand bij de ligbedden wordt aangegeven dat handdoeken die 's nachts op de bedden liggen worden verwijderd wordt hier in de praktijk niet aan gehouden.

'S ochtends worden de handdoeken neergelegd en de bedden blijven leeg tot tegen de middag.

De plaats voor het legen van chemische toilette is niet meer dan een gat naar de riolering, waardoor het akelig stinkt als er iemand zijn toilet leegt.

Buiten de plaatsen aan het strand geven de hoger gelegen plaatsen geen enkel uitzicht op zee.

WIFI is gratis maar kwaliteit laat te wensen over.

Wij moesten voor ons gezin ( 2 volwassenen, 2 kinderen) bijna EUR 100/nacht afrekenen wat ik buitenproportioneel vind.

Wij laten deze camping voortaan links liggen.

Mooiste camping van Pag

Janneke
11-1-2016

Ik (21 jaar) ben samen met mijn partner 10 dagen op camping simuni geweest. Geweldig mooie camping. We schrokken in het begin van de grootte van de camping maar hier merk je niks van! goede staanplekken, en heel groot strand waar het helemaal niet druk was! Er hangt een hele fijne sfeer en er is genoeg te doen wanneer je hier behoefte aan hebt. Meerdere plekken om lekker te eten op de camping en een leuke beach bar op het water, helemaal niet duur. ongeveer 15 min van Pag af, hier kun je savonds lekker wat eten. ongeveer 20 minuten rijden ben je in Novalja op Zrce beach, super leuk om uit te gaan.

Perfecte vakantie voor ons.

Mooie camping aan zee

royjanssen3
8-12-2015

Ben hier twee keer geweest (2010-2011) We stonden pal aan zee. De plekken achterop de camping zijn minder mooi. Verder is er niet veel te doen voor jonge kinderen (animatie is Engels, geen zwembad). Wel een prima restaurant en een fantastische loungeset aan het strand.

Prachtige camping aan zee

Sem
11-7-2015

Prachtige camping met mooie schaduw plaatsen vlak aan zee. Wij zaten slechts 10 meter van zee en er zat zelfs nog een caravan tussen ons en de zee in! Niet hele grote plekken op de free pitches maar wel lage dennen bomen zodat de meeste plekken genoeg schaduw hebben. Strand is prima en wordt netjes onderhouden (helaas bij ons wel om 7 uur sochtends). Er is genoeg te doen op de camping, ook voor kids. Prima verblijf gehad en de beste van onze 10 campings gedurende 2,5e week. Waren nog geen 30 euro kwijt voor onze pitch met tentje en auto (2 personen).

Prima plek om te verblijven

Roeland cleuren
16-6-2015

Mooie, en heel grote camping. Het visrestaurant was prima. Er zijn voldoende voorzieningen. Het personeel was vriendelijk. Sanitair was top!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Šimuni in Simuni (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Šimuni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.