Camping Šimuni

Zeer mooie locatie

Sven
10-8-2018

Vertaalde review

Helaas, alleen kiezelstrand, alle activiteiten zoals trampoline, waterpark, etc. zijn helaas niet gratis.

Leuke plek

Christian
24-7-2018

Vertaalde review

Zeer schone en mooi gelegen camping met veel stacaravans.

De baan ligt op een smalle helling. Dat is waarom het niet zo breed is, maar het is lang.

Het strand was schoon, het water kristalhelder.

De kwaliteit van de animatie was redelijk gemiddeld. Dat stoorde ons niet, omdat we niet meededen.

De restaurants zijn altijd van hogere kwaliteit. De pizzeria is erg goed, het buffetrestaurant is nogal een massale transactie verdachte (we keken er gewoon naar, maar aten daar niet), het grillrestaurant "Shooby" direct aan het strand met een goede kwaliteit en uitstekende locatie ... ;-)

De prijzen zijn goed. (Burger ~ 40 Kn, Pizza ~ 75 Kn, Bier (0,5l) 24 Kn, Cola 22 Kn, etc.)

Topfaciliteit op perfecte locatie

Matthias Böttger
20-7-2018

Vertaalde review

De baan is prachtig gelegen in de natuur op een kleine helling langs een prachtige kust. Je hebt nooit het gevoel dat de stranden "druk" zijn. Animaties, attracties en strandbars zijn mooi verspreid over het hele gedeelte. De plek zelf is absoluut schoon en alle restaurants zijn op een zeer goed niveau. Je kunt vertellen dat de plaats in elk opzicht zijn motto is: "Precies zoals je je kunt voorstellen" en probeert te leven.

Suncamp Holidays

Leuke camping met mooi strand

Mar
21-6-2018

Mooie camping met heel mooi kiezelstrand en heel veel leuke activiteiten voor jong en oud!

Sterk aanbevolen

Holger R
5-6-2018

Vertaalde review

Alles was heel schoon. Hoffelijk personeel. Soepele bediening bij in- en uitchecken.

Sterk aanbevolen / blij opnieuw

Stephan
29-5-2018

Vertaalde review

We waren hier voor de eerste keer en hadden een stacaravan van een touroperator, nogal aan de rand van het plein. We dachten dat dat goed was, want dit was onze eerste kinderloze vakantie en we hadden geen behoefte aan entertainment, kinderdisco en andere blindgangers. Dit wordt aangeboden, maar we kunnen niet beoordelen. Strand is lang, minder breed en zeer schoon. Er was veel ruimte tijdens ons verblijf. Het strand valt relatief steil af, dus het kan een beetje kritiek zijn voor peuters. Ik vond het zo geweldig, water is heel schoon en het fijne kiezelstrand erg aangenaam. Het visrestaurant vonden we slechts gemiddeld tot nogal slecht. Porties, hoewel goedkoop en groot, maar "dood gekookt" of "totfrittiert". De strandbar "Shooby's" wordt sterk aanbevolen. Vriendelijk personeel, smakelijk, erg lekker friet, en bovenal veranderden we het frituurvet dagelijks (je beseft ja ;-)). Pizzeria en restaurant moeten goed zijn en we wilden testen, maar we vonden een heel goed restaurant in Simuni in de haven, Konova Didova Cuca of iets dergelijks, wat we echt kunnen aanbevelen Excursies naar Zadar, "hoofdstad van het eiland" Pag, en olijftuin in Lun in het noorden van het eiland (let op slangen) raden wij ook aan. We zullen graag weer komen.

Erg mooie grote camping maar daar merk je niets van omdat de camping langgerekt ligt langs de kust. Alle caravans dicht bij zee en voldoende plaats op het schone strand. Veel eettentjes en bezigheden voor de jeugd. Vooral de vlotten in zee zijn leuk voor jong en oud. Het eiland is leuk om te verkennen maar een echte aanrader een bezoek aan het nationaal park Krka.

Op de camping overigens weinig Nederlanders, voornamelijk Slovenen, Duitsers, Oostenrijkers en Kroaten.

Ja! Het is een mooie camping. Maar het personeel en vooral bij de receptie is niet vriendelijk. We kwamen aan op de camping kregen we een plaats die te klein was voor onze vouwwagen. Toen kregen we een nieuwe grote plek bleek dat daar andere mensen moesten staan. Zonder pardon moesten we weer van die plek af. Kregen we weer een te kleine plek! Vervolgens werden we op een grote plek geplaatst achter op de camping! (We hadden 4 keer vertelt hoe groot onze tent was) het toilet gebouw was vies en werd nauwelijks schoon gemaakt. De stront zat letterlijk aan de muren! Er was 1 toilet gebouw die super de luxe was (ze hebben alleen foto's van dit toilet gebouw op internet staan!) en daar was inderdaad de hele dag schoonmaak! Wij zijn totaal geen zeikerds!als het toilet gebouw maar schoon is ookal is het oud! Dus mensen let op! Op de hele camping is maar 1 toilet gebouw die echt schoon gehouden word! We hebben ze allemaal gezien! Deze camping doet zich mooier voor dan dat ze zijn!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

David
17-8-2016

Wij hebben 10 dagen op Camping Simuni overnacht, deze dagen hebben wij ons prima kunnen vermaken zowel op als rondom de camping. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij! De sanitairvoorziening vlak bij onze staanplaats werd de gehele dag door goed schoon gehouden. de camping is vrij groot maar hier merk je vrij weinig van als kampeerder. In de ruime omgeving is genoeg te beleven en zijn de plaatsen Pag en Novalja op ongeveer 12 kilometer van de camping verwijderd. Tijdens ons verblijf hebben wij verschillende keren gedineerd in de verschillende gezellige en mooi aangeklede restaurantjes en barretjes die zich verspreid over de camping bevonden. Het bezoeken van Zrce beach en het dorpje Simuni is zeker een aanrader, als je wat meer van het eiland wil zien bied de camping genoeg gelegenheid om een fiets, scooter of boot te huren. Ook worden er dagelijks verschillende rondvaarten gehouden of excursies op een quad of met de mountainbike.

Al met al hebben wij ons prima vermaakt en willen we zeker nog een keer naar deze kant van kroatië, de camping is geschikt voor alle leeftijdsgroepen.

Even wat tegengas

van Wijk
15-8-2016

Wij hebben hier 1 week gestaan met het gezin. We wisten dat het een grote camping zou zijn, maar gezien alle positieve recensies op deze site gingen wij ervoor.

Camping is volledig met alle voorzieningen, bakker, supermarkt, verschillende restaurants etc. Prima in orde.

De stranden zijn mooi en worden goed bijgehouden.op

Wij hadden een plaats wat verder van het strand af. De plaats die we in eerste instantie kregen toegewezen was te klein voor onze vouwwagen, later kregen we wel een grotere plaats.

De superlatieven voor deze camping vind ik zwaar overdreven. Het sanitair is redelijk schoon hoewel ik slechts 1 x schoonmaakpersoneel heb gezien. Dit is op andere campings in Kroatië veel beter.

Ook kan het sanitair wel een opknapbeurt gebruiken. De oude sloten (kapot) zitten nog op de deuren en daarboven zijn simpele schuifsloten geplaatst.

Hoewel op het strand bij de ligbedden wordt aangegeven dat handdoeken die 's nachts op de bedden liggen worden verwijderd wordt hier in de praktijk niet aan gehouden.

'S ochtends worden de handdoeken neergelegd en de bedden blijven leeg tot tegen de middag.

De plaats voor het legen van chemische toilette is niet meer dan een gat naar de riolering, waardoor het akelig stinkt als er iemand zijn toilet leegt.

Buiten de plaatsen aan het strand geven de hoger gelegen plaatsen geen enkel uitzicht op zee.

WIFI is gratis maar kwaliteit laat te wensen over.

Wij moesten voor ons gezin ( 2 volwassenen, 2 kinderen) bijna EUR 100/nacht afrekenen wat ik buitenproportioneel vind.

Wij laten deze camping voortaan links liggen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Šimuni in Simuni (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Šimuni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.