Camping Šimuni

8Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Simuni (Pag)

8Fantastisch

• 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

154 reviews over Camping Šimuni

• 8Erwin van Coeverden22-07-2019

Super actieve, verzorgde camping voor iedereen!

Mooie nette en verzorgde hondvriendelijke terrassen camping. Prachtige kiezelstranden aan kristalblauw water. Caravan wordt met hulp van shovel op de plek gezet. Veel te doen op camping van jong tot oud. Actieve Animatie , veel te huren, savonds muziekbandje tot 2300 uur. voor boodschappen hoef je niet weg. Prijzen iets voordeliger dan in Nederland. Goed te eten bij div. Restaurantjes. Op eiland zelf niet veel plaatsjes met boulevardjes. Novalja is gezellige plaats in de buurt op 20 km. Prima douches altijd warm water en goede straal. Camping plaatsen zijn prima. Wij stonden op 4040 zone A is centraal. 50 mtr tot strand en fijne schaduwplek. Strandbedjes en parasols op strand aanwezig. Op tijd handdoekjes leggen anders zijn de stoelen weg. Prima camping voor jong en oud waar veel Duitsers staan en een enkele nederlanders. Camping heeft ook veel mooie vaste huisjes. Kortom aan te bevelen camping! Oh ja Lidl is uurtje rijden in Zadar.

• 10Manon14-07-2019

EN we gaan nog een keer!

We gaan dit jaar weer. Het is een paradijsje binnen Europa. Bijna niet reëel. Zo blauw, zo helder, vissen in overvloed. Warm zeewater. Genoeg te doen op de camping. En dit jaar een mobile home direct aan het strand. Super vriendelijk personeel. Ongekende service. En vooral een goede VIBE. Je kunt niet zomaar vanaf de camping ergens naar toe lopen. Een stadje of winkeltje of restaurantje. Maar dat hoeft ook niet. 'dat ik dat nog eens zou zeggen' Wakkker worden op 20 meter afstand van de zee. Soort Tiki Hutte in Zuid Frankrijk, maar vriendelijker geprijst en vriendelijker qua lach. DOEN, het is de 200 km verder zuidelijk Kroatie in meer dan waard. Weg van het toeristische. We gaan binnenkort weer, en onze kids gaan allemaal weer mee. Sommige vliegen op Zadar, deze worden opgehaald vanuit het resort met een shuttle busje.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 6Rob Centen13-07-2019

Grote drukke luidruchtige camping

Zeer grote uiTgebreide camping. 3 Stones staanplaatsen met bijbehorende prijzen . Over het algemeen grote plaatsen met schaduw onder de bomen kurkeiken . Ook veel plaatsen zonder schaduw. Let op voor plaatsen met geluidsoverlast ventilatoren van toilletgebouwen en restaurants. Ook de bak en raad stank in verre omtrek van restauranTs . Camping veel bezocht door gezinnen met kinderen. S,avonds disco voor de kinderen muziek tot 23:00 uur. Zandstranden zijn er niet zeer fijne kiezel . Ligbedden worden meteen bezet met handdoeken. zee erg helder maar bijna geen vis te bekennen. Sanitair wordt hele dag door onderhouden. . Is ook nodig kinderen vervuilen toilet enorm. WiFi vrij maar slecht .Caravan wordt op de plaats gezet door personeel met traktor. Gezien de steile toegangs wegen . fietsen alleen op de camping. . viswinkel en supermarkt op de camping. . Vrije plaatsen zoeken erg lastig. Ze geven maar 4 plaatsen op .

• 9Marijke11-07-2019

Fantasisch

Het is een zeer bijzondere camping, waar echt alles wat je nodig hebt aanwezig is! Mooi verzorgde stranden , zelfs twee hondenstranden. Het sanitair is prima!! Ontvangst was zeer professioneel. Het eiland waar deze camping op staat vond ik heel bijzonder. We hebben Novalja en Pag bezocht. Novalja met zeer veel jonge touristen en Pag rustiger maar een fijn stadje.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Alkmaar11-06-2019

Zonvakantie bestemming

Een mooie camping met alleen maar Duitse vakantiegangers, netjes en verzorgd. Geluid van de animatie is over de gehele camping goed te horen tot 10.30 en dan keurig stil. Weinig te zie in de omgeving en puur een zonvakantie lokatie. Fietsen en wandelen is voor eigen risico; Kroaten rijden stevig door. Weet niet of ik hier opnieuw naartoe zou willen...

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    7Bas04-10-2018

Mooi,overzichtelijk, vriendelijk,kraak heldere zee

Wij verbleven hier in september met onze camper en onze hond. Prachtige DELUXE plaats nummer 5002! 130m2 met buitenbbq , buiten wastafel / ligbedden en tafels en stoelen. 2e lijn met uitzicht op zee en een prachtige zonsondergang. De beachbarretjes waar je kon borrelen/eten waren erg leuk, overige gastronomie was ook prima in orde! Honden strand was een drama. Geen leuke plek om te gaan liggen, dan lig je namelijk achter de campers welke op de "punta zone" staan. Veel keien en rotsen waardoor het geen fijne plek voor honden is. Vlak bij onze plek op Golden Beach namen wij ons ( kleine ) hondje stiekem mee. Hier kon ze gewoon heerlijk bij ons op de fijne kiezels liggen. Nadeel was de lawaaierige animatie. In de morgen begon het vlak bij onze plek standaard met harde muziek ivm ochtend gymnastiek. S'avond's harde live muziek. De Diamond beach kant op de camping is waarschijnlijk rustiger! Ons toilet gebouw was erg oud en vervallen.

• 3Staat v/h sanitair

• 7Mar21-06-2018

Leuke camping met mooi strand

Mooie camping met heel mooi kiezelstrand en heel veel leuke activiteiten voor jong en oud!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 2017
    8JO08-08-2017

Mooie schone camping op prachtige locatie.

Erg mooie grote camping maar daar merk je niets van omdat de camping langgerekt ligt langs de kust. Alle caravans dicht bij zee en voldoende plaats op het schone strand. Veel eettentjes en bezigheden voor de jeugd. Vooral de vlotten in zee zijn leuk voor jong en oud. Het eiland is leuk om te verkennen maar een echte aanrader een bezoek aan het nationaal park Krka. Op de camping overigens weinig Nederlanders, voornamelijk Slovenen, Duitsers, Oostenrijkers en Kroaten.

• Oude reviews

5Yvonne01-09-2016

Laat u niet misleiden door de mooie foto's

Ja! Het is een mooie camping. Maar het personeel en vooral bij de receptie is niet vriendelijk. We kwamen aan op de camping kregen we een plaats die te klein was voor onze vouwwagen. Toen kregen we een nieuwe grote plek bleek dat daar andere mensen moesten staan. Zonder pardon moesten we weer van die plek af. Kregen we weer een te kleine plek! Vervolgens werden we op een grote plek geplaatst achter op de camping! (We hadden 4 keer vertelt hoe groot onze tent was) het toilet gebouw was vies en werd nauwelijks schoon gemaakt. De stront zat letterlijk aan de muren! Er was 1 toilet gebouw die super de luxe was (ze hebben alleen foto's van dit toilet gebouw op internet staan!) en daar was inderdaad de hele dag schoonmaak! Wij zijn totaal geen zeikerds!als het toilet gebouw maar schoon is ookal is het oud! Dus mensen let op! Op de hele camping is maar 1 toilet gebouw die echt schoon gehouden word! We hebben ze allemaal gezien! Deze camping doet zich mooier voor dan dat ze zijn!

• 2Staat v/h sanitair

• 8David17-08-2016

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Wij hebben 10 dagen op Camping Simuni overnacht, deze dagen hebben wij ons prima kunnen vermaken zowel op als rondom de camping. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij! De sanitairvoorziening vlak bij onze staanplaats werd de gehele dag door goed schoon gehouden. de camping is vrij groot maar hier merk je vrij weinig van als kampeerder. In de ruime omgeving is genoeg te beleven en zijn de plaatsen Pag en Novalja op ongeveer 12 kilometer van de camping verwijderd. Tijdens ons verblijf hebben wij verschillende keren gedineerd in de verschillende gezellige en mooi aangeklede restaurantjes en barretjes die zich verspreid over de camping bevonden. Het bezoeken van Zrce beach en het dorpje Simuni is zeker een aanrader, als je wat meer van het eiland wil zien bied de camping genoeg gelegenheid om een fiets, scooter of boot te huren. Ook worden er dagelijks verschillende rondvaarten gehouden of excursies op een quad of met de mountainbike. Al met al hebben wij ons prima vermaakt en willen we zeker nog een keer naar deze kant van kroatië, de camping is geschikt voor alle leeftijdsgroepen.

• 10Eetgelegenheden

Met vrienden

3 tips over Camping Šimuni

• bas, 10-08-2012

Pizzeria van de caming is prima en niet duur.

De stand Zadar (1 uur rijden) is de moeite waard. Neem wel voldoende munten mee voor parkeren (10 kuna/uur).

• helcia cino, 19-04-2012

wij zaten er via Homair en daar waren we niet tevreden over. volgende keer direct bij de camping boeken.

• katrien_bruggen, 05-08-2012

Ga hiernaartoe voor een strandvakantie. Als je iets boeiends wil bezoeken, zoals Zadar, ben je al snel 50 min onderweg met de auto. Moest je 's avonds toch nog iets willen doen, net voor de receptie is er een bar & deze blijft tot laat open. Wij ontdekten dat feit pas op de laatste dag, dus hebben er niet van kunnen genieten.

13 vragen over Camping Šimuni

• Ellen, 19-08-2018

Nederlanders

Zijn er nog Nederlanders naar deze camping gegaan deze zomer? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen..

• Margot, 30-10-2014

vaarafstand andere eilanden

We hebben interesse om een caravan op camping Simuni op Pag te boeken. Het lijkt me een mooi eiland, maar ik vind het ook altijd wel leuk om er op uit te gaan en ik begrijp uit de recensies dat dat best wel wat reistijd kost. Weet iemand of het vanaf Pag te doen is om met een bootje de Zadararchipel en Nationaal Park Kornati te bezoeken of is dit te ver weg en meer iets voor mensen die ervaren zijn met motorboten? En weet iemand of het duur is om een motorboot op Pag te huren voor een dag?

• klaas, 07-04-2014

boot

waar kan goedkoop een boot huren voor een week.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig