Appartement Villa Kornati

10 reviews over Appartement Villa Kornati in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooie locatie op een erg groot park

Patrick
15-8-2017

Goed: appartementen lagen dicht bij zee; ideale locatie voor diverse uitstapjes; dagelijks schone handdoeken en schoonmaak en elke drie dagen schoon beddengoed. Veel variatie op park; Nederlandstalige receptioniste heel erg vriendelijk en behulpzaam; weinig tot geen last van ongedierte.

Minder goed: parkeerplekken voor appartementen zijn er te weinig. Parkeren is daarom een echt drama; er zijn op het park meerdere zwembaden, maar slechts 1 zwembad is gratis toegankelijk. Dit zwembad is maar 1 meter diep en erg klein (zeker voor zowel campinggasten als appartement-gasten); zout water in zwembad.

Do's en dont's:

* restaurant Antin Güst

* Krka-watervallen (persoonlijk zijn ons de Plitvice-meren beter bevallen)

* Kornati-eilanden: we hebben een bootreis inclusief lunch gehad voor ca € 190,-- (4 personen). Achteraf gezien viel dit tegen. Je bent onderweg van 9.00 uur tot 17.30 uur en veel valt er niet te zien.

* Steden: Trogir, Primosten, Tribunj en Split zijn zeker de moeite waard

Prima appartement

marklieferink
14-1-2014

Prima appartement, relatief nieuw, wel onderdeel van een massale camping. De beloofde wifi was in het appartement nauwelijks te ontvangen. En voor de voorzieningen op de camping moet flink betaald worden. Maar de ligging was mooi, aan de zee.

Wij verbleven in een prachtig appartament van 17.08-24.08. Prachtig resort, heerlijk druk, zo veel te doen. 6 km lange strand, zee superschoon, helder. In Resort veel groen vooral rozen. Mooi!

Omgeving echt een aanrader. Super gewoon.

Great Vacation for family

Nicole
16-6-2013

Great location, long beach, lot of entertainments and things to do, great if You are coming with children....I will come in next year.

- Ontzettend aardig personeel.

- App. te klein voor 7 personen. Wij hebben met 4 personen (volwassenen) in een 7 persoonsapp. onze vakantie doorgebracht, dat was goed te doen. Voor 4 personen is het veel te klein, geen plek voor een tafel of bank, onvoldoende servies en kookgelegenheid.

- Door een fout verbleven we de 1ste nacht in een app. voor 2 volwassen en 2 kinderen. Gevolg: Wie konden niet samen slapen, 1 pers niet in bed omdat dit te klein was. Na twee dagen van onze vakantie te hebben verpest hadden we dan toch het geboekte appartement.

- Goed eten.

- Prachtige omgeving om te varen.

- Voldoende activiteiten op het resort.

- De boot moet in een nabijgelegen dorp te water worden gelaten. Alleen tegen betaling van 80 euro kan de boot met een takel in het water worden gelaten op het park.

- Kiezelstrand met rotsen. Dus niet om lekker op te zonnen of zomaar de zee in te lopen.

- Dagelijks gepoetst en voldoende schone handdoeken, om de drie dagen schoon beddengoed.

De plek is geweldig, aan zee. Prachtige omgeving. helaas was er in de meivakantie nog niks open, geen zwembad, ijssalon etc. Wel wat verval zo hier en daar. Een verfje aan de souvenierwinkel kan geen kwaad. Maar misschien doen ze dat nog voor het hoogseizoen. restaurant, perfect voor mooie prijs, heel vriendelijk personeel. kampwinkel schadalig duur. 4 euro voor een potje pasta!! App was erg klein voor 6 pers. Een eettafel met 4 stoelen! 2 kookplaatjes! Maak daar maar eens een nomale maaltijd op. Geen keukenspullen, aardappelschilmes, blikopener etc, alleen messen, vorken, lepels en een mini koelkast. Huisje onvoldoende maar omgeving een dikke tien. En in de zomer zal het erg geweldig zijn. wat een uitzicht!

luxe verblijf op supermooi resort

Fam.Smeulders
14-10-2009

deze appt. zijn in 2008 geheel nieuw gebouwd. Liggen op een groot terein met een camping en 5 hotels. er zijn veel zwembaden/speeltuinen/restaurants/ijssalon etc..

Geen apart kinderbad maar wel zeer ondiepe baden waar je als ouders gezellig op een luxe stoel in kunt gaan zitten.

Een lange nieuwe wandelboulevard met Autotreintje (tegen betaling)

Door de grootte doet het niet minder gezellig aan maar het heeft alles voor een completen luze vakantie.

2007

het was een echte vakantie zon zee prachtige natuur voor herhaling vatbaar

Mooi appartement

Eric
1-9-2007

Mooi appartement.

En werd goed schoon gehouden.

Het ontbijt was in hotel Niko wat 500 meter verder lag.

Op het complex was veel te doen.

Goede ligging t

Familie H.
19-8-2007

Goede ligging t.o.v het plaatsje sibenik. Er zijn grind, keien, rots en plateau stranden wat niet geschikt is voor kinderen. De zwembaden zijn vies. Het komplex is te groot. Vanaf Villa Solaris moet je 20 minuten lopen om bij de grote glijbanen te komen. Je moet daar betalen per glijbaanrit kost je dit Euro 0.50 wat nergens op slaat. De grootste domper van deze vakantie is toch het STRAND!

Voor de rest is Kroatie een mooi land.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Kornati voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Kornati in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Kornati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Kornati scoort een 9.23 uit 10 op basis van 23 reviews.