KinderhotelWeer vandaag22°11°
6,3

Camping Solaris Beach Resort (Sibenik) aan de Kroatische kust is een fijne bestemming voor wie houdt van kiezelstranden aan helderblauw water. Je hebt de keuze uit verschillende restaurants voor het eten en haalt hier de lekkerste ijsjes. Zwemmen kan ook in het zoutwaterbad. Vlakbij ligt de charmante stad Sibenik en op een uurtje rijden ligt Split.

We hebben een aantal aanbieders voor Solaris Beach Resort (Glamping) voor je op een rij gezet:

411 reviews over Camping Solaris Beach Resort (Glamping) in het Nederlands

Genieten, elk jaar weer.

Fam. Schoenmaker,
25-1-2019

Het aftellen is voor ons weer begonnen. Al 8 jaar met heel veel plezier naar Camping Solaris. Voelt voor ons als thuis komen. Zelfs onze volwassen kinderen proberen elk jaar weer om naar Solaris te gaan. Vriendelijk personeel bij de receptie (ook Nederlands sprekend) Direct aan strand gelegen camping Grote camping plaatsen voor eigen caravan, tent enz. Pracht plek om te varen en een geweldige haven.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet Boeken

Wendy,
20-11-2018

Niet heen gaan! Wij boekte deze vakantie via touroperator. Op de site ziet alles er fantastisch uit, prachtige zwembaden en vermaak te over. In werkelijkheid mag je die zwembaden helemaal niet gebruiken, deze baden zijn alleen voor gasten van de hotels. Er is 0,0 vermaak. De stacaravan die we hadden was oud, stond heel dicht op de andere caravans wat echt brandgevaarlijk is met al die gasflessen. Binnen tref je doorgezakte bedden, een toilet met een zeer penetrante urinelucht, een lekkende douchebak waardoor de slaapkamervloer steeds onder water stond en de tas met kleding van mijn zoon door de caravan dreef. Kroatie zelf is echt fantastisch! het blijft een prachtig land maar ik zou mijn geld besteden aan een mooi particulier huisje oid. camping Solaris is geen aanrader. We hebben 2000 euro betaald voor dit horken hok. Nooit meer Solaris voor ons. Touroperator heeft een aparte receptie (tentje)Het personeel is jong en niet ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Best Leuk, maar niet nog een keer

Malou,
4-11-2018

Mega grote camping, samen gelegen met een andere organisatie. Hierdoor zaten wij op hun park en niet op de camping waarvan wij dachten dat we dat gereserveerd hadden. zwembad was daardoor 25 min lopen. Zwembaden en faciliteiten van andere park was voor ons niet beschikbaar. Restaurants niet om binnen te lopen, zonder reservering geen plaats.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke strandvakantie

Planting,
2-11-2018

Wij waren hier in het naseizoen en dan is het een prima bestemming, op loopafstand van de zee. Ik kan me voorstellen dat het hier in het hoogseizoen megadruk is , grote camping met veel caravans vrij dicht op elkaar! De camping heeft een prima restaurant en grote supermarkt. Het nationaalpark krk ligt op korte afstand, erg mooi maar zelfs in naseizoen erg druk... Verder zijn er leuke kustplaatsen in de buurt, zoals Primosten en Trogir, zeker de moeite waard om te bezoeken. Voor een heerlijke strandvakantie, zeker in naseizoen is deze camping een aanrader.

Nooit meer

Sil,
23-10-2018

Drama Inchecken bij solaris dat ging niet Moesten elders inchecken bij hotel niko De accomodatie was zeer verouderd Pal naast een 18 plus club S avond na 20.00 te betreden met kinderen ik zou het niet doen Glas in het zwembad en dingen die daar in het zwembad gebeuren wat echt 18 plus is

Overal mocht je gebruik van maken Nou niet dus

De touroperator geeft geen gehoor en vind alles normaal ook al zijn er andere afspraken gemaakt

Nooit weer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig locatie en een topcamping.

Roy ten Voorde,
11-10-2018

We komen al 10 jaar naar Solaris. We hebben door de jaren heen veel verandering gezien op de camping maar kwalitatief is het alleen maar beter geworden. Ze hebben inmiddels twee verouderde zwembaden weggehaald maar ik heb vernomen dat er nieuwe komen. Wij gaan meestal drie weken. Twee weken in een stacaravan van Solaris zelf en 1 week in telkens een andere accomodatie. Soms een dalmation villa, direct aan zee, of anders een safari lounge tent. Waar ze ons elk jaar weer mee weten te verassen is de vriendelijkheid waarmee we telkens worden ontvangen aan de receptie. ( de blonde mevrouw Ivanka spreekt goed Nederlands en helpt je overal mee) en de nette caravans die ze twee keer per week komen verschonen. Al met al een topcamping waar we hopenlijk nog jaren van kunnen genieten.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad!!

Sabrina,
20-9-2018

Schone nette grote camping. Ligt wel wat afgelegen. Wij zaten in een stacaravan van Adriatic camp. Prima huisje, rustig gelegen vlak bij campingwinkel met elke dag vers stokbrood, broodjes enz en de receptie. De camping is redelijk groot en ligt direct aan zee met kiezelstrand waar je prima kan liggen. Waterschoenen zijn aan te raden. Via een soort boulevard loop je een stuk langs het water en het Amadria park wat erbij zit. Wel mis je een beetje entertainment en informatie hierover. We zaten natuurlijk ook wel richting einde seizoen maar vond dat de beachclub/barretjes erg vroeg dicht zijn. Zwembad niet gebruikt maar wel jammer dat dit zoutwater is en ziet er klein uit. Wel erg lekker ijs te koop, eten bij restaurants op camping viel wat tegen voor ons. Bij Gastro Italiano vlakbij de camping kan je heerlijk eten voor de helft van de prijs! Echt een aanrader! Al met al een prima camping!

Voor herhaling vatbaar.

Bert van Dam,
18-9-2018

Stevige prijs maar perfecte ligging, wij hadden zeezicht. Ruime mobilhome maar erg gehorig door krakende vloeren. Prima airco, douche en bedden. Lege gasfles werd heel snel vervangen. Complete uitrusting, vriendelijk personeel maar op het 'resort' wel een beetje geldklopperij. Een prachtig drijvend opblaaseiland bijv. op 150 meter voor de camping waar kinderen natuurlijk naar toe willen, maar daar moet dan wel voor betaald worden. Dinnerbuffet in nagemaakt Kroatisch dorpje op de camping. Geweldige sfeer maar veel te duur voor wat je krijgt. Interessante omgeving met een goede infrastructuur met veel leuke plaatsen. Auto beslist nodig. Geen fietspaden. Redelijke prijzen in de campingwinkel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Mooi resort

De visser,
17-9-2018

Mooie locatie, sanitair was prima. Wij kwamen in het naseizoen en kregen een plaats dicht aan het water voor de acsi prijs. Niks mis mee zou je denken, maar helaas we stonden dicht bij een ventilatie unit die dag en nacht geluid maakte. Even op letten als je plaats uitzoekt. Verder keurige camping, niet dicht bij sibenic zodat je er naar toe zou kunnen wandelen.

Van Weert,
16-9-2018

Geweldig mooie schone camping. Ideaal voor als je een boot bij hebt. Ze hebben een eigen haven waar de boot kan liggen. Het varen is hier top! Wij komen hier al 6 jaar met veel plezier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solaris Beach Resort (Glamping) in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solaris Beach Resort (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.