Camping Solaris Beach Resort (Glamping)

Camping Solaris Beach Resort (Glamping)

6.8Voldoende

Kroatië, Dalmatië, Sibenik

6.8Voldoende

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Solaris Beach Resort (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Solaris Beach Resort (Sibenik) aan de Kroatische kust is een fijne bestemming voor wie houdt van kiezelstranden aan helderblauw water. Je hebt de keuze uit verschillende restaurants voor het eten en haalt hier de lekkerste ijsjes. Zwemmen kan ook in het zoutwaterbad. Vlakbij ligt de charmante stad Sibenik en op een uurtje rijden ligt Split.

505 reviews over Camping Solaris Beach Resort (Glamping)

• 9Arjan01-01-2020

Zeer mooie en verzorgde camping. Wij komen hier al 7 jaar. Het is er schitterend om te varen wij hebben al veel eilanden gezien daar. Voor oudere kinderen is er steeds minder te doen dat is jammer,maar onze kinderen zijn 14 en 26 jaar nu en hebben zichzelf al 7 jaar goed vermaakt. Wc,s worden top verschoond en er is heel veel te zien in Kroatië. Wij komen zeker weer terug👍🏻

• 8Eetgelegenheden

• 2019
    8Tim30-09-2019

Fantastische vakantie gehad!

Wij verbleven in de Villa Kornati, het appartementengedeelte van de camping. De appartementen waren erg schoon, het bed was top en een goede douche. De acommodatie was dus top. Het resort in zijn totaliteit was voor ons ook ruim voldoende. Alles is schoon en het is sowieso sfeervol in elkaar gezet. De campingplekken zagen er verder ruim uit. De campingwinkel is wat prijzig maar zorgt wel dat je in principe het resort niet af hoeft. Het zwembad is prima maar zou in het hoogseizoen wel is wat te klein kunnen zijn. Voor het naseizoen (begin sept) was het groot genoeg. Het gebied om het resort heen is schitterend. Talloze mooie baaien die per fiets en wat klauterwerk te bereiken zijn en de zee is fantastisch! vergeet je waterschoenen alleen niet. enige nadeel van het resort vonden wij dat het aanbod in de verschillende restaurants overal hetzelfde was.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Janneke28-08-2019

Fantastisch!!

Prachtige camping! Waterschoenen mee en genieten maar!! De locatie is top, zout water zwembad en alles is er!

• 9Eetgelegenheden

• 9Y.M24-08-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten op deze camping. Hadden via touroperator een stacaravan geboekt. Stonden op een rustige plek dichtbij de receptie. Alles op loopafstand. Zwembad (wel zout water) schoon en met uitzicht over zee. De zee was prachtig en goed toegankelijk (wel met waterschoenen). Op verschillende plekken speelmogelijkheden voor de kinderen. Sanitair gebouw was ook goed onderhouden en schoon. Prachtige omgeving ook. Winkeltje op de camping is wel prijzig maar er zijn genoeg supermarkten in de buurt.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7K.P.15-08-2019

Eigen kampeermiddel? JA! Touroperator? Mwah!

Kampeerdeel en caravans vd camping mooi gelegen, toiletgebouwen schoon, winkel prima, mensen vriendelijk. Eigenaar: vrijwel alle slechte reviews komen door touroperator accommodaties. Stel meer eisen aan die plekken.

Via touroperator de meest luxe en grootste accommodatie geboekt; de moda plus. Bedenk je :-( De duurste accommodaties op de slechtste plekken. Vrijwel allemaal in zeer nauwe straatjes tegenover elkaar en dichtbij/ naast een doorgaande weg waar erg hard gereden wordt. Contact met de buren, zeker aangezien je zo'n beetje samen aan tafel zit. Brandgevaarlijk!

De touroperator houdt absoluut geen rekening met verzoeken, ook niet als ze medisch zijn, ze beloven het maar zetten je terplekke vh blok. Wordt op kantoor gepland waardoor personeel bij incheck niks kan veranderen. Oudere caravans hebben betere ligging.

Touroperators wordt eerlijk over ligging/ opstelling, Laat dan keuze bij de klant. eerlijkheid = service

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2Manon13-08-2019

Vreselijk en vies

Vreselijk verblijf, alles is stuk. Douche werkt niet.. wordt ook geen oplossing voor gezocht. Foto’s zijn totaal anders als het verblijf hier!!!

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 1B.J.12-08-2019

Touroperator zonder oplossingen = ramp

Home pagina van touroperator geeft aan.... Zorgeloos genieten op een camping die van alle gemakken voorzien is.

Alles behalve dat is onze ervaring met touroperator afgelopen week geweest op Camping Resort Solaris in Kroatie.

We stonden op het uiterste stukje van de camping, zelfs aan het uiteinde van de camping, tegen drie drukke wegen aan met veel overlast gepropt tussen een aantal touroperator stacaravans. Ons uitzicht was een touroperator caravan op een afstand vanuit onze tent gezien op ca 1.5 meter,. Onze Sundloge Safari tent was wel zo ontzettend vies, vlekken door de hele tent, rioolstank vanuit de badkamer waar de hele tent last van had, het laminaat was op vele plaatsen omhoog gekomen, alle ritsen aan de buitenkant konden niet omhoog doordat het was vastgeroest en afgebroken, de tent zat met duct tape vastgeplakt, rode plastic touwtjes om de tentflap vast te zetten, buitenlamp deed het niet, douche lekte, badkamer kletsnat. Ronduit Vies!!

• 1Staat v/h sanitair

• 8Els04-08-2019

Fantastische vakantie

Net terug van 2 weken solaris. Wij hadden een staplek direct aan het strand. Dat was geweldig. Als enige nadeel dat met onweer onze voortent is weggewaaid. Santair is zeer schoon. Mooie omgeving (plitvice meren, krka , trogir, zadar). Boottochtje met speedboot kun je in sibinik boeken. Was erg leuk. Restaurant sibenik op camping is geen aanrader. De rest wel. Wij hebben geen last gehad van teveel herrie. Het was wel druk op het strandje voor ons, maar door onze plek asn het strand hadden ee daar geen last van. De zee is heerlijk. Kortom aan te raden Wij hebben genoten.

• 6Eetgelegenheden

• 7Gerard23-07-2019

Mooie camping, weinig privacy en veel herrie!

Mooie ligging van de camping. Groot met weinig privacy. Honden toegestaan op de camping maar uitlaat mogelijkheden niet aanwezig! s nachts vanaf 12 uur tot in de ochtend harde beatmuziek, ontzettend jammer dat er geen rekening gehouden wordt met anderen! Goed sanitair. Eten en drinken prima. Maar voor ons was dit een keer maar voorlopig niet weer. Voor de rust hoef je hier niet te zijn.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2Jasmijn23-07-2019

Teleurstelling!

Beloofde zwembaden, speeltuinen, etc zijn er niet! Gebeld dat we later kwamen door files en was geen probleem volgens de receptie(nummer dat we doorgekregen hadden). Dit bleek toch een groot probleem. Bij aankomst gemeld bij receptie, halve incheck gedaan(id bewijzen moesten we daar achter laten?!?!) en moesten ons melden bij hotel Nikos zodat zij touroperator konden bellen. Na een half uur wachten, niemand en weer gemeld bij hotelreceptie. Touroperator nog een keer laten bellen en zou er met 5 tot 10 minuten zijn. Na een kwartier komt receptionist ons vertellen dat er toch niemand komt en dat we ons weer bij de campingreceptie moesten melden, zij wisten meer. Dit allemaal dus met auto over de camping, in donker met tweelingpeuters! Natuurlijk was niet dezelfde medewerker aanwezig(die de halve check inn had gedaan) weer verwarring want laten je niet uitpraten. Gearriveerd 21.30u, 23.30u in mobil home. Personeel camping :( Etc, etc, etc

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair