Hotel Nikosterstersterster

44 reviews over Hotel Niko

• 2019
    10Jasna21-09-2019

fantastisch

Wij vinden alles geweldig, kamer was schoon,eten was heerlijk ,omgeving was prachtig

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sanne Kroes20-07-2019

Goed 3*hotel op mooi, maar afgelegen resort.

Hotel is iets verouderd, maar de kamer die wij hadden was verder prima. Airco op de kamer en een aantal Nederlandse tv-zenders. Genoeg keuze bij het ontbijt en diner. Personeel is erg vriendelijk en doet erg zijn best. De twee zwembaden waren erg fijn en de ligging is geweldig. Prachtig uitzicht vanaf het terras bij het hotel op een eiland in zee. Het hotel ligt op een groot resort waar meerdere hotels staan en bij hotel Niko ligt een camping. Rondom het hotel is het mooi groen door de vele pijnbomen en de stranden zijn ook mooi. Eind juni nog genoeg ligbedden aan het strand. Enige minpuntje vonden wij dat er weinig te doen is in de omgeving. Er zijn geen winkelstraatjes en restaurantjes in de buurt. Enkel op het resort de hotelrestaurants, een restaurant bij het strand en een paar beachbars. Je moet een taxi naar Sibenik nemen en wil je verder weg, dan kun je vanuit Sibenik met de bus naar bijv. Split. Wij prefereren wat meer reuring.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hendrikus Smits27-04-2019

Fantastisch hotel met geweldig personeel.

Prachtig hotel, fantastisch personeel waar de arbeidsvreugde van af straald. Waar managers een voorbeeld zijn voor hun medewerkers. Mr.Matea Pavió was hier een voorbeeld van. De receptie medewerkers o.a. Vlatka was mij zeer behulpzaam. Ook de dame achter de bar Silvana heeft mij zeer goed geholpen met een klein probleem. Er was een probleempje met mijn badkamer waar de service medewerker meteen naar gekeken heeft. Een wijziging van de consumptieprijzen werd door Mr.Matea Pavió uitgelegd en goedgemaakt d.m.v. een extra drankje voor het diner. Ik had een zeer confortabele kamer en had daar een zeer prettig verblijf. Ook werden wij nog verrast met een serenade bij het diner door een folkloristische zanggroep.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    8Angela08-09-2018

Goed en gezellig hotel!

Hotel moet nog gerenoveerd worden, maar ondanks dat is het een gezellig hotel. Heeft alles wat je nodig heb. Heb je een probleem, ze regelen het gelijk voor je. Personeel ontzettend vriendelijk, altijd gezellig en maakt een babbeltje met je. Kortom goed hotel!!

Nikola Margetić, Marketing assistant, 28-11-2018

Dear Angela, Thank you for your review and for choosing our Hotel Niko. We are pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Thank you for recognising our efforts to satisfied guests. Looking forward to seeing you again soon. With gratitude,

Nikola Margetić Hotel Manager

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8André19-05-2018

Martina de serveerster is erg vriendelijk voor de

Alles is prima schoon vriendelijk groot buffet

Nikola Margetić, Marketing assistant, 28-11-2018

Dear André, Thank you for your positive comments and stay experience that you share about Hotel Niko. We are pleased to hear that you have prised our hotel offer. Your praise will be passed to our staff so they can have the extra motivation to create quality every day. We will be happy to see you again and welcome you to Hotel Niko. With gratitude,

Nikola Margetić Hotel Manager

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

4fam v dooren22-06-2017

nooit meer

dat er echt geen lift is en de kamers vies en vele dingen kapot

Gereisd met partner in mei 2017

• 3j scheepers16-09-2016

nooit meer

Wij hadden kamer 512 geboekt via touroperator. Onder luxe entree ,dit was het enige wat mooi was. Geen lift aanwezig , wij moesten de koffers maar zelf via de trap naar boven dragen. Ergens was iemand die de koffers kon dragen ,maar die hebben wij nooit gezien. Kamer was klein en alles gedateerd en versleten .. Gaten en plekken in vloerbedekking. De badkamer was heel klein en alles had beduidend betere jaren gekend. Kranen die hadden hun beste tijd gehad-helemaal verkalkt- Wasbak was zowat tegen de stortbak van de wc gemonteerd omdat er anders geen plaats was. Losse toiletbril en de voegen en deur van de douche waren zwart uitgeslagen (schimmel ?) Je kreeg niet bepaald een schoon gevoel met het douchen. Dit hotel was hoogstens 1 ster waard. Ik snap niet dat een goed reisbureau dit hotel in hun bestand heeft.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mirela Mundzic14-07-2016

Prachtig

Gunstig gelegen. Heel leuk met kleine kinderen. Glijbaan moet betaald worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5kelly01-09-2015

schijn bedriegt

mooie buiten kant en de hal en eetzaal maar kom je op de kamer is alles rot versleten erg onhygiënisch muf en vochtig aangezien wij ook 1 dag te vroeg waren zijn wij in dit hotel 1 nacht gezeten er na die dag zouden wij 10 dagen in een chalet zitten op de camping. erg slecht geslapen in het hotel we voelde ons erg vies nadat wij in dat bed geslapen hadden we waren blij dat wij konden gaan ook voelde wij ons erg opgesloten als wij buiten zaten door de tralies. de chalet op solaris is een ander verhaal die was super netjes schoon fris fijne locatie direct aan zee en bij waterpark geboekt bij touroperator als je overweegt om te gaan zou ik een chalet aan raden en dit hotel 100% afraden!

Nikolina Crnjak, Hotel Niko Manager, Marketing assistant, 22-10-2015

Dear Mrs. Berendsen,

Thank you for posting your review and sharing your opinion. We appreciate your direct feedback as it will help us improve our service. We had considered guests feedback and regarding that we have made some changes this year. That we had made a good changes approves growth rate on Zoover. We hope that you'll be encouraged by this and consider a repeat holiday visit, for more information and reservation you can contact me at [email protected]

Best regards,

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Nadine 25-10-2014

Goed hotel

Hebben een heel goede vakantie gehad in hotel Nico. Hebben wel een lift gemist , moesten telkens met de trap naar het tweede verdiep dat was wel lastig daar ik een slecht been heb. Anders was alles heel goed. Propere kamer, goed eten , vriendelijk personeel enz.

Gereisd met partner in juli 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald