Hotel Niko

KinderhotelWeer vandaag30°19°
Hotel Niko
8,5

10 reviews over Hotel Niko in het Nederlands

Fantastisch hotel met geweldig personeel.

Hendrikus Smits
27-4-2019

Prachtig hotel, fantastisch personeel waar de arbeidsvreugde van af straald. Waar managers een voorbeeld zijn voor hun medewerkers. Mr.Matea Pavió was hier een voorbeeld van. De receptie medewerkers o.a. Vlatka was mij zeer behulpzaam. Ook de dame achter de bar Silvana heeft mij zeer goed geholpen met een klein probleem. Er was een probleempje met mijn badkamer waar de service medewerker meteen naar gekeken heeft. Een wijziging van de consumptieprijzen werd door Mr.Matea Pavió uitgelegd en goedgemaakt d.m.v. een extra drankje voor het diner. Ik had een zeer confortabele kamer en had daar een zeer prettig verblijf. Ook werden wij nog verrast met een serenade bij het diner door een folkloristische zanggroep.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed en gezellig hotel!

Angela
8-9-2018

Hotel moet nog gerenoveerd worden, maar ondanks dat is het een gezellig hotel. Heeft alles wat je nodig heb. Heb je een probleem, ze regelen het gelijk voor je. Personeel ontzettend vriendelijk, altijd gezellig en maakt een babbeltje met je. Kortom goed hotel!!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Nikola Margetić, Marketing assistant, 28-11-2018

Dear Angela, Thank you for your review and for choosing our Hotel Niko. We are pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Thank you for recognising our efforts to satisfied guests. Looking forward to seeing you again soon. With gratitude,

Nikola Margetić Hotel Manager

Martina de serveerster is erg vriendelijk voor de

André
19-5-2018

Alles is prima schoon vriendelijk groot buffet

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Nikola Margetić, Marketing assistant, 28-11-2018

Dear André, Thank you for your positive comments and stay experience that you share about Hotel Niko. We are pleased to hear that you have prised our hotel offer. Your praise will be passed to our staff so they can have the extra motivation to create quality every day. We will be happy to see you again and welcome you to Hotel Niko. With gratitude,

Nikola Margetić Hotel Manager

nooit meer

fam v dooren
22-6-2017

dat er echt geen lift is en de kamers vies en vele dingen kapot

Gereisd Met partner in mei 2017

nooit meer

j scheepers
16-9-2016

Wij hadden kamer 512 geboekt via touroperator. Onder luxe entree ,dit was het enige wat mooi was. Geen lift aanwezig , wij moesten de koffers maar zelf via de trap naar boven dragen. Ergens was iemand die de koffers kon dragen ,maar die hebben wij nooit gezien. Kamer was klein en alles gedateerd en versleten .. Gaten en plekken in vloerbedekking. De badkamer was heel klein en alles had beduidend betere jaren gekend. Kranen die hadden hun beste tijd gehad-helemaal verkalkt- Wasbak was zowat tegen de stortbak van de wc gemonteerd omdat er anders geen plaats was. Losse toiletbril en de voegen en deur van de douche waren zwart uitgeslagen (schimmel ?) Je kreeg niet bepaald een schoon gevoel met het douchen. Dit hotel was hoogstens 1 ster waard. Ik snap niet dat een goed reisbureau dit hotel in hun bestand heeft.

Prachtig

Mirela Mundzic
14-7-2016

Gunstig gelegen. Heel leuk met kleine kinderen. Glijbaan moet betaald worden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

schijn bedriegt

kelly
1-9-2015

mooie buiten kant en de hal en eetzaal maar kom je op de kamer is alles rot versleten erg onhygiënisch muf en vochtig aangezien wij ook 1 dag te vroeg waren zijn wij in dit hotel 1 nacht gezeten er na die dag zouden wij 10 dagen in een chalet zitten op de camping. erg slecht geslapen in het hotel we voelde ons erg vies nadat wij in dat bed geslapen hadden we waren blij dat wij konden gaan ook voelde wij ons erg opgesloten als wij buiten zaten door de tralies. de chalet op solaris is een ander verhaal die was super netjes schoon fris fijne locatie direct aan zee en bij waterpark geboekt bij touroperator als je overweegt om te gaan zou ik een chalet aan raden en dit hotel 100% afraden!

Gereisd Met partner in augustus 2014
Nikolina Crnjak, Hotel Niko Manager, Marketing assistant, 22-10-2015

Dear Mrs. Berendsen,

Thank you for posting your review and sharing your opinion. We appreciate your direct feedback as it will help us improve our service. We had considered guests feedback and regarding that we have made some changes this year. That we had made a good changes approves growth rate on Zoover. We hope that you'll be encouraged by this and consider a repeat holiday visit, for more information and reservation you can contact me at [email protected]

Best regards,

Goed hotel

Nadine
25-10-2014

Hebben een heel goede vakantie gehad in hotel Nico. Hebben wel een lift gemist , moesten telkens met de trap naar het tweede verdiep dat was wel lastig daar ik een slecht been heb. Anders was alles heel goed. Propere kamer, goed eten , vriendelijk personeel enz.

Gereisd Met partner in juli 2014

Zon in Kroatie

groenewoud28
15-9-2013

Het hotel is in algemene zin goed maar wij denken dat het de mindere is van de andere 4 sterren hotels op het resort en er zijn ook huisregels maar die worden in het algemeen aan de laars gelapt en je moet in het hoog seizoen parkeer geld betalen voor op het terrein maar een fatsoenlijk parkeer terrein hebben ze niet maar genoeg gezeurd het hotel is zijn geld wel waard alleen 4 sterren vinden wij een beetje overdreven maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam dus al met al toch wel aan te bevelen maar vergeet niet dat het een onderdeel is van een heel groot resort

Gereisd Met partner in juni 2013
2005

> een slecht hotel

annie
4-1-2005

een slecht hotel .kleine kamers,vieze vloebbedekking,afgetrapte deuren,tralies op het balkon,arco werkte niet,eten was minimaal van smaak en onverzorgd.in het weekend grote feesten op het park tot diep in de nacht ,geen beloofde animatie, enz .kamers slecht schoongemaakt ,alleen kon het personeel hiet niets aan doen ,maar aantal min, per kamer . Ga hier dus nooit naar toe ,was maar 1 ster waard

Gereisd Anders in januari 2005

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niko in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.