Géén boekingskosten

KroatiëDalmatiëSibenik

8.7FantastischScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

25 Reviews over Jure

• 9TB03-10-2019

Prachtig hotel voor een relaxte verwen vakantie!

Prachtig en groot hotel met bijzonder vriendelijk en servicegericht personeel. Mooie en schone kamer met balkon. De bedden en kussens vonden wij te zacht. Kamer aan parkzijde (voorzijde) is rustig. Ontbijt en buffet zijn zeer goed verzorgd. Lange rijen voor een omelet en bij de koffiemachines. De drank is erg prijzig! Ethno village is erg pittoresk maar het eten is kwalitatief minder, zeer beperkte menukaart en slechte service. De Trattoria is erg gezellig, mooie locatie aan zee en het eten is heerlijk. Lekker ijs en taart bij beachbar naast Jure. Met een taxi naar Sibenik voor 70 Kuna. De shuttlebus is op zich ook goed te doen maar de vertrektijden zijn erg onvoorspelbaar en dus erg lang wachten. Ook zijn er excursies via het hotel te boeken. Op verzoek word je met de elektrische golfkar (Bell boy) naar het haventje gebracht omdat de afstanden op het Solaris park erg groot zijn voor (oudere) mensen die slecht ter been zijn.

• 8Babette van den Berg23-09-2019

Goeie vakantie!

Ontzettend mooi hotel. Heeft een erg luxe uitstraling van binnen. Je hebt alles op het gehele resort dus je hoeft er niet perse vanaf. Ondanks dat wij in september er waren, vond ik het redelijk druk. Ik zou hier dus niet graag willen zitten in het hoog seizoen. Tip voor als je met de auto komt: vraag bij de receptie je parkeerkaart aan. (Die je krijgt bij de poort de aller eerste keer is voor dagjes mensen en 10x zo duur) De parkeerkaart geven ze je normaal bij het uitchecken, maar als je eerder van het terrein af wilt (voor bv. uitstapjes etc.) heb je deze wel nodig.

Prima vakantie gehad verder. Ik zou het hotel zeker aanraden.

• 8Simone02-09-2019

Heerlijk!

Het hotel is een mooi verblijf. Ontbijt is fantastisch en heerlijk uitgebreid. Houd er wel rekening mee dat je voor de strandbedjes moet betalen, ook al verblijf je in het hotel. De ligging van het hotel is perfect, dicht bij verschillende leuke plekjes. Kamers zijn niet groot wel mooi en nieuw en schoon, ook niet onbelangrijk. Helaas deed bij ons de WiFi het niet op de kamer.

• 10Andre20-10-2018

Super mooi

4 sterren plus hotel en dat is aan alles te merken super vriendelijk personeel receptie en restaurant en bar erg professioneel allemaal goeie keuken buffet veel variatie goeie en verse producten

• 6Kim19-06-2018

Kroatië fantastisch maar volgende keer ander hotel

Van alle gemakken voorzien maar je moest wel voor bijna alles bij betalen. Ontbijt prima in orde maar avond eten in het hotel zelf erg slecht. Eten in de restaurants op het resort wel goed. Erg leuk om met de auto gewoon langs de kust te rijden en te stoppen aan de vele kleine baaitjes en " verstopte plekken" om lekker te zwemmen en snorkelen in de mooie blauwe zee.

• 9Erwin31-05-2018

Super hotel, zeer gastgericht, heel fijn.

We hebben een hele goede vakantie gehad in hotel Jure! We hebben eerst verbleven in hotel Andrija, maar omdat het zwembad gesloten was zijn we overgeplaatst naar hotel Jure.We zijn hier heel erg blij mee geweest. Op amadria park zijn de zwembaden zoutwater baden,bij hotel Jure bleek dat gelukkig anders te zijn,een chloor zwembad. Wij hebben een zoontje van 1,dus dat was heel fijn. Ze hebben een zwembad met een stuk ondiep water en een rand rondom het zwembad van+/-40cm diep.IDEAAL!! Het eten in het hotel was prima,Smorgens wel veel dingen met ei,maar ook voldoende andere keus! Het avondeten was ook prima, kost €15 pp.Verder zijn de kamers precies zoals op foto! Alles netjes bijgehouden en het is netjes schoon! Een biertje kost ongeveer 28 kuna; dat staat voor +/- €4.Dat is best aan de prijs,we zijn ook buiten amadria park geweest en daar is het vele malen goedkoper,dus echt een toeristenprijs.Eten in het stenenhuisje moet je echt doen!

• 9De franse lelie24-06-2017

Uiterst verzorgd hotel.

In één woord fantastich hotel op een zeer mooie locatie met privéstrand. Klain zwembad maar eigenlijk niet nodig daar je de zee hebt.

• 9Christandl15-08-2016

Traumurlaub

Schönes sauberers Hotel mit erstklassigem Essen! Zwar im Resor alles teuer aber dafür bekommt man einer der schönsten Strände der Adria der Täglich gepflegt wird!Vor allem für Kinder toller leichabfallender Strand!Schad nur das kein öffentlicher Markt in der nähe ist hierfür muss mann ca 4km in die nächste Stadt Sibenik fahren.

• 8Heleen01-07-2016

Onlangs gerenoveerd hotel met enkele kinderziektes

Bij ons bezoek in juni was het hotel van binnen wel klaar. Modern en mooi ingericht. Omliggend terrein was nog kaal en het grote zwembad nog niet af.Zag er wel aanlokkelijk uit! Het kleine zwembad kon gebruikt worden ( zout water). In het hotel hingen mededelingen dat alles nog niet 100 % werkte. Zo functioneerde de badkamerafvoer bij ons slecht: binnen enkele minuten stond de badkamer blank. Personeel reageerde vlot op onze melding: badkamer werd direct schoongemaakt.

Hotel maakt deel uit van Solaris Beach Resort met veel faciliteiten.strand voorzieningen, waterpark ,restaurantjes en winkels. Plek is een goede uitvals basis om omgeving ( Trogir, Sibenik , NP Krka) te verkennen.

We zijn hier 1 nacht geweest, maar zouden in de toekomst nog wel eens terug willen komen.

• 10Ольга01-09-2014

Семейный отдых с маленькими детьми.

Отдыхалив отеле Юре, нам все очень понравилось. Питание просто отличное, местонахождение тоже очень хорошее. Поблизости находится небольшой городок Шибеник, куда можно съездить на автобусе или такси. Территория отеля очень большая, очень большой выбор ресторанов, баров, различных развлечений. Также есть свой спа центр, если вдруг не повезет с погодой. также на территории много развлечений для детей, аквапарк, минигольф, очень хорошая анимация. Каждую вечер на террасе была живая музыка. Номера в отеле небольшие, но очень уютные, во всем отеле, а также на территории отеля очень чисто, очень много цветов и сосен. Отдельное спасибо обслуживающему персоналу. Очень улыбчивые и доброжелательные люди, которые выполнят любую вашу просьбу. Обязательно сюда вернемся в следующий раз. Рекомендую всем, особенно семьям с детьми.

Hotel Jure info

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden