Hotel Jure

• Sauna
Meer hotelinfo

25 reviews over Hotel Jure

• 9TB03-10-2019

Prachtig hotel voor een relaxte verwen vakantie!

Prachtig en groot hotel met bijzonder vriendelijk en servicegericht personeel. Mooie en schone kamer met balkon. De bedden en kussens vonden wij te zacht. Kamer aan parkzijde (voorzijde) is rustig. Ontbijt en buffet zijn zeer goed verzorgd. Lange rijen voor een omelet en bij de koffiemachines. De drank is erg prijzig! Ethno village is erg pittoresk maar het eten is kwalitatief minder, zeer beperkte menukaart en slechte service. De Trattoria is erg gezellig, mooie locatie aan zee en het eten is heerlijk. Lekker ijs en taart bij beachbar naast Jure. Met een taxi naar Sibenik voor 70 Kuna. De shuttlebus is op zich ook goed te doen maar de vertrektijden zijn erg onvoorspelbaar en dus erg lang wachten. Ook zijn er excursies via het hotel te boeken. Op verzoek word je met de elektrische golfkar (Bell boy) naar het haventje gebracht omdat de afstanden op het Solaris park erg groot zijn voor (oudere) mensen die slecht ter been zijn.

• 8Babette van den Berg23-09-2019

Goeie vakantie!

Ontzettend mooi hotel. Heeft een erg luxe uitstraling van binnen. Je hebt alles op het gehele resort dus je hoeft er niet perse vanaf. Ondanks dat wij in september er waren, vond ik het redelijk druk. Ik zou hier dus niet graag willen zitten in het hoog seizoen. Tip voor als je met de auto komt: vraag bij de receptie je parkeerkaart aan. (Die je krijgt bij de poort de aller eerste keer is voor dagjes mensen en 10x zo duur) De parkeerkaart geven ze je normaal bij het uitchecken, maar als je eerder van het terrein af wilt (voor bv. uitstapjes etc.) heb je deze wel nodig.

Prima vakantie gehad verder. Ik zou het hotel zeker aanraden.

• 8Simone02-09-2019

Heerlijk!

Het hotel is een mooi verblijf. Ontbijt is fantastisch en heerlijk uitgebreid. Houd er wel rekening mee dat je voor de strandbedjes moet betalen, ook al verblijf je in het hotel. De ligging van het hotel is perfect, dicht bij verschillende leuke plekjes. Kamers zijn niet groot wel mooi en nieuw en schoon, ook niet onbelangrijk. Helaas deed bij ons de WiFi het niet op de kamer.

• 2018
    10Andre20-10-2018

Super mooi

4 sterren plus hotel en dat is aan alles te merken super vriendelijk personeel receptie en restaurant en bar erg professioneel allemaal goeie keuken buffet veel variatie goeie en verse producten

Met vrienden

• 6Kim19-06-2018

Kroatië fantastisch maar volgende keer ander hotel

Van alle gemakken voorzien maar je moest wel voor bijna alles bij betalen. Ontbijt prima in orde maar avond eten in het hotel zelf erg slecht. Eten in de restaurants op het resort wel goed. Erg leuk om met de auto gewoon langs de kust te rijden en te stoppen aan de vele kleine baaitjes en " verstopte plekken" om lekker te zwemmen en snorkelen in de mooie blauwe zee.

• 9Erwin31-05-2018

Super hotel, zeer gastgericht, heel fijn.

We hebben een hele goede vakantie gehad in hotel Jure! We hebben eerst verbleven in hotel Andrija, maar omdat het zwembad gesloten was zijn we overgeplaatst naar hotel Jure.We zijn hier heel erg blij mee geweest. Op amadria park zijn de zwembaden zoutwater baden,bij hotel Jure bleek dat gelukkig anders te zijn,een chloor zwembad. Wij hebben een zoontje van 1,dus dat was heel fijn. Ze hebben een zwembad met een stuk ondiep water en een rand rondom het zwembad van+/-40cm diep.IDEAAL!! Het eten in het hotel was prima,Smorgens wel veel dingen met ei,maar ook voldoende andere keus! Het avondeten was ook prima, kost €15 pp.Verder zijn de kamers precies zoals op foto! Alles netjes bijgehouden en het is netjes schoon! Een biertje kost ongeveer 28 kuna; dat staat voor +/- €4.Dat is best aan de prijs,we zijn ook buiten amadria park geweest en daar is het vele malen goedkoper,dus echt een toeristenprijs.Eten in het stenenhuisje moet je echt doen!

Met jonge kinderen

• 2017
    9De franse lelie24-06-2017

Uiterst verzorgd hotel.

In één woord fantastich hotel op een zeer mooie locatie met privéstrand. Klain zwembad maar eigenlijk niet nodig daar je de zee hebt.

• Oude reviews

8Heleen01-07-2016

Onlangs gerenoveerd hotel met enkele kinderziektes

Bij ons bezoek in juni was het hotel van binnen wel klaar. Modern en mooi ingericht. Omliggend terrein was nog kaal en het grote zwembad nog niet af.Zag er wel aanlokkelijk uit! Het kleine zwembad kon gebruikt worden ( zout water). In het hotel hingen mededelingen dat alles nog niet 100 % werkte. Zo functioneerde de badkamerafvoer bij ons slecht: binnen enkele minuten stond de badkamer blank. Personeel reageerde vlot op onze melding: badkamer werd direct schoongemaakt.

Hotel maakt deel uit van Solaris Beach Resort met veel faciliteiten.strand voorzieningen, waterpark ,restaurantjes en winkels. Plek is een goede uitvals basis om omgeving ( Trogir, Sibenik , NP Krka) te verkennen.

We zijn hier 1 nacht geweest, maar zouden in de toekomst nog wel eens terug willen komen.

• 8rob en anne25-09-2008

hotel jure niet meer

wij zijn met een reisorg. op groepsreis geweest in kroatie we kwamen aan bij het solaris resort in sibenk bij hotel jure het is een groot hotel dat samen met nog 4 andere hotels op dit resort staat het diner was wel gevarieerd maar het was elke avond koud dus we hebben 10 dagen lauw tot koud eten gegeten klagen hielp niet ook geen toetjes of ijsje ook de drankjes moest je zelf achteraan lopen het personeel in de eetzaal stond met de armen over elkaar het ontbijt was wel goed lekkere verse broodjes en brood alleen miste we een gekookt eitje ook na het diner was er niks te doen in het hotel 1xlive muziek gehad terwijl in de andere hotels wel elke avond muziek was daar kon je ook naar toe maar het was best een donkere wandeling daar heen we miste ook een dorpje waar je naartoe kon wandelen kon alleen op het resort maar dat was heel stil en de winkeltjes die er zaten waren dicht sibenik ligt op 6km die dat loop je ook niet even savonds balkons waren ook saai en donker

Met vrienden

• 5kuijpers22-09-2008

nooit meer hotel jure

eten in hotel was zéér matig,nooit echt warm,en ook na klagen veranderde er niets.Ook nooit een gekookt eitje bij het ontbijt,of pudding of een ijsje als toetje.Sávonds weinig te doen.Het elke dag wéér het lauwe eten is echter wel de allergrootste minpunt

0 tips over Hotel Jure

0 vragen over Hotel Jure

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan
      • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald