Hotel Amadria Park Jakov

KroatiëDalmatiëSibenik

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Amadria Park Jakov voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 26 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 26 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over Amadria Park Jakov

• 8Sabine23-08-2021

Mooi hotel, was aangenaam verblijf

Mooi hotel met mooie ruime moderne kamers die goed geïsoleerd zijn. We hadden ook mooi uitzicht op het zwembad en de zee vanop het terras. Zeer fijn dat je als gast kan gebruik maken van de verschillende zwembaden van het complex met leuke loungebedden en privé strand met gezellige bars. Aan het zwembad vond je altijd wel voldoende ligbedden vrij. Dat was genieten! Ook ‘s avonds heel fijn dat je langs de promenade nog kan kuieren. Het ontbijtbuffet was perfect, maar het avondbuffet vonden we minder, bijna geen dessertjes zelfs geen ijs voor de kinderen. Voor de drank wordt goed doorgerekend. We hebben ook eens ticket gekocht voor het aquapark maar dat viel tegen, is meer op kleine kinderen gericht.

• 4Am10-09-2019

Wij niet meer

Hotel is veel te duur voor wat ze bieden., lekker overslaan en elders heengaab

• 9Ed Kroket03-06-2018

Goed, mooi en netjes

Het hotel is recentelijk helemaal verbouwd. Mooie ruime kamers met minibar en Nederlandse tv. Mooie lobby en bar/restaurant. Veel strand gelegenheid aan het hotel. De tuin en zwembad wordt momenteel nog verbouwd maar deze lijkt bijna af. Mooi zwembad komt er met ruime en veel ligplekken. Ontbijt is prima. Je kunt ook gebruik maken van de overige resorts. Het resort ligt wel afgelegen.

Joško Mehić Manager Hotel Amadria Park Jakov, Manager Hotel, 12-06-2018

Dear Mr. Ed Kroket, Thank you for your feedback about staying at our hotel. Thank you for praising our hotel content. We are glad that you recognized our effort. We're sorry you were not completely satisfied with the location. We are recognized as location close to the sea and with crystal clear sea, various restaurants, bars and shops, a destination rich in natural beauties of national parks, islands and the beautiful Mediterranean city of Sibenik, that is founded before 950 years. We stay at your disposal for direct contact and help with booking options that will suite you the most. Kind regards, Josko Mehic Hotel Manager Amadria Park Jakov

• 8Dirk Van Calster08-08-2017

Vriendelijk,proper En vlak aan zee

Mooi en kind vriendelijk hotel met een zeer professionele staf. Uitgebreid morgen en avond buffet voor elk wat wil in overvloed ! Zeker een aanrader is voor ons al de derde keer en er zullen er zeker nog volgen . Ook willen wij nog de altijd vriendelijke hotelmanager bedanken voor zijn goede zorgen !

Slavko Burazer, hotel Manager, Marketing assistant, 06-10-2017

Dear Mr. Dirk Van Calster, Thank you for taking the time to write a comment about Solaris Beach Resort, Hotel Jakov *. We are happy to see that You liked the service, the food and YOur kind words. We certainly appreciate your feedback, which will help us change to achieve even greater quality. We invite you to be our guest again. Best regards

• 9René en Marlika27-09-2016

Hotel Jakov Schitterend. tussen 16-25 september

Een complex om nooit te vergeten, zo mooi opgezet. De hotelkamer heeft alles, alleen een tafel en 2 stoelen ontbreken, maar gezien de grootte, kan die er helaas niet in. Het zwembad is perfect, het ontbijt en avondeten in buffetvorm krijgt een hele dikke 9, net als het personeel dat zo vriendelijk en voorkomend is. Op dit complex, met de mooie zee en heel veel mogelijkheden, kan niemand zich vervelen. Negatief: liever gezegd vervelend, is dat de Nederlandse zenders steeds uitvallen. Heel vervelend was dat op zondag tegen 7 uur toen Studiosport er aan kwam.

Slavko Burazer Directeur Hotel Jakov***, Marketing assistant, 13-01-2017

Geachte heer Ofsen Rene,

Hartelijk dank voor uw tijd en beoordeling die u geplaatst heeft over Solaris Beach Resort Hotel Jakov. Wij zijn zeer tevreden over het feit dat het personeel, ontbijt, diner aan uw verwachtingen voldeden! Voor ons allen is zo'n beoordelin als die van u- motivatie om nog beter ons best te doen ! Hierbij willen wij u uitnodigen om ons nogmaals in Solaris Hotel Jakov te bezoeken. Mocht u geintereseerd zijn voor een vrijblijvende offerte stuurt u aub een mail naar : [email protected]

• 10Cath29-05-2016

Geweldig hotel!

Het hotel Jakov is zeer goed bevallen. Bij aankomst werd onze groep verwelkomd met muziek in de hal en een hapje en een drankje. De kamer was wel klein, zonder balkon en de kastruimte minimaal maar het bed was zeer goed. Er was wel een grote tv op de kamer met praktisch alle nederlandse zenders zodat we elke dag het nieuws konden volgen.Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. De buffetten zijn uitstekend met enorm veel keus zowel 's morgens als 's avonds. Vanuit het zwembad (waar je ook heerlijk kon relaxen op het terras) liep je zo het strand op. Op het resort is ook een schitterende midgetgolfbaan waarvan we gebruik hebben gemaakt en die zeer goed onderhouden is. Ook hier is het personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kortom: prima hotel met een geweldige service!

• 8Ger en Bep van Veen16-05-2016

heel goed.

Hotel bood alle service. De maaltijden waren super en gevarieerd. Er was helaas weinig kastruimte in de kamers. Wij troffen het niet met onze kamer op de begane grond met een struik voor ons raam, zodat wij geen uitzicht hadden.

• 10tineke choy04-09-2015

goed en schoon

heel goed te doen met kinderen er word veel gedaan met en voor kinderen en ook ouderen kunnen daar heerlijk vertoeven

• 4robin02-09-2015

nooit meer

kamers:veel te klein,als je uit u douche stapt zit je met u voet in het wc.er is in de badkamer nergens een stopcontact aanwezig. naast ons bed was een schimmelvlek aanwezig die ze wel hebben overschilderd tijdens ons verblijf maar daar los je het probleem niet mee op. vochtplekken rond de airco,de airco kon je niet regelen enkel hard of zacht blazen. de stopcontacten waren niet vast geschroefd aan de muur waardoor onze kinderen gewoon aan de elektrische bedradingen konden komen. heel weinig kasruimte dus u valiezen kon je ook nergens kwijt.

zwembad: ik ben zelf niet in het zwembad geweest omdat ik het niet aangenaam kon vinden voor daar te liggen.het ziet er op de foto veel mooier uit dan het in werkelijkheid is.

eten: was wel oke, maar niet veel variatie vond ik. voor de kinderen was er niet altijd iets en het dessertbuffet was zeer klein.

entertainment: was vooral gericht op Franstalige

personeel was wel zeer vriendelijk en het park rondom zeer leuk voor de kinderen

Directeur Hotel Jakov Slavko Burazer, Marketing assistant, 09-05-2016

Geachte heer Robin,

Bedankt voor uw beoordeling over Solaris Beach Resort Hotel Jakov.

Wij vinden het spijtig dat de kamer in Hotel Jakov niet aan uw verwachtingen voldeed en ook dat u geen informatie kreeg over de facititeiten oa. zwembaden, stranden en animatie programma die u gebruiken kon. Wij zijn blij dat u het eten prima vond , wij doen ons best om verschillende menu`s en producten te bieden . Bedankt voor uw complimenten betreffende het Solaris personeel .

Hierbij nodigen wij u uit om nogmaals Hotel Jakov te bezoeken , zodat wij u persoonlijk kunnen laten zien dat wij aan veel punten hard gewerkt hebben . Indien u geintereseerd bent in een vrijblijvende offerte voor verblijf in Hotel Jakov of een van onze andere Hotels horen wij het graag van u . Voor info kunt u mailen naar [email protected] Hoogachtend,

• 9Patrick30-07-2015

Prima hotel

Prima hotel. Ligt op Solaris beach resort met nog 3 hotels, camping en stacaravans langs 4,5km strand. Wij hadden halfpenision wat gewoon goed was. Avondeten smaakvol en afwisselend. Hygiene in het algemeen zeer goed. Strand op 50 meter. Wel kiezelstrand met heel helder water. Krka NP is een aanrader,evenals het Aquapark voor de kinderen. Zwembad is wat klein, maar wel voldoende bedden. Het handdoekje leggen is hier nog niet ingetreden gelukkig. Ook personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, wij vonden het prima qua prijs/kwaliteit!!

Slavko Burazer Hotel Jakov Manager, Marketing assistant, 19-04-2016

Dear Patrick,

We appreciate the effort you made to write this nice review about Solaris Beach Resort, Hotel Jakov. It is pleasure to hear that you and your family had a nice time in our hotel. We hope to welcome you again. Best regards,

Hotel Amadria Park Jakov info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar