Hotel Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov)

Hotel Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov)
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov) voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov) in het Nederlands

Goed, mooi en netjes

Ed Kroket
3-6-2018

Het hotel is recentelijk helemaal verbouwd. Mooie ruime kamers met minibar en Nederlandse tv. Mooie lobby en bar/restaurant. Veel strand gelegenheid aan het hotel. De tuin en zwembad wordt momenteel nog verbouwd maar deze lijkt bijna af. Mooi zwembad komt er met ruime en veel ligplekken. Ontbijt is prima. Je kunt ook gebruik maken van de overige resorts. Het resort ligt wel afgelegen.
Joško Mehić Manager Hotel Amadria Park Jakov, Manager Hotel, 12-6-2018

Dear Mr. Ed Kroket,

Thank you for your feedback about staying at our hotel. Thank you for praising our hotel content. We are glad that you recognized our effort. We're sorry you were not completely satisfied with the location. We are recognized as location close to the sea and with crystal clear sea, various restaurants, bars and shops, a destination rich in natural beauties of national parks, islands and the beautiful Mediterranean city of Sibenik, that is founded before 950 years. We stay at your disposal for direct contact and help with booking options that will suite you the most.

Kind regards,

Josko Mehic

Hotel Manager

Amadria Park Jakov

Vriendelijk,proper En vlak aan zee

Dirk Van Calster
8-8-2017

Mooi en kind vriendelijk hotel met een zeer professionele staf. Uitgebreid morgen en avond buffet voor elk wat wil in overvloed ! Zeker een aanrader is voor ons al de derde keer en er zullen er zeker nog volgen .

Ook willen wij nog de altijd vriendelijke hotelmanager bedanken voor zijn goede zorgen !

Slavko Burazer, hotel Manager, Marketing assistant, 6-10-2017

Dear Mr. Dirk Van Calster,

Thank you for taking the time to write a comment about Solaris Beach Resort, Hotel Jakov ***. We are happy to see that You liked the service, the food and YOur kind words. We certainly appreciate your feedback, which will help us change to achieve even greater quality. We invite you to be our guest again. Best regards

Oude reviews (archief)

Hotel Jakov Schitterend. tussen 16-25 september

René en Marlika
27-9-2016

Een complex om nooit te vergeten, zo mooi opgezet. De hotelkamer heeft alles, alleen een tafel en 2 stoelen ontbreken, maar gezien de grootte, kan die er helaas niet in. Het zwembad is perfect, het ontbijt en avondeten in buffetvorm krijgt een hele dikke 9, net als het personeel dat zo vriendelijk en voorkomend is. Op dit complex, met de mooie zee en heel veel mogelijkheden, kan niemand zich vervelen. Negatief: liever gezegd vervelend, is dat de Nederlandse zenders steeds uitvallen. Heel vervelend was dat op zondag tegen 7 uur toen Studiosport er aan kwam.
Slavko Burazer Directeur Hotel Jakov***, Marketing assistant, 13-1-2017

Geachte heer Ofsen Rene,

Hartelijk dank voor uw tijd en beoordeling die u geplaatst heeft over Solaris Beach Resort Hotel Jakov. Wij zijn zeer tevreden over het feit dat het personeel, ontbijt, diner aan uw verwachtingen voldeden! Voor ons allen is zo'n beoordelin als die van u- motivatie om nog beter ons best te doen ! Hierbij willen wij u uitnodigen om ons nogmaals in Solaris Hotel Jakov te bezoeken. Mocht u geintereseerd zijn voor een vrijblijvende offerte stuurt u aub een mail naar : hotel.jakov@solaris.hr

Geweldig hotel!

Cath
29-5-2016

Het hotel Jakov is zeer goed bevallen. Bij aankomst werd onze groep verwelkomd met muziek in de hal en een hapje en een drankje. De kamer was wel klein, zonder balkon en de kastruimte minimaal maar het bed was zeer goed. Er was wel een grote tv op de kamer met praktisch alle nederlandse zenders zodat we elke dag het nieuws konden volgen.Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. De buffetten zijn uitstekend met enorm veel keus zowel 's morgens als 's avonds. Vanuit het zwembad (waar je ook heerlijk kon relaxen op het terras) liep je zo het strand op. Op het resort is ook een schitterende midgetgolfbaan waarvan we gebruik hebben gemaakt en die zeer goed onderhouden is. Ook hier is het personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kortom: prima hotel met een geweldige service!

heel goed.

Ger en Bep van Veen
16-5-2016

Hotel bood alle service. De maaltijden waren super en gevarieerd. Er was helaas weinig kastruimte in de kamers. Wij troffen het niet met onze kamer op de begane grond met een struik voor ons raam, zodat wij geen uitzicht hadden.

goed en schoon

tineke choy
4-9-2015

heel goed te doen met kinderen er word veel gedaan met en voor kinderen en ook ouderen kunnen daar heerlijk vertoeven

nooit meer

robin
2-9-2015

kamers:veel te klein,als je uit u douche stapt zit je met u voet in het wc.er is in de badkamer nergens een stopcontact aanwezig.

naast ons bed was een schimmelvlek aanwezig die ze wel hebben overschilderd tijdens ons verblijf maar daar los je het probleem niet mee op.

vochtplekken rond de airco,de airco kon je niet regelen enkel hard of zacht blazen.

de stopcontacten waren niet vast geschroefd aan de muur waardoor onze kinderen gewoon aan de elektrische bedradingen konden komen.

heel weinig kasruimte dus u valiezen kon je ook nergens kwijt.

zwembad: ik ben zelf niet in het zwembad geweest omdat ik het niet aangenaam kon vinden voor daar te liggen.het ziet er op de foto veel mooier uit dan het in werkelijkheid is.

eten: was wel oke, maar niet veel variatie vond ik. voor de kinderen was er niet altijd iets en het dessertbuffet was zeer klein.

entertainment: was vooral gericht op Franstalige

personeel was wel zeer vriendelijk en het park rondom zeer leuk voor de kinderen

Directeur Hotel Jakov Slavko Burazer, Marketing assistant, 9-5-2016

Geachte heer Robin,

Bedankt voor uw beoordeling over Solaris Beach Resort Hotel Jakov.

Wij vinden het spijtig dat de kamer in Hotel Jakov niet aan uw verwachtingen voldeed en ook dat u geen informatie kreeg over de facititeiten oa. zwembaden, stranden en animatie programma die u gebruiken kon.

Wij zijn blij dat u het eten prima vond , wij doen ons best om verschillende menu`s en producten te bieden .

Bedankt voor uw complimenten betreffende het Solaris personeel .

Hierbij nodigen wij u uit om nogmaals Hotel Jakov te bezoeken , zodat wij u persoonlijk kunnen laten zien dat wij aan veel punten hard gewerkt hebben .

Indien u geintereseerd bent in een vrijblijvende offerte voor verblijf in Hotel Jakov of een van onze andere Hotels horen wij het graag van u .

Voor info kunt u mailen naar hotel.jakov@solaris.hr

Hoogachtend,

Prima hotel

Patrick
30-7-2015

Prima hotel. Ligt op Solaris beach resort met nog 3 hotels, camping en stacaravans langs 4,5km strand. Wij hadden halfpenision wat gewoon goed was. Avondeten smaakvol en afwisselend. Hygiene in het algemeen zeer goed. Strand op 50 meter. Wel kiezelstrand met heel helder water. Krka NP is een aanrader,evenals het Aquapark voor de kinderen. Zwembad is wat klein, maar wel voldoende bedden. Het handdoekje leggen is hier nog niet ingetreden gelukkig. Ook personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, wij vonden het prima qua prijs/kwaliteit!!
Slavko Burazer Hotel Jakov Manager, Marketing assistant, 19-4-2016

Dear Patrick,

We appreciate the effort you made to write this nice review about Solaris Beach Resort, Hotel Jakov.

It is pleasure to hear that you and your family had a nice time in our hotel.

We hope to welcome you again.

Best regards,

Hotel ligt binnen vakantiecomplex solaris op een schiereiland. Kamer was schoon maar wel te klein voor 3 personen, uitzicht was niet bijzonder en er zijn geen balkons. Eten was goed en personeel vriendelijk. Ligt niet echt op loopafstand van Sibenik, ongeveer 7 km. Veel Italianen, Hongaren en Tjechen, weinig (bijna geen) Nederlanders. Mooi (kiezel)strand, zwembad wat verouderd, maar wel met zeer zuiver zeewater. We hadden van ID Riva geen routebeschrijving, waardoor we best lang hebben moeten zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov) in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadria Park Jakov (vh. Solaris Jakov) scoort een 9.06 uit 10 op basis van 24 reviews.