Camping Seget

12 reviews over Camping Seget

• 2017
    8Wendy15-08-2017

Nette camping

De camping is goed opgezet, plekken variëren van vrij krap tot heel ruim. Niet alle plekken hebben schaduw. Sanitair is heel goed, schoon, maar 's avonds geen warm water uit de douche (bijna nergens in Kroatië). Er is een goed voorziene supermarkt met keurige prijzen, een klein restaurantje met simpele maar lekkere gerechten. Geen speeltuin o.i.d. Er zijn koelkluisjes te huur voor E 2,50 per dag, ideaal met de hitte. Strand is van kiezels en netjes, maar wel erg vol in het hoogseizoen. De zee is niet heel helder, waarschijnlijk doordat het een baai is, met vrij veel waterverkeer en veel zwemmers die woelen. In de directe omgeving is niet veel te doen, maar met een taxibootje kun je naar Trogir, wat wel een bezoekje waard is. De taxi vaart tot laat in de avond. Wel vrij prijzig, wij betaalden ongeveer 50 euro per nacht in het hoogseizoen met camper. Gratis wifi is heel slecht, je kunt ook betaalde snellere wifi kopen.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Stefan11-05-2016

Leuke camping aan zee

Leuke kleinschalige camping met vriendelijk personeel, aan het strand. Het sanitair gebouwtje oogt vrij nieuw en netjes. Het kleine haventje van Seget ligt op een paar minuten lopen en heeft een gezellig (vis) restaurant. Verder zijn Trogir en iets verder Split leuke steden om te bezoeken.

Met vrienden

• 8Joop Fuijkkink 01-09-2015

Fantastische camping

Mooie camping aan de zee, goede staanplaatsen, schoon sanitair. Kiezelstrand met snel aflopend strand in zee. Voorzichtig met kleine kinderen. Trogir is een leuke stad die vanaf het strand met taxibootje is te bereiken. Vanuit Trogir met taxibootje naar Split. Qua ligging een aanrader

• 7rob.mon.peters11-06-2015

Prima camping direct aan zee

Terrassencamping met redelijke plaatsen. Alleen boven waren rechte plaatsen. Hoe lager hoe schuiner. Camping heeft eigen toegang tot de zee. Kleine 3 km fietsen naar Trigir. Prachtig stadje.

• 8R de Graaf12-08-2013

Prachtig gelegen, mooi uitzicht, lekker snorkelen.

doortrekcamping maar ook mobilhomes te boeken via touroperator, wij zaten perfect in huisje nr.1.

Met oudere kinderen

• 0RR28-04-2008

Vriendelijk onthaal. Kleine, rustige camping met mooi uitzicht op het water, vlak bij Trogir. Wel weinig schaduw. En geen winkeltje. Vanuit Trogir kun je ook met de bus naar Split.

0 tips over Camping Seget

0 vragen over Camping Seget