Appartement Lucia

2 reviews over Appartement Lucia in het Nederlands

Gewoon heerlijk

Anita
14-7-2015

Wij, een gezin hebben hier een week in de mei vakantie mogen doorbrengen. We werden door Marco van het vliegveld opgehaald en op verzoek heeft zijn gezin nog savonds voor ons gekookt. We hadden een app. Met 2 slaapkamer en het was super..prachtig uitzicht op het zwembad en op de zee. Een echte aanrader. Uitstapjes maken is mogelijk maar dat word wel veel uitrijden maar dat vonden wij niet erg,zo zie je nog wat van de omgeving. Een super week gehad

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Prachtig appartementencomplex aan de kust

jokemr2
2-3-2010

Heerlijk oord om vaker naar terug te keren. Wij komen hier al tientallen jaren. De laatste jaren is het zeer uitgebreid qua inrichting, luxe, zwembad, ontbijt (indien gewenst in het appartement), vriendelijke eigenaren op enkele meters van het strand. Vlakbij Trogir, een heerlijk historisch stadje, niet te ver van Split en andere interessante plaatsen aan de kust. Kortom, zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in mei 2009

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Lucia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lucia in Seget Vranjica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.