Hotel Villa Mediterana

Hotel Villa Mediterana
8,8

2 reviews over Hotel Villa Mediterana in het Nederlands

Fantastisch hotel, hier ben je geen nummer!

liliane.dullaert
28-5-2015

De ligging aan de zee is heel mooi. De kamers zijn van alle comfort voorzien, de Wifi is heel goed. Wij hadden een héél groot terras aan onze kamer. Het personeel is uitermate vriendelijk, niets is hen teveel. Het eten is het restaurant is lekker en betaalbaar. Het ontbijt is iets minder uitgebreid, maar alles is er en je kan ook een omelet of ander soort ei vragen. Kortom een hotelletje om aan te bevelen.

UN SEJOUR EXCELLENT

P. MOULINJEUNE
17-9-2009

Nous sommes restés 3 nuits en Aout 2009, dans une chambre double.

Excellent accueil (enfin des sourires et un service attentionné et aimable, ce qui manque souvent en Croatie). La cuisine est de très bonne qualité et les légumes proviennent effectivement du jardin de l'hôtel.

Comme l'hôtel est récent, tout est propre et en bon état. La plage (de galets comme partout en Croatie) est juste devant l'hôtel, séparée par une petite route qui ne dessert que la plage.

Avec une voiture de location, l'endroit est idéal pour visiter Trogir, Split, Primosten.

A recommander pour un séjour inoublable.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mediterana in Seget Donji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mediterana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Mediterana scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.