Appartement Matic

24 reviews over Appartement Matic in het Nederlands

fantastisch

Corinne
16-6-2019

In een woord fantastisch. Rustieke plek, mooi groot appartement met een groot terras. Hele lieve mensen. Niet ver van de mooie strandjes. We komen zeker volgend jaar terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie in mooi land bij aardige familie!

R. Nijenhuis
19-10-2018

Wij verbleven deze zomer in het 3/4 persoons appartement van de familie Matic. Het is een schoon, groot genoeg appartement met een klein keukentje waar de meeste apparatuur wel in zit die je nodig hebt. De kamer is voorzien van Airco en de douche is heerlijk warm. Verder is er een lekker terrasje en kun je in de boomgaard heerlijk zonnen en genieten van de pruimen, druiven en vijgen. De familie Matic is bijzonder vriendelijk en wil geeft je goed advies. Een absolute aanrader is om een dagje met Ivica de zee op te gaan met zijn boot. Veel leuker dan met een groten boot met 100 man erop en ook nog eens een stuk goedkoper. Hij regelt dan alles voor die dag (eten/drinken) en wij zijn van 11.00 tot 20.00 weg geweest. Was echt heel mooi in al die baaien waar je ook prachtig kunt snorkelen. De supermarkten liggen op ongeveer 600 meter lopen en het strand op ongeveer 800 meter. Het appartement ligt aan de rand van het dorp op een rustige plek

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!!

Elmie en Maurice
13-9-2018

Super aardige eigenaren!!! Zeer netjes en van voldoende gemakken voorzien appartement. Korte rondrit met tips na aankomst. Mooie omgeving. Rust. Kan niet anders zeggen dan fantastisch !!

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed

Familie.Moor
30-6-2017

Een mooi appartement Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Gereisd Anders in juni 2017

Prima

Ton&Gerrie
15-11-2015

Wij hebben een prima vakantie gehad we zaten in appartement 3 die was groot genoeg voor ons tweetjes alles was aanwezig en heel schoon. De eigenarresse was heel vriendelijk en sprak goed duits haar dochter woont ernaast waar je met engels je vragen kan stellen. Het strand is op loopafstand met een mooie boulevard met restaurantjes waar restaurant Rico een aanrader is,vlakbij is ook een heerlijke pizza restaurant genaamd coccolo. Wil je lekkere broodjes dan is bakkerij Anita ook vlakbij. Het Unesco stadje Trogir ligt 2,5 km van het appartement en is heel mooi. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerlijk huisje!

Floor
9-9-2015

Wij brachten een weekje door in Matic met onze twee kleine kinderen (3 en 4 jaar). Het huisje was tot in de puntjes verzorgd, alles aanwezig! Van vuilniszakken tot afwasmiddel, schuursponsjes, theedoeken en apparaatjes om muggen op afstand te houden. Zeer schoon en lekker ruim. Een prachtig terras met schommelbank onder de 450 jaar oude olijfboom. Kinderspeeltuin, veel gras, uitzicht op de wijngaard, vers fruit in de tuin en in de verte de zee. Wauw! Zo fijn hebben wij nog nooit gezeten. Vlakbij het strand, vlakbij het centrum van Trogir, dichtbij enkele bakkertjes en supermarkten. En toch rust en weg van het drukke toerisme. De mensen die het verhuren zijn ontzettend lief en behulpzaam, niets dan lof over deze plek!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtig appartement met top uitzicht

Jeanette
18-8-2015

Mooi appartement met prachtig uitzicht en rustige omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldige vakantie

Herman
23-8-2014

Wij hadden in augustus 2014 een fantastische vakantie in het appartement (4+2) van de familie Matic. De ligging is rustig, terwijl Trogir lopend in een half uurtje of 5 minuten in de auto bereikbaar is. De familie Matic is geweldig klantvriendelijk en behulpzaam. Het appartement is erg schoon. Vanaf het terras een mooi uitzicht over dorp en zee. Dichtbij voldoende restaurants, winkels en grote markt in Trogir. Al met zullen wij nog graag een keer bij de familie te gast zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top plek!

mandy
27-7-2014

Het appartement was heerlijk, lekker terrasje in de schaduw, voor de kids een heerlijk speelplaatsje en grote tuin. Je zit vlakbij Trogir maar daar merk je nauwelijks wat van, je zit niet in de drukte. De verhuurders zijn ontzettend aardig, niks is hun te gek.Trogir op nog geen 5 min.rijden, genoeg parkeerplek (betaald), veel restaurantjes met goed eten, barretjes, vermaak. Top vakantie gehad! Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Rustige vakantie adres

Vera
3-7-2014

Wij zijn in juni 2 weken in het 4pers apprt geweest,was ruim voldoende voor ons tweeën .alles is aan wezig.en schoon.er is zelfs een wasmachine wat ik persoonlijk erg handig vind.het is erg heuvelachtig dus ik raad zeker aan om voor je verblijfsduur een auto te huren,prijs valt reuze mee en je heb meteen vervoer van af de luchthaven . 15 min rijden naar seget.trogier is schattig en primosten ook.als het weer niet mee zit zit je ook snel in split.fam is heel vriendelijk en behulpzaam.rustig gelegen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Matic in Seget Donji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Matic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.