Camping Belvedere

Camping Belvedere
7,6

Camping Belvedere in Trogir (Kroatië) is een goede locatie voor wie graag een rustige vakantie wil in een omgeving waar wel wat te beleven valt. Doordat er geen grootschalige animatie is, hangt er een rustige en relaxte sfeer op de camping. Maar je zit wel dichtbij de grotere havenstad Split, en op loopafstand van het schattige dorpje Trogir.

109 reviews over Camping Belvedere in het Nederlands

Beetje avondvertier zou leuk zijn. Uitstekend!

Chiitra Poppen
9-6-2019

Het wordt vermeld, het is een terrassen camping. We mogen met de huurauto de camping op om de bagage te brengen, echter we moeten een steile trap overwinnen. Aangezien ik met twee 70+sers reis, niet zo fijn voor mijzelf. Mijn moeder heeft soms moeite met trappen lopen, maar eigenlijk ging het prima. Wel moeten ze even de verlichting van de trappen nalopen. Deze werkt niet overal goed. De camping is erg mooi, schoon en groen. Onze mobilhome direct aan de zee en zwembad is prima. Helaas wel een lekkende overkapping, en het was erg stoffig binnen. Maar dat hebben we zelf maar even gepoetst. Verder heerlijk verblijf. Prima super, redelijke prijzen, alleen restaurant wat aan de prijzige kant voor Dalmatische begrippen. Op veel andere locaties, zelfs direct met uitzicht op zee, hebben we voordeliger gegeten. Iedere ochtend kregen we bezoek van "Tommy" een vriendelijke aaibare rood witte kater. Wilde 'm graag meenemen, maar helaas :-(

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Echt heel mooi

Zeestraten
6-6-2019

Super mooie, moderne camping, brandschoon., gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig genoten!

Monique
10-5-2019

Wij waren hier in april met onze kinderen van 2 en 4 en mijn ouders. We hadden een caravan (super luxe met 2 badkamers) naast elkaar op een prachtige locatie, onderaan de camping met uitzicht op het water. De camping heeft een luxe uitstraling en wordt netjes schoon gehouden. Er is een mooi zwembad, leuk restaurant (pizza was heerlijk!) en lekker schepijs. Er is ook een supermarkt die alles verkoopt dat je maar nodig hebt. Voor de kinderen zijn er 3 kleine speeltuintjes maar het mooiste vonden ze steentjes scheppen bij het water. Het zijn vooral rotsen en betonplaten met kleine stukjes kiezelstrand. Neem waterschoenen mee, dan kun je ook het water in. Je hebt een prachtig uitzicht op Trogir dat erg de moeite waard is om te bezoeken. Via de onderkant van de camping kun je aan beide kanten door een hek de camping verlaten, prachtig om te wandelen. Aan de linkerkant kom je door het bos bij een leuk restaurant, Joke's. We hebben genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 14-5-2019

Dear Monique,

thank you for being our dear guest and for taking your time to leave us this great review about your stay. We are so happy to hear that you liked our mobile home, seaview and lot of our facilities. Thank you, also for noticing the cleanliness of our resort. It is very important for us to keep our business at the highest level. We hope to be your hosts soon again.

Kind regards,

Super verblijf dichtbij Trogir

Leon
4-5-2019

Super mooie camping met mooi zicht op de zee. Wij hadden een mooie stacaravan een beetje onderaan de camping vlakbij het zwembad en bij het restaurant. Bovenaan de camping heb je ook veel stacaravans maar dan moet je flink omhoog en naar beneden lopen want beneden is het meeste te doen. Je kan vanaf de camping met een bootje naar Trogir, een leuk oud plaatsje met leuke restaurantjes. In April/mei was het relatief rustig op de camping, ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk kan zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 14-5-2019

Dear Leon,

thank you for choosing Belvedere for your holiday destination and for taking your time to leave us this great review. We are very happy that you liked our location and accomodation, also as taxi boat line to Trogir. We hope that we have fulfilled your expetations and that you will visit us soon again.

Best regards,

Voor herhaling vatbaar 😊🌞🌡🌅🏕🏖

Chantal Van Doorne
10-11-2018

Dat het een prachtige camping is , maar wel een terras camping, dus veel trapjes, moeilijker begaanbaar voor mensen die slecht of moeilijk ter been zijn , wel hebben ze golf karretjes om die groep mensen netjes naar beneden naar het strand te brengen..top ..

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 4-6-2019

Dear Chantal Van Doorne, thank you for spending your holiday in Belvedere Camping & Apartments and for leaving us a review. Thank you for considering our campsite as a beautiful one. We are very happy that you were having a good time with us and we hope that you will visit us soon again. Best regards,

Suus
3-11-2018

Fijne camping, mooi zwembad (genoeg bedjes), uitgerekt dus ook erg veel plek aan de zee. Lekkere restaurantjes op de camping. Fijn wandelen naar Trogir. Dichtbij het vliegveld, met een uber ben je voor een paar euro op de camping. (Rijden veel ubers!)

Gereisd Met partner in juni 2018
Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 4-6-2019

Dear Suus, thank you for spending your vacation in Belvedere and for sharing your experience with us. We are very happy to hear that you liked our location and our restaurants, also as promenade to Trogir. We hope that we fulfill your expetations and that you will be our dear guest soon again. Kind regards,

Heerlijke camping!

Elise
7-10-2018

Heerlijke camping, met hele vriendelijke medewerkers. Prima winkeltje, waar je alle basis spullen kan halen. Beschikt ook over twee restaurants, waarvan we in de Italiaanse veel hebben gegeten.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 30-10-2018

Dear Elise, thank You for staying at Belvedere Camping & Apartments and for sharing with us Your experience. It is very important for us to hear that so we can improve our offer. We are glad to hear that You liked the food in our restaurants, our shop and that our staff was friendly. We would be happy to see You again! Kind regards,

Heerlijke vakantie

Jonna
17-9-2018

Heerlijke plek voor een vakantie! Wij zijn met twee gezinnen ,waarvan 1 met een baby hier 15 dagen geweest. Goede punten: goede faciliteiten op de camping en in de omgeving. (Restaurants etc) Je bent erg snel in Trogir of een ander dorpje. Schone camping en strand. Minpunten: Erg ver lopen vanaf sommige mobile homes naar het strand. Weinig bedjes bij het strand en zwembad (in na seizoen prima te doen) Wasmachine gebruik erg duur Constant zelfde cd (elk uur) weinig animatie.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 30-10-2018

Dear Jonna, thank You for spending Your holidays in our Belvedere resort and for sharing with us Your experience. We are happy to hear that You liked our location, close to the village and to Trogir, cleaness of our resort and good restaurants, bars and supermarket. We are sorry to hear that Your mobile home was located bit further from the sea. We have an electric buggy that can drive You all over campsite so please do not hesitate to call reception that is there 24/7 for You. We will take in consideration Your suggestions for sunbeds and washing machines. We are constantly trying to improve our offer and make each guest feel like home. We are inviting You to come visit us again! Best regards,

Nooit meer

Helen van Gendt
14-9-2018

Nette camping alleen jammer dat touroperator alleen maar mobielehome bovenaan hebben staan langs een hele drukke weg. Dag en nacht rijden er auto’s heen en weer. En behoorlijk hard en het personeel zelf ook ! Het zwembad ,restaurant en bar allemaal beneden en als je partner c.o.p.d heeft is het niet te doen steil weer omhoog te lopen! Dus voor ons geen zwembad of strand helaas. De auto moest op de parkeerplaats .

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 30-10-2018

Dear Helen van Gendt, thank You for deciding to spend Your holidays in our Belvedere resort and for taking some of Your time to write us a feedback. We are sorry to hear that You didn't enjoy Your time here because of the clossnest to the street and difficulty to approach pool or sea. We would like to invite You to come here again and to stay in our mobile homes Belvedere directly on the beach. Thank You for Your comments, we will take them in consideration and try to improve our offer. Kind regards,

Fijne bestemming voor 1 week

Tina Vd Geest
13-9-2018

Wij verbleven in de appartementen. Vanaf het vliegveld erg dichtbij. Aangekomen op de camping, kregen een sleutel en uitleg. Vervolgens flink wat trappen op met je zware koffer. Wanneer je een appartement hebt met een laag nr zit je vrij dicht bij zee, heb je de hogere moet je flink wat trappen op. Het voordeel is wel dat je dan dichtbij de supermarkt zit. Camping winkel is vrij prijzig, ongeveer 500 m vanaf ingang camping ook een superm maar prijs verschilt niet veel. Je moet zelf zorgen voor je theedoek en afwasmiddel etc. Het appartement opzich is schoon, bedden zijn goed. Bij ons werden de handdoeken 2x verwisseld en het afval opgehaald. In de week geen schoonmaak. Op verschillende plekken op de camping staat een pin automaat. Eigenlijk kun je bijna overal pinnen zowel de supermarkt, restaurants, bars op de camping als in Trogir. Contant voor de boot. Eten op camping is goed, in Trogir (40 min met boot) ook goed en leuke boulevard

Gereisd Met partner in september 2018
Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 30-10-2018

Dear Tina Vd Geest, thank You for choosing Belvedere resort as Your holiday destination and for taking some of Your time to write us a review. We are happy to hear that You liked location of our campsite, clean apartment and food in our restaurants. We are sorry to hear that prices were too expensive for You. We are trying really hard to provide the best possible service. And that is why Your comments are very important for us, so we can improve in every way. We would like to invite You to come visit us again! Kind regards,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belvedere in Seget Donji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.