Camping Belvedere Trogir

Camping Belvedere Trogir
7,4

Omschrijving
Camping Belvedere in Trogir (Kroatië) is een goede locatie voor wie graag een rustige vakantie wil in een omgeving waar wel wat te beleven valt. Doordat er geen grootschalige animatie is, hangt er een rustige en relaxte sfeer op de camping. Maar je zit wel dichtbij de grotere havenstad Split, en op loopafstand van het schattige dorpje Trogir.

Laatste review

Dat het een prachtige camping is , maar wel een terras camping, dus veel trapjes, moeilijker begaanbaar voor mensen die slecht of moeilijk ter been zijn , wel hebben ze golf karretjes om die groep mensen netjes naar beneden naar het strand te brengen..top ..

Kenmerken

Chantal Van Doorne,
10-11-2018

Suus,
3-11-2018

Fijne camping, mooi zwembad (genoeg bedjes), uitgerekt dus ook erg veel plek aan de zee. Lekkere restaurantjes op de camping. Fijn wandelen naar Trogir.

Dichtbij het vliegveld, met een uber ben je voor een paar euro op de camping. (Rijden veel ubers!)

Heerlijke camping!

Elise,
7-10-2018

Heerlijke camping, met hele vriendelijke medewerkers. Prima winkeltje, waar je alle basis spullen kan halen. Beschikt ook over twee restaurants, waarvan we in de Italiaanse veel hebben gegeten.

Dear Elise,

thank You for staying at Belvedere Camping & Apartments and for sharing with us Your experience. It is very important for us to hear that so we can improve our offer. We are glad to hear that You liked the food in our restaurants, our shop and that our staff was friendly. We would be happy to see You again!

Heerlijke vakantie

Jonna,
17-9-2018

Heerlijke plek voor een vakantie! Wij zijn met twee gezinnen ,waarvan 1 met een baby hier 15 dagen geweest.

Goede punten:

goede faciliteiten op de camping en in de omgeving. (Restaurants etc)

Je bent erg snel in Trogir of een ander dorpje.

Schone camping en strand.

Minpunten:

Erg ver lopen vanaf sommige mobile homes naar het strand.

Weinig bedjes bij het strand en zwembad (in na seizoen prima te doen)

Wasmachine gebruik erg duur

Constant zelfde cd (elk uur) weinig animatie.

Dear Jonna,

thank You for spending Your holidays in our Belvedere resort and for sharing with us Your experience. We are happy to hear that You liked our location, close to the village and to Trogir, cleaness of our resort and good restaurants, bars and supermarket.

We are sorry to hear that Your mobile home was located bit further from the sea. We have an electric buggy that can drive You all over campsite so please do not hesitate to call reception that is there 24/7 for You.

We will take in consideration Your suggestions for sunbeds and washing machines. We are constantly trying to improve our offer and make each guest feel like home.

We are inviting You to come visit us again!

Best regards,

Nooit meer

Helen van Gendt,
14-9-2018

Nette camping alleen jammer dat touroperator alleen maar mobielehome bovenaan hebben staan langs een hele drukke weg. Dag en nacht rijden er auto’s heen en weer. En behoorlijk hard en het personeel zelf ook ! Het zwembad ,restaurant en bar allemaal beneden en als je partner c.o.p.d heeft is het niet te doen steil weer omhoog te lopen! Dus voor ons geen zwembad of strand helaas. De auto moest op de parkeerplaats .

Dear Helen van Gendt,

thank You for deciding to spend Your holidays in our Belvedere resort and for taking some of Your time to write us a feedback.

We are sorry to hear that You didn't enjoy Your time here because of the clossnest to the street and difficulty to approach pool or sea.

We would like to invite You to come here again and to stay in our mobile homes Belvedere directly on the beach.

Thank You for Your comments, we will take them in consideration and try to improve our offer.

Fijne bestemming voor 1 week

Tina Vd Geest,
13-9-2018

Wij verbleven in de appartementen. Vanaf het vliegveld erg dichtbij. Aangekomen op de camping, kregen een sleutel en uitleg. Vervolgens flink wat trappen op met je zware koffer. Wanneer je een appartement hebt met een laag nr zit je vrij dicht bij zee, heb je de hogere moet je flink wat trappen op. Het voordeel is wel dat je dan dichtbij de supermarkt zit. Camping winkel is vrij prijzig, ongeveer 500 m vanaf ingang camping ook een superm maar prijs verschilt niet veel. Je moet zelf zorgen voor je theedoek en afwasmiddel etc.

Het appartement opzich is schoon, bedden zijn goed. Bij ons werden de handdoeken 2x verwisseld en het afval opgehaald. In de week geen schoonmaak.

Op verschillende plekken op de camping staat een pin automaat. Eigenlijk kun je bijna overal pinnen zowel de supermarkt, restaurants, bars op de camping als in Trogir. Contant voor de boot. Eten op camping is goed, in Trogir (40 min met boot) ook goed en leuke boulevard

Dear Tina Vd Geest,

thank You for choosing Belvedere resort as Your holiday destination and for taking some of Your time to write us a review.

We are happy to hear that You liked location of our campsite, clean apartment and food in our restaurants. We are sorry to hear that prices were too expensive for You. We are trying really hard to provide the best possible service. And that is why Your comments are very important for us, so we can improve in every way.

We would like to invite You to come visit us again!

Kind regards,

Goede bediening, alles netjes en schoon.

Rémon,
6-9-2018

Tip: Neem waterschoenen mee, er zitten zee egels tussen de rotsen in het water, dus die schoenen heb je dan nodig. Dit wordt niet verteld in de voorbereiding. Voor de rest is Camp Belvedere een nette camping/verblijf voor zowel campinggasten als mensen die in een huisje zitten. Alles ziet er schoon en goed uit en wordt goed onderhouden. Prijzen zijn ook goed als je uit eten wil op het park, genoeg keuzemogelijkheden om te eten. Het valt op dat de bediening in restaurant/zwembad/buitenbars erg vriendelijk en netjes zijn. Fijne vakantie gehad hier!

Dear Rémon,

thank You for choosing Belvedere & Apartments for Your holiday destination and for taking some time to write us a nice review. We are more then happy to hear that You enjoyed Your stay here, that You liked food in our restaurants, how clean everything is and our friendly staff.

We are trying to do the best we can to provide the best service for all of our guests.

We are inviting You to come again in our resort!

Friendly regards,

Plus punten: Mooie ligging aan zee, fijne schaduwplekken aan rotstrand, vriendelijk personeel, horeca goed, redelijke prijzen, heerlijk zitten aan het water. Mooie winkel, netjes. Verbeter punten: 85% stacaravans touroperator vreselijke ligging, heel dicht op elkaar zonder uitzicht. Dramatisch! Een deel staat buiten de camping op een nieuw gecreëerd stuk (zie kaart/ foto) Als de caravans met de ruggen tegen elkaar geplaatst waren er laantjes ontstaan met speelruimte maar dit is vreselijk. Aantal caravans verspringen met uitzicht maar merendeel kijkt tegen achterkant andere caravan. Camping zegt zijn niet onze caravans maar het vertegenwoordigt wel hun camping!! Zij zijn akkoord gegaan met plaatsing en er omheen wordt ook niet netjes onderhouden. Zonde, verpest de mooie sfeer die ze rondom hun eigen verblijven en de horeca wel hebben. Tenten touroperators wel leuke ligging. Sportveld is een gemis. Bootje Trogir 7E pp. Zie tips/ foto's

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 12-9-2018

Dear K.P.,

thank you for choosing Belvedere Camping & Apartments as your holiday destination and for taking your time to share your experience with us. We are very happy that you liked our location, friendly staff and supermarket, and that you consider our prices as reasonable ones. Regarding the partners mobile homes, we are sorry if you had any unfavorably situations, we are doing our best to bring our business to the highest level, but we do not have the influence in ther managment completely. We hope that you will be our dear guest soon again.

Heerlijke camping

Pascal,
25-8-2018

Goed:

- prachtige terrassen camping met uitzicht op zee

- vriendelijk personeel

- goede sanitaire voorzieningen

- camping wordt goed onderhouden

- nette kampeerplekken met grind als ondergrond

- wateraansluiting op de plek

- ligging van zwembad aan de kust is super

Niet goed:

- de paden op de camping zijn verhard en netjes maar nodigen wel uit voor veel mensen om hierop te hard te rijden

- zwembad aan de kleine kant voor aantal gasten

- water zwembad diverse malen troebel en toont daarmee niet heel schoon

- gemis van een voetbal/speelveld waar kinderen elkaar kunnen ontmoeten

- waterdruk en warm/koud is niet constant bij de douches

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 12-9-2018

Dear Pascal,

thank you for choosing Belvedere Camping & Apartments as your holiday destination and for taking your time to share your experience with us. We are happy to hear that you liked our location and swimming pool location, sanitary blocks and our friendly staff. Thank you also for letting us know which things you consider we can improve, we will definitely use all your comments to improve our managment and try to bring our business to the highest level.

We hope to be your hosts soon again.

Best regards,

mooie camping maar wel eenmalig

edwin,
19-8-2018

hele sjieke rustige camping die toch wel wat aandachtspunten verdient zoals een groter zwembad en warm water in de avond en graag wat vermaak op de camping in de vorm van een gezellig cafe of vermaak voor de jeugd verder was het wel een schone camping maar ook wel een hele dure camping 9 euro voor een cocktail vind ik wel prijzig maar wel een schitterend uitzicht en een mooie zee maar dat is geen verdienste voor de camping mooie camping voor rustzoekers met geld

Dear Edwin,

thank You for staying in our Belvedere resort and for taking some time to write us a nice review.

We are glad to hear that You enjoyed in Your stay, that You liked the campsite and cleaness. Thank You also for Your suggestions for entertainment, we will definitively take that in consideration.

We are inviting You to visit us again!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belvedere Trogir in Seget Donji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belvedere Trogir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.