Camping Belvedere Trogir

101 reviews over Camping Belvedere Trogir in het Nederlands

Nooit meer

Helen van Gendt
14-9-2018

Nette camping alleen jammer dat touroperator alleen maar mobielehome bovenaan hebben staan langs een hele drukke weg. Dag en nacht rijden er auto’s heen en weer. En behoorlijk hard en het personeel zelf ook ! Het zwembad ,restaurant en bar allemaal beneden en als je partner c.o.p.d heeft is het niet te doen steil weer omhoog te lopen! Dus voor ons geen zwembad of strand helaas. De auto moest op de parkeerplaats .

Fijne bestemming voor 1 week

Tina Vd Geest
13-9-2018

Wij verbleven in de appartementen. Vanaf het vliegveld erg dichtbij. Aangekomen op de camping, kregen een sleutel en uitleg. Vervolgens flink wat trappen op met je zware koffer. Wanneer je een appartement hebt met een laag nr zit je vrij dicht bij zee, heb je de hogere moet je flink wat trappen op. Het voordeel is wel dat je dan dichtbij de supermarkt zit. Camping winkel is vrij prijzig, ongeveer 500 m vanaf ingang camping ook een superm maar prijs verschilt niet veel. Je moet zelf zorgen voor je theedoek en afwasmiddel etc.

Het appartement opzich is schoon, bedden zijn goed. Bij ons werden de handdoeken 2x verwisseld en het afval opgehaald. In de week geen schoonmaak.

Op verschillende plekken op de camping staat een pin automaat. Eigenlijk kun je bijna overal pinnen zowel de supermarkt, restaurants, bars op de camping als in Trogir. Contant voor de boot. Eten op camping is goed, in Trogir (40 min met boot) ook goed en leuke boulevard

Goede bediening, alles netjes en schoon.

Rémon
6-9-2018

Tip: Neem waterschoenen mee, er zitten zee egels tussen de rotsen in het water, dus die schoenen heb je dan nodig. Dit wordt niet verteld in de voorbereiding. Voor de rest is Camp Belvedere een nette camping/verblijf voor zowel campinggasten als mensen die in een huisje zitten. Alles ziet er schoon en goed uit en wordt goed onderhouden. Prijzen zijn ook goed als je uit eten wil op het park, genoeg keuzemogelijkheden om te eten. Het valt op dat de bediening in restaurant/zwembad/buitenbars erg vriendelijk en netjes zijn. Fijne vakantie gehad hier!

Suncamp Holidays

Plus punten: Mooie ligging aan zee, fijne schaduwplekken aan rotstrand, vriendelijk personeel, horeca goed, redelijke prijzen, heerlijk zitten aan het water. Mooie winkel, netjes. Verbeter punten: 85% stacaravans touroperator vreselijke ligging, heel dicht op elkaar zonder uitzicht. Dramatisch! Een deel staat buiten de camping op een nieuw gecreëerd stuk (zie kaart/ foto) Als de caravans met de ruggen tegen elkaar geplaatst waren er laantjes ontstaan met speelruimte maar dit is vreselijk. Aantal caravans verspringen met uitzicht maar merendeel kijkt tegen achterkant andere caravan. Camping zegt zijn niet onze caravans maar het vertegenwoordigt wel hun camping!! Zij zijn akkoord gegaan met plaatsing en er omheen wordt ook niet netjes onderhouden. Zonde, verpest de mooie sfeer die ze rondom hun eigen verblijven en de horeca wel hebben. Tenten touroperators wel leuke ligging. Sportveld is een gemis. Bootje Trogir 7E pp. Zie tips/ foto's

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 12-9-2018

Dear K.P.,

thank you for choosing Belvedere Camping & Apartments as your holiday destination and for taking your time to share your experience with us. We are very happy that you liked our location, friendly staff and supermarket, and that you consider our prices as reasonable ones. Regarding the partners mobile homes, we are sorry if you had any unfavorably situations, we are doing our best to bring our business to the highest level, but we do not have the influence in ther managment completely. We hope that you will be our dear guest soon again.

Kind regards,

Heerlijke camping

Pascal
25-8-2018

Goed:

- prachtige terrassen camping met uitzicht op zee

- vriendelijk personeel

- goede sanitaire voorzieningen

- camping wordt goed onderhouden

- nette kampeerplekken met grind als ondergrond

- wateraansluiting op de plek

- ligging van zwembad aan de kust is super

Niet goed:

- de paden op de camping zijn verhard en netjes maar nodigen wel uit voor veel mensen om hierop te hard te rijden

- zwembad aan de kleine kant voor aantal gasten

- water zwembad diverse malen troebel en toont daarmee niet heel schoon

- gemis van een voetbal/speelveld waar kinderen elkaar kunnen ontmoeten

- waterdruk en warm/koud is niet constant bij de douches

Marija V., SALES & FRONT DESK MANAGER, 12-9-2018

Dear Pascal,

thank you for choosing Belvedere Camping & Apartments as your holiday destination and for taking your time to share your experience with us. We are happy to hear that you liked our location and swimming pool location, sanitary blocks and our friendly staff. Thank you also for letting us know which things you consider we can improve, we will definitely use all your comments to improve our managment and try to bring our business to the highest level.

We hope to be your hosts soon again.

Best regards,

mooie camping maar wel eenmalig

edwin
19-8-2018

hele sjieke rustige camping die toch wel wat aandachtspunten verdient zoals een groter zwembad en warm water in de avond en graag wat vermaak op de camping in de vorm van een gezellig cafe of vermaak voor de jeugd verder was het wel een schone camping maar ook wel een hele dure camping 9 euro voor een cocktail vind ik wel prijzig maar wel een schitterend uitzicht en een mooie zee maar dat is geen verdienste voor de camping mooie camping voor rustzoekers met geld

Voor het 2e jaar op rij weer prima bevallen

André Lemmen
15-8-2018

Voor het 2e jaar op rij een appartement gehuurd. Net zoals vorig jaar weer prima bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij aankomst bleek de airco erg remoerig. Binnen een half uur was er een monteur die het probleem niet kon verhelpen. Volgende dag werdt er een nieuwe geplaatst. Mooie locatie met van alles te zien/doen in de omgeving. Aanraders zijn absoluut: Trogir, Splt, Krka en Plitvice meren. Enige nadeel is de beperkte WiFi, maar dit heeft ook zijn voordelen met een stel tieners...

Niet meer veel te massaal

Frissen
7-8-2018

Erg grote massale camping. Alle mobile homes staan vlak op elkaar.Die van ons was gesitueerd aan de hoofdweg van het park, inhoudende dat je (slagboom staat nl dag en nacht open) net zo goed aan de A4 kan gaan zitten want daar is het net zo druk.Om de mobile home totaal geen speelruimte voor kinderen.Ook op park geen speelveld od aanwezig om te voetballen ofzo.Zwembad is mooi maar veel te klein en je moet betalen voor de bedjes.Ligging van camping is wel goed en het is er netjes.Maar een lekkere rustige vakantie heb je hier niet.

Dear Frissen,

thank you for choosing Belvedere Camping & Apartments as your holiday destination and for taking your time to leave us a review. We are sorry that you didn't enjoy your time to the fullest at our place and you weren't satisfied with your accomodation. Regarding the mobile home, you were staying at one of our partners, and unfortunately we do not run their managment. We are aware of the lack of sufficient content for recreation, also as the pool size, and we are working very hard to improve our offer in that way. We are always trying to do our best for our guests satisfaction. We hope that you will visit us again.

Prachtig

DB
5-8-2018

Alles dichtbij: sanitair strandje supermarkt zwembad

Zwembad mooi maar druk

Prima snorkelen in zee

Taxi Bootje vanuit camping naar Trogir

Schoon sanitair

Dear DB,

thank you for choosing our resort as your holiday destination and for sharing your experience with us. We are very happy to hear that you were enjoying your time here, and that you liked a lot of our facilities. Thank you for noticing the cleanliness, we are trying to keep it at the highest level. Regarding the swimming pool, we will consider your remark and try to improve that segment of our business. We hope that you will be our guest soon again.

Van asch
29-7-2018

Super mooie camping. Wij verbleven in een apartement met uitzicht op de Zee.

Zwembad had wat groter morgen zijn. Personeel is erg vriendelijk en het park is erg schoon. Zeker een aanrader.

Dear Van asch,

thank you for choosing Belvedere as your holiday destination and for leaving us this nice review. We are very happy to hear that you were having a good time here, and that you liked our staff also as noticed the cleanliness. We are always doing our best to make an unforgettable vacation for each of our guests. We hope that you will visit us soon again.

Friendly regards,

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belvedere Trogir in Seget Donji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belvedere Trogir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.