Camping Dalmacija Camp

• Kinderopvang
Meer campinginfo

20 reviews over Camping Dalmacija Camp

• 5nvt01-07-2019

Knap die camping op en maak het uitnodigend!

Armzalige camping. Zonde dat het niet verzorgd wordt. Duitse eigenaar? Wij reden de camping in eerste instantie voorbij.....aankondigingsbord aan de weg was zelfs niet meer te lezen. Het is dat wij geen zin meer hadden om verder te zoeken....maar hier een vakantie blijven staan? Nee beslist niet! Strand ziet er ook niet uitnodigend uit. Naast motorbootjes...zwemmen... Omgeving naast de camping is ook niets te doen.

• 2017
    8BD04-05-2017

Geweldige ligging!

Wij zijn 2x op deze camping geweest in 2014 en 2015 en als het aan ons ligt komen wij hier zeer zeker terug! Deze camping moet je niet bezoeken als je van luxe houd maar wel voor de prachtige ligging, de heerlijke zee, dat je vlak voor de kust al zo fijn snorkelen kan en omdat hij leuk betaalbaar is! De meeste kampeerplaatsen kijken uit op de zee en langs de kust wandel je zo naar het plaatsje (stelt niet zo veel voor: supermarkt, bakker, ijssalon, cafe, souvenirshop) De camping zelf is eenvoudig, sanitair word steeds schoon gehouden. Kwam helaas wel voor dat we niet altijd warm water hadden met douchen...helaas maar met 46graden vonden wij dat geen probleem! Vriendelijk personeel dat zeker behulpzaam is!

Wij maakte regelmatig excursies per boot, maar ook de plaatsjes Nin, Vir en Zadar zijn leuk!

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

5Frank13-07-2015

Dit was écht de laatste keer

Twee jaar geleden kwamen toevallig terecht op deze camping om vrienden te bezoeken en zijn toen wat langer gebleven. Afgelopen vakanties de camping gebruikt om door te reizen, maar de laatste keer tot de conclusie gekomen om er niet (nooit) meer heen te gaan. Personeel aan de receptie vriendelijk (behalve de pinnige dame met haviksneus). Onderhoud op de camping blijft ver achter en vervuilt steeds meer. Sanitair is een lachertje en een prachtig project voor 'help mijn man is klusser', wordt wel af en toe met natte mop schoongemaakt. Douches waardeloos. Camping ziet er ook steeds onverzorgder uit. Van de 4 stranddouches werkt er ook nog maar 1 (dat moet de gemeente oplossen volgens haviksneus...!!??). En dan de muggen.... Ondanks de gesloten horren de laatste nacht 351 van die krengen in de sleurhut.

• 6Broekman11-08-2014

Gezellige camping, maar geen aanrader.

Wij hebben hier in juli 2 weken op de camping gestaan met kleine kinderen. Het is op zich een gezellige camping, direct aan zee. Mooi helder water en heel lang ondiep, ideaal voor kleine kinderen. Er is een speeltuintje, kleine supermarkt, broodjes- en groente kraampjes en wat restaurantjes. De kinderen kunnen er ongestoord rondrennen. Heb je een grotere caravan+voortent dan moet je echt voor de grootste plaatsen gaan (de plattegrond op de site geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid) Het sanitair is zeer matig, er zijn te weinig douches, met spitsuur veel te druk, ga je later dan heb je koud water waar je ook nog €0,50 voor moet betalen. Je zou dan 5 min warm water hebben, maar dat is nooit voorgekomen. Tevens wordt het sanitair niet goed schoongemaakt. Wil je afwassen met heet water dan moet je of 's ochtends vroeg gaan of een waterkoker mee nemen. De omgeving (Zadar, Nin en Vir) en de mooie natuurparken (Plitvice, Paklenica, Kornati) maken wel alles goed.

• 2Staat v/h sanitair

• 6Kirsten19-08-2012

gweweest 19-7 t/m 9-8-2012

we zijn er met z'n tween 3 weken ngeweest. De ligging is erg mooi direct aan het water. Het santär is alleen aan de buitenkant opgeknapt.Pfff.... Binnenkant is afschuwelijk. oude douchgordijnen en erg vies. Het douchen zelf is niet te doen. of geen water of gloedheet of ijskoud. Dus gewoon heel erg!! Moet men ook nog eens betalen met €0.50.- Douchen op het strand is nog beter. Vriendelijkheid in de supermarkt van het camp is ver te zoeken, bij de receptie zijn ze wel erg vriendelijk. In het dorp is alleen een supermarkt en een kitschwinkel. Voor de kinderen is aan de overkant een kermis ( Luna Park ) uit de batavierentijd. Ik zou mijn kind er niet op laten gaan. De naast liggende dorpen zoals Vin of Vir zij wel erg leuk. Afstand is wel te doen met de fiets ook. +/- 5 km. Afstand Zadar 20 km. Wij komen op deze camping niet meer terug!!

• 6Eetgelegenheden

• 7Annet15-08-2012

Eenvoudige camping met voor-oorlogs sanitair

Een 2 sterren camping aan de zee, met zeer vriendelijk personeel. Geen avond-animatie (overdag ook niet). Mooi aflopend zandstrand, wel openbaar. Het plaatsje Privlaka stelt niets voor, dan ben je op Zadar aangewezen(20 km. verder). Rustige, schaduwrijke camping in de bossen, met enorm oud sanitair! Voor de dames maar liefst 3 douches en voor de heren 4, met munten(voor 900 mensen!!), met regelmatig koud water of loeiheet water en lange wachttijden. 1x gedouched, verder op het strand koud afgespoeld en haren gewassen bij de afwasbakken.......Gevaarlijk voor kleine kinderen. Als het goed is, wordt het sanitair volgend jaar vernieuwd (helaas 10 jaar te laat).

• 9Cathelijn28-07-2012

Gemoedelijke camping aan prachtige zee.

Gemoedelijke camping met veelal gezinnen. Uit verschillende landen, maar vooral veel vriendelijke Duitsers en Kroaten. Voor kleine kinderen is het veilig door groot strand en heel lang laag water. Voor oudere kinderen snorkelmogelijkheden, speeltuintje en ping pong. Voor tieners die het gewoon gezellig vinden om andere jongeren te spreken, dan gaat dat hier gemakkelijk. Er is geen disco oid. In de avond wel geluid van de kermis, met verkeerde wind geeft dat geluidsoverlast. Muggen in de avond, zeer wisselend, goed tegen te beschermen. Overdag krekels. Zeer aardig personeel. Verkoop van berlinerbollen of tomaten door dorpsbewoners. Verkoop van simpele maaltijden op camping, daarnaast ijsjes, drankjes en goede koffie. Tegen heel billijke prijzen. Wij waren hier met gezin, kinderen van 4 tot 13. Hadden hetvallemaal erg naar de zin.

• 8Eetgelegenheden

• 8Rick26-07-2011

Leuke camping aan zee

Mooie camping met watersport mogelijkheden. Er zijn plaatsen direct aan het strand, dit is overigens wel een openbaar strand. Schoon sanitair en ruime staanplaatsen.

Met oudere kinderen

• 6marc loyson24-04-2010

prachtig aan zee gelegen

verzorgde camping en goed georganiseers, vol maar niet te druk, goeie omgeving en eigen prive strand

• 6Eetgelegenheden

• 7Karst12-07-2009

middelmatig

Unieke ervaring aan zee? Muggen en niet weinig! Aardige camping met redelijk sanitair. Zon- en schaduwplaatsen.Weinig te doen in omgeving, matige restaurants in het dorp.Wel fijn strandje voor kleine kinderen, ondiep en lekkere zandbodem, glashelder water!

3 tips over Camping Dalmacija Camp

• Cathelijn, 28-07-2012

Qua cultuur of natuurwonderen: natuurlijk de prachtige zee (snorkelen) en dito uitzichten. Zadar is interessant. Nin is leuk om savonds te bezoeken: flaneren, ijsjes eten, prullaria kopen. Daar is een Interessant museum over de historie. Hier en daar een festiviteit. Zoek hier niet naar oude kerken, kastelen oid. Ga wel mountainbiken, langs de kust of een stukje de bergen in. Erg verrassend. Eten: zowel voor vis als vleesliefhebbers is veel aanbod. Voor vegetariers wat minder....

• Broekman, 11-08-2014

Plitvice meren, Paklenica en zwemmen bij de Krka watervallen zijn de moeite waard. In de nabije omgeving is het strand van Vir erg leuk.

• Frank, 13-07-2015

Ga zeker eten bij Restaurant Amico op loopafstand van de camping. Een aanrader. O ja, vergeet niet een biertje te drinken bij de plaatselijke nieuwsbrenger Swonko met z'n stalletje rechts voor de camping.

0 vragen over Camping Dalmacija Camp

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200