Privlaka

Reviews over Privlaka

Geweldige ligging!

BD,
    4-5-2017

Wij zijn 2x op deze camping geweest in 2014 en 2015 en als het aan ons ligt komen wij hier zeer zeker terug! Deze camping moet je niet bezoeken als je van luxe houd maar wel voor de prachtige ligging, de heerlijke zee, dat je vlak voor de kust al zo fijn snorkelen kan en omdat hij leuk betaalbaar is! De meeste kampeerplaatsen kijken uit op de zee en langs de kust wandel je zo naar het plaatsje (stelt niet zo veel voor: supermarkt, bakker, ijssalon, cafe, souvenirshop) De camping zelf is eenvoudig, sanitair word steeds schoon gehouden. Kwam helaas wel voor dat we niet altijd warm water hadden met douchen...helaas maar met 46graden vonden wij dat geen probleem! Vriendelijk personeel dat zeker behulpzaam is!

Wij maakte regelmatig excursies per boot, maar ook de plaatsjes Nin, Vir en Zadar zijn leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtig luxe appartement direct aan het water

Fam. Suijkerbuijk,
    10-8-2016

Een bezoek aan de historische stad Zadar mag niet ontbreken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Eenvoudige camping met voor-oorlogs sanitair

Annet,
    15-8-2012

Een 2 sterren camping aan de zee, met zeer vriendelijk personeel. Geen avond-animatie (overdag ook niet). Mooi aflopend zandstrand, wel openbaar. Het plaatsje Privlaka stelt niets voor, dan ben je op Zadar aangewezen(20 km. verder). Rustige, schaduwrijke camping in de bossen, met enorm oud sanitair! Voor de dames maar liefst 3 douches en voor de heren 4, met munten(voor 900 mensen!!), met regelmatig koud water of loeiheet water en lange wachttijden. 1x gedouched, verder op het strand koud afgespoeld en haren gewassen bij de afwasbakken.......Gevaarlijk voor kleine kinderen. Als het goed is, wordt het sanitair volgend jaar vernieuwd (helaas 10 jaar te laat).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Gemoedelijke camping aan prachtige zee.

Cathelijn,
    28-7-2012

Gemoedelijke camping met veelal gezinnen. Uit verschillende landen, maar vooral veel vriendelijke Duitsers en Kroaten. Voor kleine kinderen is het veilig door groot strand en heel lang laag water. Voor oudere kinderen snorkelmogelijkheden, speeltuintje en ping pong. Voor tieners die het gewoon gezellig vinden om andere jongeren te spreken, dan gaat dat hier gemakkelijk. Er is geen disco oid. In de avond wel geluid van de kermis, met verkeerde wind geeft dat geluidsoverlast. Muggen in de avond, zeer wisselend, goed tegen te beschermen. Overdag krekels.

Zeer aardig personeel. Verkoop van berlinerbollen of tomaten door dorpsbewoners. Verkoop van simpele maaltijden op camping, daarnaast ijsjes, drankjes en goede koffie. Tegen heel billijke prijzen.

Wij waren hier met gezin, kinderen van 4 tot 13. Hadden hetvallemaal erg naar de zin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuke camping aan zee

Rick,
    26-7-2011

Mooie camping met watersport mogelijkheden. Er zijn plaatsen direct aan het strand, dit is overigens wel een openbaar strand. Schoon sanitair en ruime staanplaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Privlaka scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews