Géén boekingskosten

KroatiëDalmatiëPrimosten

8.2FantastischScore uit 38 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

38 Reviews over Zora

• 8Nienke05-05-2018

Prima

Wij waren hier met de klas. Het hotel is echt enorm en in het begin kan je zeker weleens verdwalen in de gangen. Kamers zijn prima, eigen toilet en bad en douche. Voor de rest erg simpel en ook niet al te groot. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar spreekt niet altijd goed Engels. Eten is lekker en er is een uitgebreid buffet. Dorp is erg leuk, maar niet geschikt om meerdere dagen te zijn. Na één dag heb je het wel gezien. Tip: cocktails drinken bij de Legend's pub.

• 10Louise17-05-2017

Prachtige locatie

Een heerlijk hotel op een prachtige locatie. Diner is buffet van hoge kwaliteit met veel variatie. Kamers zijn schoon en ruim, hier en daar wat gedateerd, maar dat vergeet je door de geweldige ligging direct aan het strand met een geweldig uitzicht.

• 9Carla22-09-2016

Mooi hotel

We hadden een gerenoveerde kamer. Geen balkon. Airco werkte goed. Badkamer: bad had een erge hoge instap. Eten was prima. Veel keuze en variatie. Heerlijk buiten kunnen eten. Vriendelijk personeel. Het ligt op een schiereiland. Gezellig centrum van Primosten op loopafstand. Veel gezellige terrasjes.

• 5Rita Rozing18-06-2015

Mooie ligging maar zeer verouderd hotel

Hotel Zora is prachtige gelegen aan zee. De kamers zijn echter absoluut niet van deze tijd. Het is niet schoon, oude kleedjes op de grond, echt oubollig. Er is geen airco op de kamers maar een vin aan het plafond. De zogenaamde airco is een gleuf in de vensterbank die niet of nauwelijks koelte geeft. De kamers zijn dus erg warm en de badkamer lijkt wel een sauna. De algemene ruimtes zijn netjes, evenals de eetzaal en het terras buiten waar je kunt eten met uitzicht op de zee. Het eten is er goed. Dit maakt veel goed voor Hotel Zora. Ook ligt het gunstig vlakbij het leuke plaatsje Primosten.

• 6Gonnie15-06-2015

mooie ligging, maar verouderde en smerige kamers

De kamers zijn ruim, maar sterk verouderd. Vrijwel alles is kapot en/of versleten. Zelfs op het balkon zie je overal gaten en scheuren zitten. Het is er erg gehorig. De matrassen en kussens hadden al jaren geleden vervangen moeten worden. De kamer kan zo opengebroken worden. Naast het slot van mijn kamerdeur waren duidelijke sporen van inbraak uit het verleden. Mijn kamer is geen enkele keer schoongemaakt tijdens mijn verblijf. Ik heb maar 1 keer schone handdoeken en een nieuwe toiletrol gekregen. De schoonmaakster gooide persoonlijke dingen van mij weg (zoals nieuwe flesjes water) en was zeer onvriendelijk. Het personeel is niet erg behulpzaam noch vriendelijk. Een strandbed huren is prijzig. Het eten (ontbijt- en dinerbuffet) is heel goed. Er is voldoende keuze. De ligging is mooi en je bent zo in het dorp. Op het terrein staan verschillende gebouwen leeg, wat een beetje spookachtig aandoet.

• 5Misshennykat24-09-2013

Mooie ligging maakt veel goed.

Verouderd hotel maar mooie ligging. Kamers waren smerig, de badkamer in 11 dgn misschien 2x schoongemaakt. Lampenkappen kapot vieze vloerbedding echt alles is aan vervanging toe. We hebben wel begrepen dat de kamers gerenoveerd worden,Moesten om schone handdoeken vragen bedden niet 1x verschoond. Eten was goed maar niet bijzonder. We komen zeker nog een keer terug in Primosten maar dan wel in een appartement er is voldoende gelegenheid om lekker te eten. Mooie ligging en natuur maakt veel goed.

• 9Thea30-08-2013

Fantastische plek

Hotel Zora ligt inderdaad op een prachtige plek aan de Adriatische Zee. Direct aan het strand. Ontbijten en dineren op het terras met uitzicht op die geweldige blauwe zee, wat wil een mens nog meer. De kamers waren netjes en schoon, wel jammer dat je niet veel aan de airco hebt. Eten was prima, er was ruime keuze. Het personeel was vriendelijk. Het plaatsje Primosten ligt op een schiereiland. Het is een gezellig plaatsje met veel terrassen en voldoende eetgelegenheden. Er zijn ook gezellige winkeltjes.

• 6js10-06-2013

Beetje tegenvallend

De plek is geweldig. Jammer dat de kamers te wensen over laten: gehorig, aan de kleine kant, veel achterstallig onderhoud en vies. Tijdens onze vakantie is onze badkamer overstroomd (putje zat vol troep). Als je dan nog eens goed rond kijkt, dan zie je veel meer dingen en kom je tot de conclusie dat de kamers smerig zijn. Daarnaast konden we de gesprekken en tv van onze buren bijna letterlijk verstaan / horen. Wat betreft het zwembad: als het dak niet geopend is, dan hangt er een heel nare benauwende lucht. Bovendien zijn er maar zo'n 30 ligbedjes. Beetje weinig voor zo'n groot hotel. Al met al een beetje een tegenvaller!

• 8Jeffrey07-08-2012

Prima Hotel

Mooi hotel aan de zee met een prima service! Iedere dag schone handoeken en vriendelijk personeel. Het eten is voor de prijs van het hotel niet slecht, wel is er weinig keuze aan vlees/vis

• 9Joke de Jonge23-06-2012

Topper

We gaan er in oktober voor de 3de keer naartoe. met een touroperator Ik vind het een uniek plekje Kroatie. Het hotel is prima niks op aan te merken super aardig personeel.

Hotel Zora info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)