Appartement Huljev

Appartement
Appartement Huljev

We hebben een aantal aanbieders voor Huljev voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Huljev

Primošten-staré město

Marie Rosice
26-6-2013

Ubytování: kuchyňka,sprchovací kout a ložnice, vcelku dobré.Televize nefungovala, nevím proč,majitelka se tam celý týden neukázala.Pokoj nebyl za celý týden uklizen.Sprchová vana neodtíkala a to jsme tam byly na začátku sezony.Ubytování je vhodné pro děti.Apartmán je snad na nejhezčím místě ve starém Primoštenu, s terasy je výhled na mořeDo restaurace jsme chodily do,,Staré kuče,, a to byl skutečně zážitek. Výběr ze tří jídel, prakticky celý týden to samé.I přes to jsme si to užily.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huljev in Primosten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huljev zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huljev scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.