Camping Adriatic (Primosten)

• 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Adriatic (Primosten) voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl

56 reviews over Camping Adriatic (Primosten)

• 8Mar22-08-2019

Geweldig

Wij kwamen aan toen het nog niet druk was. De camping is gemakkelijk te bereiken en de receptie ook engelstalig. De camping ligt pal aan het water met van allerlei voorzieningen. Wij waren met een tent en hadden daardoor ook een geweldige plaats aan het water!!

• 2017
    9Horst Eerbeek11-06-2017

Geweldig, mooi en niet duur

Vriendelijke receptie, gratis wifi, grote plaatsen, strak aan zee, genoeg schaduw door bommen en dus dennen naalden. En als zuinige Nederlander; 2 personen auto + caravan + stroom en water gratis douche voor MAAR € 21,00.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Monique14-06-2016

Prima camping voor een paar dagen

Mooie grote terassencamping. Wij hadden een prachtige plek aan het kiezelstrand. Sanitair heel goed in orde met hele fijne douches! Wel vonden we deze camping behoorlijk prijzig. Heel geschikt voor mensen met kinderen

• 6Peter & Anja de Vries06-09-2014

Tegenvaller

Mooie camping maar VEEL TE DUUR. Receptie personeel zeer onvriendelijk, vinden het blijkbaar te veel moeite om in het systeem te kijken welke plaatsen vrij zijn. Ik heb het meerdere keren meegemaakt dat tegen mensen bij de receptie wordt gezegd, die een leuk plaatsje gevonden hebben dat die helaas net vandaag gereserveerd is, ja echt niet!. Wij komen hier al meerdere jaren vanwege de mooie plaatsen, sanitair en het weer maar nu is de maat vol. Wifi 1e 3 uur gratis (nou vergeet het maar ongeveer 1 uur). Wifi ontvangst is belabberd slecht en veel te duur.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9Muriël24-11-2013

Erg leuk!

Ik ben nu 18 jaar en het liefste zou ik elk jaar terug gaan naar deze camping. Ik lees veel negatieve reacties over dat er voor jongeren weinig te doen is.. Dan heb je niet goed gekeken denk ik. voor 25 kuna (3 euro) kan je naar de grootste discotheek van de dalmatische kust(Club Aurora)daar is elke dag wel wat te doen en ligt in primosten, zo'n 2 km verderop op een berg (met de taxi goed te doen) Primosten zelf is een klein plaatsje waar je kleine kraampjes hebt, maar ook eetgelegenheden en barretjes. Primosten ligt aan het water en heeft ook een mooi oud gedeelte. Daarnaast zijn er in de zomer verschillende festiviteiten. Daarnaast is er iets verder van de camping (zo'n 10-15 km) een uitgaansgebied met kroegen, discotheekjes ed. Op de camping zelf zitten niet altijd veel jongeren. Maar dat is een kwestie van over de camping lopen en nederlanders aanspereken. Als er al een nederlandse groep is op de camping gaan die vaak naar het restaurant, het kiezelstrandje of beachbar avonds.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Anders

• 9van der Veen24-07-2012

Leuke camping, parachtig strand!

De camping is erg mooi, met goed sanitair. Je moet wel zorgen dat je een plek hebt die een beetje beschut is, anders word je je tent uit gebrand 's morgens. Het strand en de zee zijn echt prachtig, er zijn hoge golven en je kunt er heel erg mooi snorkelen want het water is erg helder. Er zijn mooie vissen onder water. Wij zijn hier iets langer dan een week geweest met twee kinderen van toen 11 en 14, iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad. Ook is er een duikschool, leuk om een keer te proberen (twee jaar geleden ten minste). Wij zouden hier best nog een keer heen gaan!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 4Hans Herr09-07-2012

Eenmaal maar nooit meer

Reizen veel in Kroatie, maar onze ervaring op deze camping waren ronduit slecht... onvriendelijke receptionist , terrassencamping , stoffig en vol dennennaalden , koud water bij de douche , zeer luidruchtig terras/ bar , nagenoeg geen sateliet/schotel ontvangst mogelijkheid, waterkraan dermate laag bij de grond dat je met een gieter er geen water kunt halen, al met al een camping om niet snel weer op te zoeken .

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8esther197323-04-2012

prima kamperen op camping Adriatic

Augustus 2011 drie weken op deze camping verbleven. Ondanks dat de aankomst datum drie keer was verzet (mijn man had een gebroken voet) was dit allemaal geen probleem. Bij aankomst kwam de beveiliging helpen om de caravan op zijn plek te zetten. Aardig personeel, water op de plek en een plek van 19m x 6,5 m heerlijk groot. Voor de oudere kinderen niet veel te doen behalve voetbalveldje, voor de kleintjes is er een miniclub. Bistro aardig geen super voedsel maar voor 3,5 euro krijg je een ruime bak spaghetti pizza is c.a. 5 euro (meenemen kan ook). AAn de linkerkant van de camping kan je heel goed snorkelen. Er is daar een wand met sponzen, zeesterren etc. Prima camping voor een normale prijs.

Met oudere kinderen

• 1piposol13-10-2011

verschikkelijk nooit

een onvriendelijke ontvangst, we kregen sterk de indruk dat we te veel vragen stelden en dat we niet gewenst waren. Een plaats gezocht die volgens de receptioniste in de schaduw lag en extra groot was. Dat was de uitleg verder geen info over wat dan ook. Plek pal in de zon bleek in de ochtend. Onze beleving, een grote grind bak langs de weg dus net alsof je aan een snelweg staat, auto ,scooter, kinderen die veotballen mensen die van A naar B lopen. geen rust dus en waar we dan ook de hoofdprijs voor mochten betalen en er stond een zoover duim met nominatie voor 2011 camping van het jaar ?? onbegrijpelijk. voor ons nooit meer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 6Marjo26-09-2011

Niet meer

Camping ligt fraai aan het water, aan de rechterzijde rustiger dan links. Tijdens ons verblijf in mei was uitsluitend het hoofdtoiletgebouw open en dat kan een heel stuk lopen zijn. De paadjes tussen de terassen zijn behoorlijk stijl. In de directe omgeving is geen plaatsje, daar moet je toch voor op pad. Er is wel een ruim gesorteerde campingwinkel De plaatsen zijn ruim, maar de camping is vij duur in vergelijking met andere campings

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Go4Holiday.nl

1 tip over Camping Adriatic (Primosten)

• Muriël, 24-11-2013

jongeren: Als er groepen nl jongeren zijn gaan die vaak bij het restaurant zitten, bij de beach bar of het kiezelstrandje (als dat al een groep is), als er nog geen groep is oid. Spreek gewoon Nederlanders aan of ze jongeren mee hebben. Wel veel buitenlandse jongeren op de camping. En ga een keer naar Club Aurora! is zeker de moeite waard en goedkoper dan het meeste in Nederland

4 vragen over Camping Adriatic (Primosten)

• karinkwak, 15-09-2016

oudere jeugd

Is hier iets te doen voor de oudere jeugd 18+ en zijn er ook nog meer gezinnen die met 18+ jeugd er heen gaat?

• Vos, 24-01-2011

reserveren

Hallo, wij proberen al een maand lang te boeken en via mail contact te krijgen maar krijgen geen antwoord. Prijsstelling 2011 staat ook nog niet op de site. Weet iemand ons te helpen? Dank alvast

Liane, 01-02-2011

Raar wij hebben half december het reserveringsformulier op de website verzonden en de volgende dag al een reactie. Afgelopen vrijdag hebben wij de definitieve bevestiging ontvangen.

Mary, 02-03-2011

Omdat jullie al 2 keer op deze camping zijn geweest weten jullie misschien het antwoord op onze vragen.

Weten jullie of je op nummer kan reserven en wat zijn de beste plaatsen?

Wij willen graag aan zee met schaduw.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Mary van den Dungen

• nardie, 02-09-2010

boot

wie weet of je op deze camping je boot aan een steiger kunt leggen? of zijn er alleen boeien? en heeft iemand daar wel eens op de camping een stacaravan gehuurd?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan