Appartement Javor

Appartement
Appartement Javor

We hebben een aantal aanbieders voor Javor voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Javor in het Nederlands

aardig voor mensen met eigen vervoer

monique
28-7-2009

podstrana is een "stadje" zonder al te veel opsmuk. weinig eetgelegenheden, niet erg pittoresk. maar een goede uitvalsbasis naar de diverse bezienswaardigheden (o.a. Split, Omis) indien men in bezit is van eigen vervoer. aangezien men een vrij drukke weg moet oversteken op weg naar het strand minder aan te bevelen voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Javor in Podstrana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Javor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.