Hotel Podgorka

Oudbollig Hotel

paula Smits,
25-6-2012

Hotel Potgorka heel hard toe aan renovatie

Wij lagen aan de voorkant,dat hadden we beter niet kunnen doen, de hele dag de zon op de kamer en geen airco,`savond deed je geen oog dicht van de herrie op de terrasjes en de muziek.De kamers zijn heel hard aan renovatie toe, kappotte douche, tegels van de muur,halve spiegel,knop van de kast kapotte haak aan het luik, dicht gooien dit hotel en renoveren.

Want de ligging is prachtig, en het personeel vriendelijk,en het eten is goed.

de omgeving is mooi met uitzicht op zee

Oudbollig Hotel

paula Smits
25-6-2012

Hotel Potgorka heel hard toe aan renovatie

Want de ligging is prachtig, en het personeel vriendelijk,en het eten is goed.

de omgeving is mooi met uitzicht op zee

Oud maar goed hotel

I.J.v.d.Woude-Metz
23-6-2011

Hotel aan de boulevard, eten in buffetvorm was prima, s-avonds volop life-muziek, kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

nooit meer.

groep
13-6-2011

Is oud hotel zonder airco,zowel op de kamer als in de eetzaal.Zelfs geen ijskastje op kamer.Kamers zijn oud,hotel moet nodig gerenoveerd worden.Af te raden voor mensen die slecht te been zijn.3 trappen op naar eetzaal,voor deze etage is geen lift.Koffers moeten zelf naar hotel gebracht worden,bus kan niet voor het hotel komen.In het plaatsje zelf is weinig tot niets te doen.Boulevaar is veel hotel en horeca,ben je gauw op uit gekeken.Voor ligbed en parasol moet betaald worden.Eens,maar nooit meer.

Gewoon eenvoudig

Lineke
22-9-2010

eenvoudig hotel met prachtige ligging. Eten goed ontbijt, dinerbuffet komt iedere dag op hetzelfde neer. Maar was niet slecht.Gezellige boulevard, strand vol met kiezels, voor ouderen lastig om water in en uit te komen. Waterschoenen aanbevolen. We hadden geen zeezicht maar een zonnig groot balkon met tuinzicht.

Kamer 233 . Kamers met zeezicht hebben weinig of geen zon.

Oud,niet al te schoon

T.Z.Brussen
1-7-2010

Hotel Podgorka is een zeer oud hotel met erg weinig luxe.

Geen koelkast op kamer, geen airco.

Heel goed hotel

Loes
6-10-2009

Een goed hotel met grote kamers een goed ontbijt en een goed avondmaal

Prima

J.de Vries
21-9-2009

Alles prima goede vakantie gehad voor herhaling vatbaar

Redelijk hotel

Hanneke
5-9-2009

Wij waren op autovakantie en zijn slechts 2 nachten in Podgora, hotel Podgorka verbleven. Wij vonden het een redelijk hotel. We konden onze auto parkeren bij het hotel. Hiervoor betaalden we 4 euro per dag. De ligging van het hotel is perfect voor een zon-zee-strandvakantie: Aan de drukbezochte boulevard, 20 meter van de zee. Overvolle kiezelstranden, maar rustige betonplatformen (waar je ook prima kon zonnen en zwemmen!). De kamer in het hotel vonden wij een beetje oudbollig, maar wel netjes. Vrij donker ingericht. Badkamer was redelijk fris. Ruim balkon met prachtig uitzicht op de boulevard/de zee. Ontbijt was niet bijzonder, gewoon goed. Groot nadeel vonden wij dat er geen airco op de kamers is: erg warm dus!!

Prima hotel

|Henny
21-6-2009

Het hotel ligt leuk aan de boulevard waar je gezellig kunt flaneren, op een terasje zitten enz. De bus kon niet bij het hotel komen en de kofferservice was wat traag, dus hebben we zelf maar de koffers gedragen. Kamer en badkamer waren in orde. Diner en ontbijt waren prima.

verouderd hotel

m.v.steen
7-6-2009

aardig hotel,vooral de liging,het eten was wat sober,het ontbijt was wel goed.personeel niet echt vriendelijk,de eetzaal erg warm,geen airco!!

en de liften bleven regelmatig stil staan!!

We hebben een aantal aanbieders voor Podgorka voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Podgorka in Podgora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Podgorka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.