Hotel Aurora

31 reviews over Hotel Aurora in het Nederlands

Nooit meer.

Charlotte Träger,
29-5-2017

Enkel de ligging was oké. Voor de rest krijg je ons niet meer in dit hotel. Eten was allesbehalve.. het ontbijt 1x getest en vanaf dan het ontbijt telkens over geslaan, gelukkig hadden we enkel kamer met ontbijt.. heel louch hotel ook (bestolen geweest op de kamer zelf, onze paspoorten 'vergeten' terug te geven bij inchecken, ...) Omdat we een roadtrip deden en onze wagen in de buurt niet direct kwijt konden, hebben we een plekje op de parking laten reserveren. Helaas stond die 9/10 keer vol met auto's van de werknemers.. jammer, aangezien zij een personeelsparking hadden en wij telkens opnieuw naar binnen moesten om een plaats voor ons vrij te maken. Voor de rest was de hygiëne niet oké: schimmel onderaan het douchegordijn, donkere, grauwe kamer, oude, vuile lakens op het bed, het restaurant was niet netjes en in het zwembad durfde ik zelf mijn dikke teen niet steken. Nooit meer voor ons dus... Wel een leuk, gezellig dorpje!

Gedateerd en onpersoonlijk

Ton
17-10-2016

________Wat is goed: De ligging is prima.

________Wat is slecht: Bijna alles.

Het restaurant is een ongezellige kantine.

De kok, kwakt je eten op je bord.

Het ontbijt is redelijk.

Het diner is slecht.

De kamers zijn gedateerd en zijn niet goed schoon.

Dit was de eerste keer in hotel Aurora en tevens de Laatste.

Goed:

Ruime kamer;

Zeezicht via balkon was fantastisch;

Mooie ligging hotel aan de kust;

Goede uitval basis naar de overige steden in Kroatie

Goed werkende airco;

Rustige kamer/hotel;

Direct aan het strand en boulevard;

Zeer gezellige boulevard met op enkele terrasjes live muziek;

Iedere dag schone badhanddoeken;

Schoonmaak iedere dag;

Voor- en nagerechten in uitgebreide buffetvorm;

Vriendelijk personeel.

Minder:

Hotel met kamers gedateerd;

Klein buitenzwembad met weinig ligplaatsen;

Warm maaltijd gedeelte wordt na keuze vis/vlees/kip en groente door de kok op je bord gekwakt;

Consumpties tijdens diner zijn duur.

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora voor je op een rij gezet:

Alleen kamers aan zeezijde aan te bevelen, 1-persoonkamer ronduit slecht en geen balkon. Eten redelijk. Wifi alleen bij receptie/bar. Podgora gezellig. Ligbedden bij zwembad moeten gehuurd worden.

Prima hotel ook voor ouderen. Heerlijk aan de zee

Katja
15-7-2016

Eten prima goede bedden goede douche alles schoon. Prachtig uitzicht.

redelijk.

g.vveen
16-5-2016

Geen hotel voor mensen met een minder goede conditie. Maaltijden waren slecht.

Zeven nachten verbleven we in dit hotel, kamer met balkon en prachtig uitzicht op zee.

Kamer werd elke dag schoon gemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. De kamer zijn wat gedateerd doch wel schoon. De bedden waren goed. Ontbijt en avond eten prima. Zeer gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Waren erg behulpzaam. Het restaurant zou wat meer sfeervoller kunnen zijn.

Het hotel is een aanrader en zeker voor die prijs.

Het hotel ligt aan een mooie boulevard en gelijk aan zee.

Goed hotel

MariaO
28-10-2013

Drie nachten verbleven we in dit hotel, kamer met balkon en prachtig uitzicht.

Kamer werd elke dag schoon gemaakt en we kregen schone handdoeken.

Ontbijt en avond eten prima. Vriendelijk personeel.

Na wat ik had gelezen vielen mij de trappen reuze mee.

super slecht eten

jacqueline martens
4-8-2013

Hotel Aurora in Podgora is absoluut geen aanrader, in juli is het binnen zwembad dicht. Om vanuit het hotel naar de boulevard te lopen is een lift (DEFECT) anders veel trappen naar beneden. Er zijn 3 kamers zonder balkon, deze kamers zijn erg klein, met een gevaarlijk raam tot bijna op de vloer. Maar het ergste is het eten, de voorgerechten gaan nog maar de hoofdgerechten zijn echt SMAKELOOS, ik heb nog nooit zo'n slecht eten gehad in een hotel.

Toch zeker niet meer dan een middelmaat

Leo Willemsen
18-7-2013

Het hotel op zich gaat wel, lastige entree steil naar beneden, kamers klein, douche wc en was bak niet schoon vieze kitnaden, men had een nieuwe wc aansluiting gemaakt met een flexibele slang maar men was vergeten deze dicht te kitten, je begrijpt wat ik bedoel, wel airco en een klein balkon. wij waren er alleen om te slapen, overdag waren wij op excursie. Het eten was er prima voldoende keuze en een beste vriendelijke kok, ook de bediening was vriendelijke, jammer de lift naar het strand of boulevard was de laatste 5 dagen van ons verblijf stuk en dat bleef ook zo, je moest 4x14 treden naar beneden en natuurlijk weer 4x14 treden omhoog, voor een 18 jarige geen probleem maar als je de 72 voorbij bent is het toch iets anders.

Wij waren met de touringcar en een beste chauffeur dus beklagen wij ons niet , helemaal niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora in Podgora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.