Hotel Aurorastersterster

Tonen op kaart

37 reviews over Hotel Aurora

• 3Charlotte Träger29-05-2017

Nooit meer.

Enkel de ligging was oké. Voor de rest krijg je ons niet meer in dit hotel. Eten was allesbehalve.. het ontbijt 1x getest en vanaf dan het ontbijt telkens over geslaan, gelukkig hadden we enkel kamer met ontbijt.. heel louch hotel ook (bestolen geweest op de kamer zelf, onze paspoorten 'vergeten' terug te geven bij inchecken, ...) Omdat we een roadtrip deden en onze wagen in de buurt niet direct kwijt konden, hebben we een plekje op de parking laten reserveren. Helaas stond die 9/10 keer vol met auto's van de werknemers.. jammer, aangezien zij een personeelsparking hadden en wij telkens opnieuw naar binnen moesten om een plaats voor ons vrij te maken. Voor de rest was de hygiëne niet oké: schimmel onderaan het douchegordijn, donkere, grauwe kamer, oude, vuile lakens op het bed, het restaurant was niet netjes en in het zwembad durfde ik zelf mijn dikke teen niet steken. Nooit meer voor ons dus... Wel een leuk, gezellig dorpje!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 3Ton17-10-2016

Gedateerd en onpersoonlijk

Wat is goed: De ligging is prima. Wat is slecht: Bijna alles.
    Het restaurant is een ongezellige kantine. De kok, kwakt je eten op je bord. Het ontbijt is redelijk. Het diner is slecht. De kamers zijn gedateerd en zijn niet goed schoon. Dit was de eerste keer in hotel Aurora en tevens de Laatste.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Cor16-09-2016

Kwaliteit/prijs van dit hotelis ruim voldoende

Goed: Ruime kamer; Zeezicht via balkon was fantastisch; Mooie ligging hotel aan de kust; Goede uitval basis naar de overige steden in Kroatie Goed werkende airco; Rustige kamer/hotel; Direct aan het strand en boulevard; Zeer gezellige boulevard met op enkele terrasjes live muziek; Iedere dag schone badhanddoeken; Schoonmaak iedere dag; Voor- en nagerechten in uitgebreide buffetvorm; Vriendelijk personeel.

Minder: Hotel met kamers gedateerd; Klein buitenzwembad met weinig ligplaatsen; Warm maaltijd gedeelte wordt na keuze vis/vlees/kip en groente door de kok op je bord gekwakt; Consumpties tijdens diner zijn duur.

Gereisd met partner in juli 2016

• 4N31-07-2016

Redelijk hotel met mooie ligging aan boulevard

Alleen kamers aan zeezijde aan te bevelen, 1-persoonkamer ronduit slecht en geen balkon. Eten redelijk. Wifi alleen bij receptie/bar. Podgora gezellig. Ligbedden bij zwembad moeten gehuurd worden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Katja15-07-2016

Prima hotel ook voor ouderen. Heerlijk aan de zee

Eten prima goede bedden goede douche alles schoon. Prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2016

• 6g.vveen16-05-2016

redelijk.

Geen hotel voor mensen met een minder goede conditie. Maaltijden waren slecht.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8leo04-11-2013

leuk hotel en een perfecte ligging aan strand

Zeven nachten verbleven we in dit hotel, kamer met balkon en prachtig uitzicht op zee. Kamer werd elke dag schoon gemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. De kamer zijn wat gedateerd doch wel schoon. De bedden waren goed. Ontbijt en avond eten prima. Zeer gevarieerd. Zeer vriendelijk personeel. Waren erg behulpzaam. Het restaurant zou wat meer sfeervoller kunnen zijn. Het hotel is een aanrader en zeker voor die prijs. Het hotel ligt aan een mooie boulevard en gelijk aan zee.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8MariaO28-10-2013

Goed hotel

Drie nachten verbleven we in dit hotel, kamer met balkon en prachtig uitzicht. Kamer werd elke dag schoon gemaakt en we kregen schone handdoeken. Ontbijt en avond eten prima. Vriendelijk personeel. Na wat ik had gelezen vielen mij de trappen reuze mee.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 4jacqueline martens04-08-2013

super slecht eten

Hotel Aurora in Podgora is absoluut geen aanrader, in juli is het binnen zwembad dicht. Om vanuit het hotel naar de boulevard te lopen is een lift (DEFECT) anders veel trappen naar beneden. Er zijn 3 kamers zonder balkon, deze kamers zijn erg klein, met een gevaarlijk raam tot bijna op de vloer. Maar het ergste is het eten, de voorgerechten gaan nog maar de hoofdgerechten zijn echt SMAKELOOS, ik heb nog nooit zo'n slecht eten gehad in een hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Leo Willemsen18-07-2013

Toch zeker niet meer dan een middelmaat

Het hotel op zich gaat wel, lastige entree steil naar beneden, kamers klein, douche wc en was bak niet schoon vieze kitnaden, men had een nieuwe wc aansluiting gemaakt met een flexibele slang maar men was vergeten deze dicht te kitten, je begrijpt wat ik bedoel, wel airco en een klein balkon. wij waren er alleen om te slapen, overdag waren wij op excursie. Het eten was er prima voldoende keuze en een beste vriendelijke kok, ook de bediening was vriendelijke, jammer de lift naar het strand of boulevard was de laatste 5 dagen van ons verblijf stuk en dat bleef ook zo, je moest 4x14 treden naar beneden en natuurlijk weer 4x14 treden omhoog, voor een 18 jarige geen probleem maar als je de 72 voorbij bent is het toch iets anders. Wij waren met de touringcar en een beste chauffeur dus beklagen wij ons niet , helemaal niet.

Gereisd met partner in juli 2013

1 tip over Hotel Aurora

• marian walters, 03-07-2013

Neem zeker waterschoenen mee ,want strand bestaat uit kiezelstenen.

1 vraag over Hotel Aurora

• tjammie, 15-02-2015

vraagje over het weer

hallo wij willen graag in oktober hier naar toe. is er iemand die mij kan vertellen hoe het weer daar in oktober is zodat we weten wat voor kleding wij mee moeten nemen hoop dat iemand dit weet

Hotel Aurora info

• Aantal sterrenstersterster