Appartement Villa Marija

1 review over Appartement Villa Marija in het Nederlands

Keurig en supergroot appartement

Ineke Nieubuur
25-6-2016

Het balkon heeft een schitterend uitzicht op zee, het centrum is op loopafstand. Eigenaresse is erg vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marija in Pirovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.