Appartement Pirat

1 review over Appartement Pirat in het Nederlands

We hebben in Pension Pirat een fijne en relaxte vakantie 2

M. van Zweden
3-8-2012

We hebben in Pension Pirat een fijne en relaxte vakantie gehad. Betaalbaar pension met een goede service, geboekt via booking.com. (Vlucht via ryanair naar Zadar en 25 minuutjes met taxi} Vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere ochtend een lekker en uitgebreid ontbijt. De kamer, met airco, was wat aan de kleine kant maar dit was geen probleem omdat we meestal toch op pad (veelal strand) waren. Grotere kamers met balkon zijn ook aanwezig. Pension is van dezelfde eigenaar als Villa Nela wat 2 straten verder ligt. Hier is ook de receptie plus je kunt de beschikbare kayaks en fietsen gratis gebruiken. Kiezelstrand met betonnen randen (is goed te doen met ligbedje) ligt op 1 minuut lopen van het pension.

Dorpje Petrcane is vrij klein en rustig. Wel goede restaurantjes, naar sommige je ff goed zoeken. Voor meer levendigheid moet je in Zadar zijn, 20 minuutjes met de bus.

Gereisd Met partner in juli 2012

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pirat in Petrcane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pirat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.