Hotel Pinija

28 reviews over Hotel Pinija in het Nederlands

Goed hotel

Jannie
2-10-2016

Het hotel had een mooie ligging, het is gelegen op een schiereiland omgeven door pijnbomen en heeft eigen toegang tot de zee. Nette en ruime kamer. Genoeg faciliteiten in en nabij hotel (watersport, minigolf, binnen- en buitenzwembad).

Goed ontbijt met ruim voldoende keuzemogelijkheden en genoeg variatie.

Alles prima in orde alleen de schoonmaak van de kamer was niet wat je bij een 4 sterren hotel verwacht.

Het hotel ligt op een schiereiland bij Petrcane. Zadar is 15 minuten rijden met de auto. We hadden eerst een kamer in het B block. Deze kamer viel uit ellende bijna uitelkaar, geen goede werkende airco en er was slecht gepoetst. Gelukkig kregen we een nieuwe kamer in het C blok. Deze kamer was stukken beter, maar nieuw stukadoren en een likje verf is wel nodig. De bedden sliepen erg lekker. Op de kamer was een koelkastje en kluis aanwezig. In de badkamer hadden we een bad/douche. Wifi werkte erg goed. We hadden half pension geboekt. In het restaurant was het erg warm. Wat ons opviel was dat boven het buffet airco ging en boven de tafels niet. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Het avondeten was niet erg gevarieerd. Elke dag dezelfde groente en friet. De toetjes waren iedere dag hetzelfde. Het was niet uitnodigend om nog iets op te scheppen.Het zwembad was erg groot maar koud.

leuk hotel

cobyclerx1
8-8-2014

was een leuk hotel en erg schoon. ook was het grappig dat de zee rond het hotel lag. ligstoelen aanwezig tip neem kussens mee! ijskastje aanwezig, en ook airco die prima werkt. maar ook hier weer dat de nieuwe gebakken etenswaren bovenop gegooid worden ook hier dreven de eieren in het vet nee ook hier maar het verpakte spul gehouden ( jam-pasta ed) je kon wel lekker buiten eten. Zadar is een leuke stad om eens door heen te lopen.

Vrij Uit

Groot maar toch rustig hotel

Yvonne
30-11-2013

In juni 2013 verbleven wij hier 2 nachten als uitvalsbasis naar Zadar, dat op 15 minuten rijden ligt (auto dus wel nodig). Het hotel is groot, maar toch merk je daar qua drukte niet zoveel van. De omgeving is eveneens rustig met aan de ene zijde van het hotel een strandje en restaurantjes en aan de andere kant een privegedeelte met ligbedden van het hotel, waar je vanaf een plateau de zee in kunt.

De ligbedden rondom het zwembad waren al snel allemaal bezet, dus hier hebben wij niet gelegen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. De kamers zijn mooi en schoon en de bedden liggen heerlijk. Het enige minpunt was de extreme warmte op de kamer 's-nachts. De airco zette alleen de warme lucht in de kamer in beweging, maar verkoelde niet.

Fantastyczny hotel

Gosia
10-5-2013

Polecam wszystkim ten hotel. Jest położony w przepięknym parku sosnowym, wokół dużo miejsca do spacerowania i zabaw dla dzieci.

Szczególnie zadowoleni byliśmy z jedzenia - bogaty wybór na śniadania (łącznie z tym, że były koktajle, owoce), lunch raczej skromny, natomiast kolacje z ogromnym wyborem.

goed hotel

elles
19-9-2012

we zijn 8 dagen in dit hotel geweest en hebben voor een paar euro meer een comfort -kamer geboekt!

geweldig, ruime kamer met balkon en met douche en bad!!

we hadden vol pension en het eten was prima. in buffetvorm en alles werd meteen aangevuld. het zwembad was klein maar je had het zwem-meer ernaast liggen.

1 tip: ga in kroatie met de auto of huurauto, als je afhankelijk bent van excursies betaal je een vermogen en kun je niet gaan en staan waar je wilt!

1 nadeel, je kan pas om half 3 inchecken, lastig als het vliegtuig al s''ochtends landt.

officieel moet je om 10 uur uitchecken maar omdat onze vlucht pas sávonds ging hebben wij de kamer gratis kunnen aanhouden!!!

jammer dat er toch zoveel mensen klagen, wij gaan ieder jaar naar een ander land en hotel en hebben nog NOOIT een negatieve ervaring gehad! je moet wel reeel blijven, dit buffet was net zo beperkt/uitgebreid als in andere hotels!

dus klagers.........blijf voortaan thuis, want bij jullie is nooit wat goed!!!

super miejsce dla rodziny z dziećmi

Tomasz
18-7-2012

hotel Pinija Petrcane / Chorwacja

jest naprawde godny polecenia

wspaniałe położenie, świetne pokoje, miła i kompetentna obsługa, posiłki OK - super miejsce dla rodziny z dziecmi i osób szukających spokojnego wypoczynku nad morzem

Leuk hotel

Rudy
12-5-2012

Ben hier vorig jaar geweest met vrienden im mei,Het weer was geweldig,zeewater lekker op temperatuur,goed hotel,kamers wat aan de kleine kant en douche netzo.

Eten was net een grote vreetschuur,zijn daarom laatste avond ergens anders heen gegaan.

Veel oudere toeristen.

Good

Sylwia
21-10-2011

Byliśmy z mężem w hotelu Pinija na początku czerwca 2011. Hotel polożony w naprawdę urokliwym miejscu. Atrakcje w postaci dyskoteki, boiska do siatkówki,wynajem skuterów wodnych itp. nie były jeszcze niestety czynne więc nie moge ocenić. Jedzenie ok w "europejskim klimacie',bez szaleństw. Wybór dań dość szeroki choć często powtarzały się. Minus za płatne ( nie najtańsze niestety ) napoje do obiadokolacji. Negatyw również za płatne leżaki na plaży przy morzu leżacej na terenie ośrodka. Centrum mieściny to sklep, kiosk, poczta, przystanek i pare knajpek i to na tyle. Do pobliskiego Zadaru można sie szybko dostać autobusem miejskim.Warto go zwiedzić-piękne miasto. Plusem jest możliwość wynajęcia na terenie ośrodka rowerów i zwiedzenie okolic na dwóch kółkach co serdecznie polecamy. Ogólnie polecam.Jeszcze raz pojechałabym tam ale tylko własnym autem żeby więcej pozwiedzać, bo niestety przy podróży autokarem zostaje w większości czasu siedzenie na plaży a w nas drzemie dusza wędrowca :)

Nooit meer!

José
24-8-2011

Het was een mooi hotel, nette kamers, hele kleine douche. Wij hadden de pech dat er naast het hotel een soort dance valley was, wat s´middags begon en de hele nacht door ging, bijna een week lang, Hebben een andere kamer gevraagd, want konden niet slapen,

die kregen we gelukkig gelijk. Het avondeten was absoluut géén 4 sterren waard en in het plaatsje zelf was niets te doen, daarvoor moest je met de auto of met het busje van het hotel, wat op verschillende tijden reed naar Zadar op eigen kosten. De ligging was wel mooi aan de zee, maar gaan hier niet meer naar toe.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinija in Petrcane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pinija scoort een 7.5 uit 10 op basis van 28 reviews.