Hotel Pinijasterstersterster

Tonen op kaart

28 reviews over Hotel Pinija

• 8Jannie02-10-2016

Goed hotel

Het hotel had een mooie ligging, het is gelegen op een schiereiland omgeven door pijnbomen en heeft eigen toegang tot de zee. Nette en ruime kamer. Genoeg faciliteiten in en nabij hotel (watersport, minigolf, binnen- en buitenzwembad). Goed ontbijt met ruim voldoende keuzemogelijkheden en genoeg variatie. Alles prima in orde alleen de schoonmaak van de kamer was niet wat je bij een 4 sterren hotel verwacht.

Gereisd met partner in september 2016

• 6Benny30-09-2014

Hotel oke,kamers dienen gerenoveerd te worden

Het hotel ligt op een schiereiland bij Petrcane. Zadar is 15 minuten rijden met de auto. We hadden eerst een kamer in het B block. Deze kamer viel uit ellende bijna uitelkaar, geen goede werkende airco en er was slecht gepoetst. Gelukkig kregen we een nieuwe kamer in het C blok. Deze kamer was stukken beter, maar nieuw stukadoren en een likje verf is wel nodig. De bedden sliepen erg lekker. Op de kamer was een koelkastje en kluis aanwezig. In de badkamer hadden we een bad/douche. Wifi werkte erg goed. We hadden half pension geboekt. In het restaurant was het erg warm. Wat ons opviel was dat boven het buffet airco ging en boven de tafels niet. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Het avondeten was niet erg gevarieerd. Elke dag dezelfde groente en friet. De toetjes waren iedere dag hetzelfde. Het was niet uitnodigend om nog iets op te scheppen.Het zwembad was erg groot maar koud.

Gereisd met partner in september 2014

• 8cobyclerx108-08-2014

leuk hotel

was een leuk hotel en erg schoon. ook was het grappig dat de zee rond het hotel lag. ligstoelen aanwezig tip neem kussens mee! ijskastje aanwezig, en ook airco die prima werkt. maar ook hier weer dat de nieuwe gebakken etenswaren bovenop gegooid worden ook hier dreven de eieren in het vet nee ook hier maar het verpakte spul gehouden ( jam-pasta ed) je kon wel lekker buiten eten. Zadar is een leuke stad om eens door heen te lopen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Yvonne30-11-2013

Groot maar toch rustig hotel

In juni 2013 verbleven wij hier 2 nachten als uitvalsbasis naar Zadar, dat op 15 minuten rijden ligt (auto dus wel nodig). Het hotel is groot, maar toch merk je daar qua drukte niet zoveel van. De omgeving is eveneens rustig met aan de ene zijde van het hotel een strandje en restaurantjes en aan de andere kant een privegedeelte met ligbedden van het hotel, waar je vanaf een plateau de zee in kunt. De ligbedden rondom het zwembad waren al snel allemaal bezet, dus hier hebben wij niet gelegen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. De kamers zijn mooi en schoon en de bedden liggen heerlijk. Het enige minpunt was de extreme warmte op de kamer 's-nachts. De airco zette alleen de warme lucht in de kamer in beweging, maar verkoelde niet.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8elles19-09-2012

goed hotel

we zijn 8 dagen in dit hotel geweest en hebben voor een paar euro meer een comfort -kamer geboekt! geweldig, ruime kamer met balkon en met douche en bad!! we hadden vol pension en het eten was prima. in buffetvorm en alles werd meteen aangevuld. het zwembad was klein maar je had het zwem-meer ernaast liggen. 1 tip: ga in kroatie met de auto of huurauto, als je afhankelijk bent van excursies betaal je een vermogen en kun je niet gaan en staan waar je wilt! 1 nadeel, je kan pas om half 3 inchecken, lastig als het vliegtuig al s''ochtends landt. officieel moet je om 10 uur uitchecken maar omdat onze vlucht pas sávonds ging hebben wij de kamer gratis kunnen aanhouden!!! jammer dat er toch zoveel mensen klagen, wij gaan ieder jaar naar een ander land en hotel en hebben nog NOOIT een negatieve ervaring gehad! je moet wel reeel blijven, dit buffet was net zo beperkt/uitgebreid als in andere hotels! dus klagers.........blijf voortaan thuis, want bij jullie is nooit wat goed!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Rudy 12-05-2012

Leuk hotel

Ben hier vorig jaar geweest met vrienden im mei,Het weer was geweldig,zeewater lekker op temperatuur,goed hotel,kamers wat aan de kleine kant en douche netzo. Eten was net een grote vreetschuur,zijn daarom laatste avond ergens anders heen gegaan. Veel oudere toeristen.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8José24-08-2011

Nooit meer!

Het was een mooi hotel, nette kamers, hele kleine douche. Wij hadden de pech dat er naast het hotel een soort dance valley was, wat s´middags begon en de hele nacht door ging, bijna een week lang, Hebben een andere kamer gevraagd, want konden niet slapen, die kregen we gelukkig gelijk. Het avondeten was absoluut géén 4 sterren waard en in het plaatsje zelf was niets te doen, daarvoor moest je met de auto of met het busje van het hotel, wat op verschillende tijden reed naar Zadar op eigen kosten. De ligging was wel mooi aan de zee, maar gaan hier niet meer naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6els en richard23-07-2011

voor doorreis kroatie redelijk hotel

Veel toeristen, typisch badplaats. Hotel zag er schoon uit. Zadar bekeken, niet bijzonder.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8wyfotografie18-01-2011

Mooi Hotel

Hotel Pinija ligt op een schiereiland, mooi aan zee maar ook pal naast een (beetje lawaaierige) camping. Kamers zijn mooi en schoon en personeel is zakelijk vriendelijk. We hebben er niet gegeten m.u.v. ontbijt. Voor een doorreis zoals wij kon dat ook niet. De meesten hadden een All-in faciliteit. Voor een goed alternatief loop je het terrein af landinwaarts richting een klein dorp (5 minuten). Daar lijken meer restaurants dan woonhuizen te zijn. Heerlijk eten, pal aan het water en .... niet overdreven duur. Voor een dagje Zadar is zeker een auto nodig (15 minuten rijden)

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Cools30-10-2010

We zijn vorige zomer in juli 2010 in dit hotel geweest! Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, eten uitstekend, voldoende keuze, ontbijt idem,kamers proper en sober, maar voldoende want je bent bijna altijd buiten! Handdoeken worden steeds ververst (als je ze op de grond legt).Prachtig strand. Vanalles te doen op het terrein van het hotel. Ideaal om met kinderen te zijn, avondanimatie...zonder kinderen ook genoten hiervan ! We gaan zeker terug !!!

Gereisd met partner in juli 2010

2 tips over Hotel Pinija

• Rudy , 12-05-2012

Het bezichtigen van Zadar is de moeite waard.

• cobyclerx1, 08-08-2014

als je met de auto bent zeker naar Trogir gaan is een hele leuke stad.

0 vragen over Hotel Pinija

Hotel Pinija info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk