Hotel Sovinje FKK

2 reviews over Hotel Sovinje FKK

courage, fuyez !!!!

gaelle
22-8-2011

il vaut mieux pas faire de naturisme en dalmatie que s'arrêter à ce camping! 28 euros par jour pour 2 avec tente et voiture c'est honteux !!! sanitaires sales, pas d'eau chaude, plage à l'ombre entièrement dès 15h et la musique des boites de nuit d'en face jusqu'à 4h du mat' tous les soirs à tel point qu'on reconnait les morceaux !!! et le ferry AR jusqu'à la terre ferme c'est 30 euros...

Schön abgelegen

Juergen
3-10-2010

Für Familien mit Kindern geradezu ideal.

Da kann man die Seele baumeln lassen und mal über die Insel fahren von Tkon aus nach Süden, vorbei am Kloster.

Auf der Südseite der insel nach 8 km Staubstraße entschädigen einen die Kornaten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sovinje FKK in Pasman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sovinje FKK zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sovinje FKK scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.