Vakantiepark
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°16°
7,3

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen4,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Beach Pakostane voor je op een rij gezet:

15 reviews over Vakantiepark Pine Beach Pakostane in het Nederlands

Nooit meer

Daniëlle Wijsen
8-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Pine beach is een mooi aangelegd park waar geen auto's op mogen. Hierdoor is het lekker rustig en veilig voor de vele kinderen. De hutjes die wij hadden waren erg verouderd en er zaten veel spinnen en andere diertjes. De klamboe was wel nodig want er zitten veel muggen. Bij mijn dochter telde ik minimaal 40 muggen beten. De animatie was erg goed. Ook de sportfaciliteiten zijn goed in orde. Het eten is een enorme drukte. Wel was er altijd voldoende variatie en de kwaliteit was best in orde. Het zandstrand is erg mooi en loopt langzaam af naar dieper water. Ook waren er meestal wel genoeg ligbedjes te vinden, ontdanks de vroege handdoek leggers. Voor ons was dit eenmalig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Kristina Budimir, Reception Manager, Administration, Sales, Reception Manager, 26-3-2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling, onze intentie is om de beste service aan te bieden, zoals u weet en ons resort specifiek heeft gezien, de accommodatie is eenvoudig en geïntegreerd met de natuur, hopelijk heeft u een leuke vakantie doorgebracht in Pine Beach Pakoštane. Het spijt ons echt te horen over de muggenbeten, elke bungalow heeft binnen een muskietennet (wordt geleverd als onderdeel van de uitrusting), het resort ligt praktisch in dennenbos, er zijn en zijn insecten in de buurt, we raden u aan af te zien. Het restaurant is een buffet met dagelijks verse ingrediënten en de hele dag is er 4 x je hebt maaltijd inbegrepen, hopelijk vind je ons eten goed.

We zullen je graag nogmaals verwelkomen in ons Resort.

Een belevenis, probeer het eens!

Rita Ketelaar
23-6-2018
  • Activiteiten10

Een hele fijne en bijzondere belevenis! Leuke hutjes en een fijn resort. Schoon sanitair, afwisselend eten. Misschien niet hoogstaand, maar een goede keuze en op een fijne plek. Gratis sporten op het resort. Neem een kano mee of een sup, ga zeilen of start je dag met yoga en kijk daarbij uit over de zee! Een goede centrale ligging voor allerlei uitstapjes. Zo kun je op het resort een excursie boeken naar de Plitvice meren of naar Krka en Sibenik. Ook een mooie gelegenheid om direct vanaf het resort een boottocht te maken naar de prachtige Kornati eilanden. De dolfijnen hebben wij voor de boot uit zien zwemmen! Onderweg terug ruik je de heerlijke dennengeur van het resort. Op het resort kun je ook heerlijk zwemmen, er zijn leuke zwemplekken en er is veel te doen voor de kinderen. Er hangen hangmatten tussen de bomen, hoe leuk is dat! Geen electriciteit in de hut maar oplaadplaatsen vanaf een centraal punt. Niet bereikbaar, hoera!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk!!

Mw. Scholten
12-5-2018
  • Onderkomen8

Voor de tweede maal hier geweest. En weer een heerlijk verblijf gehad! Soms wel een wachtrij bij het eten, maar t liep altijd vlot door. Sanitair schoon en voldoende capaciteit. Prachtige kust!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Ingrid
21-8-2017
  • Activiteiten9

Hele leuke ervaring met slapen in rieten hutjes. Genoeg ruimte voor vijf personen. Nette toiletgebouwen. Klamboes boven de bedden aanwezig maar geen ongedierte gezien. Het eten was prima, tweemaal per dag warm eten, goed gevarieerd, voor ieder wat wils. Het eco park was groot maar door de ligging van de hutten had je hier geen idee van. Zeer gevarieerd publiek, weinig Nederlanders. Tevens alle sportactiviteiten (kano, tennis, voetbal, midgetgolf, zeilbootjes etc. etc) gratis.

Een belevenis apart

Mauvos
10-9-2016
  • Activiteiten9

Aparte belevenis slapen in polynesiche hutjes. Extra prijs aan zee was het zeker waard. Afwisseling eten kon iets beter. Fantastiche bestemming voor sportieve gezinnen. Goede begeleiding bij activiteiten. Je kunt het beste een lamp op batterijen meenemen. Leuk gezellig dorpje in de buurt.

fantastisch

roel
29-8-2016
  • Activiteiten10

mooi resort waar van alles te doen is,zowel voor de kinderen als de volwassen veel sport activiteiten,en voor de mountainbikers onder ons het park ligt vlak bij het meer vransko jezero waar een fantastisch mountainbike parkoers ligt bij de ingang van het resort staat een groot bord met een kaart van de routes het eten is ook goed al vind ik persoonlijk dat 1x een warme maaltijd op een dag genoeg is en niet s'middags en s'avonds persooneel is vriendelijk het sanitair wordt netjes bij gehouden de hutjes zijn ok al met al een top lokatie

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi complex direct aan zee

Jan Kop
12-8-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Zomer 2016 voor de tweede keer is Kroatië. De eerste keer in Pakostane. Prima park. Huisjes doen Afrikaans aan, geen stroom, alleen bedden en kasten maar sanitair binnen 50 meter van het huisje. Het park komt erg natuurlijk over en wordt goed onderhouden. Het is een soort van vol pension. Prima en gevarieerde maaltijden. Snelle en onopvallend personeel dat snel lege borden ophaalt. Ligging direct aan zee en gratis gebruik van alle faciliteiten. Door de baai en het zandstrand ideaal voor kleinere kinderen maar die van mij hebben zich ook prima vermaakt. Je kan er zelfs snokellen maar alle vissen zijn gewoon grijs (wel veel) Gewoon een heerlijke locatie om bij te komen en grote kans op goed weer. Eigenlijk alleen maar positief en zou ik risicoloos aan andere aanbevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen zeker nog terig

Evi Huiskamp
27-6-2015
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten10

We komen zeker nog een keer terug. Onze dochters van 3,5 / 1 jaar hebben de hele vakantie vermaakt op het fijne zandstrand.

In de hut staan alleen bedden, die prettig liggen. Er is geen licht of water. Daarvoor moet je naar de sanitaire ruimtes, die heel schoon en netjes onderhouden worden. Vanuit de hut keken we uit op de zee.

Het is vooral een mooie locatie voor oudere kinderen. Die kunnen naar hartenlust surfen, kajakken, zeilen, judoën, etc. Daarnaast kun je groepslessen volgen voor yoga, aerobics..

Het eten is heel gevarieerd, pasta, pizza, patat, verse groente (gekookte bloemkool, wortel, broccoli zonder olie of andere opsmuk), 8 soorten salades, aardappelpuree, verschillende soorten rundvlees (ook hamburgers) en kippenvlees.

Wat minder was:Voorafgaand hadden we gemaild met de vraag of we een hut konden krijgen die niet te dicht bij de bar stond i.v.m. harde muziek. Helaas kregen we toch een hut die net achter de bar stond.Het bereik van wifi slecht in de openbare ruimtes.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 17 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie

Mikka
24-12-2013
  • Activiteiten9

Voor de derde keer geboekt !!! Super vakantie voor de jonge en sportieve gezinnen. Maar liefst 8 tennis banen, basketbal, volley, windsurfen, wall klimmen, fietsen, bodybuilding en nog veel meer allemaal Gratis. Eten is gevarieerd en gezond en in balans met prijs. Vriendelijk en bekwaam personeel , en elke jaar wordt iets verbeterd. Vorige jaar hebben ze oude toiletten gesloopt en nieuwe gebouwd ook de eten was verbeterd ten opzichte van twee jaar geleden. Mini klub en animatie teem super vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk avontuur, zeker voor herhaling vatbaar.

m wickering-sturm
17-9-2013
  • Onderkomen10

Vooral het feit om in een hutje te overnachten zonder elektriciteit was een ervaring op zich. Echter door de mooie hutten en super sanitatire voorzieningen op korte afstand van elke hut geen moment de stroomvoorziening gemist. Super mooi onderhouden park, schoon en leuk personeel. En nog nergens zo schoon zeewater gezien!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenBalkan, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingLuchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan7, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Pine Beach Pakostane in Pakoštane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Pine Beach Pakostane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.