Vakantiepark Pine Beach Pakostane

8Fantastisch

• 8.9Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Beach Pakostane voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

18 reviews over Vakantiepark Pine Beach Pakostane

• 2019
    8Viv14-08-2019

Aanrader!

Heel mooi en fijn resort. Veel activiteiten om te ondernemen ( voor jong en oud), niet 1 keer van de kinderen gehoord dat ze zich vervelen ;) Hutjes zijn basic, maar prima! Minpuntje is het ontbreken van stoeltjes bij de hut. Eten is prima. Sommige tijden best druk maar altijd plek. Bovendien varieert het eten dagelijks. Veel wateractiviteiten ( gratis), helaas heel veel handdoek leggers. Wij hebben een super leuke vakantie gehad met de kinderen! Aanrader, mooi resort! en voor een ieder iets te doen. Hou wel rekening met het volgende: - neem verlichting mee voor de hut - er zijn veel muggen, DEET! - er is een internationaal zomerkamp die nergens vermeld staat maar een groot gebied heeft rond de hutten nummer 440. Dit houdt in, op sommige tijdstippen grote drukte bij het sanitair, rond 7 begint het kamp te leven, getetter door een megafoon. S avonds is het rustig.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Nicole02-08-2019

Prachtige zee en accomodatie, aanrader!

Prachtige azuurblauwe zee, ontzettend veel te doen (gratis) zoals midgetgolf , tennistafels, tennisbanen, mingolf, jeu de boules, waterparcours in de zee, klimparcours in de bomen etc. Hutjes zijn back to basic maar dat was precies de reden dat wij gingen! Idd, ook wij hadden een spin in het hutje maar die bleef keurig in het riet zitten ;-). Muggen, ja die zijn er maar je hebt muskietennetten over elk bed, dus wij hebben er verder weinig last van gehad. Eten was goed, vers, vers bereid en gevarieerd echt niks over aan te merken.

Genoeg bedjes, ook als je later komt en genoeg schaduw! Sanitair schoon!

Een attentie punt, dranken bij de bars tussen de maaltijden zijn niet all inclusief. Daarnaast, wij hadden een hutje met zeezicht...naast de bar etc. Alhoewel er staat dat rond 23u alles uit gaat, helaas wij hebben elke avond overlast gehad van gasten die bleven zitten en lawaai maakten, harde muziek etc. Daar kan beter op gelet worden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    6Daniëlle Wijsen08-08-2018

Nooit meer

Pine beach is een mooi aangelegd park waar geen auto's op mogen. Hierdoor is het lekker rustig en veilig voor de vele kinderen. De hutjes die wij hadden waren erg verouderd en er zaten veel spinnen en andere diertjes. De klamboe was wel nodig want er zitten veel muggen. Bij mijn dochter telde ik minimaal 40 muggen beten. De animatie was erg goed. Ook de sportfaciliteiten zijn goed in orde. Het eten is een enorme drukte. Wel was er altijd voldoende variatie en de kwaliteit was best in orde. Het zandstrand is erg mooi en loopt langzaam af naar dieper water. Ook waren er meestal wel genoeg ligbedjes te vinden, ontdanks de vroege handdoek leggers. Voor ons was dit eenmalig.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Kristina Budimir, Reception Manager, Administration, Sales, Reception Manager, 26-03-2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling, onze intentie is om de beste service aan te bieden, zoals u weet en ons resort specifiek heeft gezien, de accommodatie is eenvoudig en geïntegreerd met de natuur, hopelijk heeft u een leuke vakantie doorgebracht in Pine Beach Pakoštane. Het spijt ons echt te horen over de muggenbeten, elke bungalow heeft binnen een muskietennet (wordt geleverd als onderdeel van de uitrusting), het resort ligt praktisch in dennenbos, er zijn en zijn insecten in de buurt, we raden u aan af te zien. Het restaurant is een buffet met dagelijks verse ingrediënten en de hele dag is er 4 x je hebt maaltijd inbegrepen, hopelijk vind je ons eten goed.

We zullen je graag nogmaals verwelkomen in ons Resort.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Rita Ketelaar23-06-2018

Een belevenis, probeer het eens!

Een hele fijne en bijzondere belevenis! Leuke hutjes en een fijn resort. Schoon sanitair, afwisselend eten. Misschien niet hoogstaand, maar een goede keuze en op een fijne plek. Gratis sporten op het resort. Neem een kano mee of een sup, ga zeilen of start je dag met yoga en kijk daarbij uit over de zee! Een goede centrale ligging voor allerlei uitstapjes. Zo kun je op het resort een excursie boeken naar de Plitvice meren of naar Krka en Sibenik. Ook een mooie gelegenheid om direct vanaf het resort een boottocht te maken naar de prachtige Kornati eilanden. De dolfijnen hebben wij voor de boot uit zien zwemmen! Onderweg terug ruik je de heerlijke dennengeur van het resort. Op het resort kun je ook heerlijk zwemmen, er zijn leuke zwemplekken en er is veel te doen voor de kinderen. Er hangen hangmatten tussen de bomen, hoe leuk is dat! Geen electriciteit in de hut maar oplaadplaatsen vanaf een centraal punt. Niet bereikbaar, hoera!

• 8Onderkomen

• 8Mw. Scholten12-05-2018

Heerlijk!!

Voor de tweede maal hier geweest. En weer een heerlijk verblijf gehad! Soms wel een wachtrij bij het eten, maar t liep altijd vlot door. Sanitair schoon en voldoende capaciteit. Prachtige kust!!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Ingrid21-08-2017

Geweldig!

Hele leuke ervaring met slapen in rieten hutjes. Genoeg ruimte voor vijf personen. Nette toiletgebouwen. Klamboes boven de bedden aanwezig maar geen ongedierte gezien. Het eten was prima, tweemaal per dag warm eten, goed gevarieerd, voor ieder wat wils. Het eco park was groot maar door de ligging van de hutten had je hier geen idee van. Zeer gevarieerd publiek, weinig Nederlanders. Tevens alle sportactiviteiten (kano, tennis, voetbal, midgetgolf, zeilbootjes etc. etc) gratis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Mauvos10-09-2016

Een belevenis apart

Aparte belevenis slapen in polynesiche hutjes. Extra prijs aan zee was het zeker waard. Afwisseling eten kon iets beter. Fantastiche bestemming voor sportieve gezinnen. Goede begeleiding bij activiteiten. Je kunt het beste een lamp op batterijen meenemen. Leuk gezellig dorpje in de buurt.

• 10roel29-08-2016

fantastisch

mooi resort waar van alles te doen is,zowel voor de kinderen als de volwassen veel sport activiteiten,en voor de mountainbikers onder ons het park ligt vlak bij het meer vransko jezero waar een fantastisch mountainbike parkoers ligt bij de ingang van het resort staat een groot bord met een kaart van de routes het eten is ook goed al vind ik persoonlijk dat 1x een warme maaltijd op een dag genoeg is en niet s'middags en s'avonds persooneel is vriendelijk het sanitair wordt netjes bij gehouden de hutjes zijn ok al met al een top lokatie

• 10Onderkomen

• 8Jan Kop12-08-2016

Mooi complex direct aan zee

Zomer 2016 voor de tweede keer is Kroatië. De eerste keer in Pakostane. Prima park. Huisjes doen Afrikaans aan, geen stroom, alleen bedden en kasten maar sanitair binnen 50 meter van het huisje. Het park komt erg natuurlijk over en wordt goed onderhouden. Het is een soort van vol pension. Prima en gevarieerde maaltijden. Snelle en onopvallend personeel dat snel lege borden ophaalt. Ligging direct aan zee en gratis gebruik van alle faciliteiten. Door de baai en het zandstrand ideaal voor kleinere kinderen maar die van mij hebben zich ook prima vermaakt. Je kan er zelfs snokellen maar alle vissen zijn gewoon grijs (wel veel) Gewoon een heerlijke locatie om bij te komen en grote kans op goed weer. Eigenlijk alleen maar positief en zou ik risicoloos aan andere aanbevelen.

• 7Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Evi Huiskamp27-06-2015

We komen zeker nog terig

We komen zeker nog een keer terug. Onze dochters van 3,5 / 1 jaar hebben de hele vakantie vermaakt op het fijne zandstrand.

In de hut staan alleen bedden, die prettig liggen. Er is geen licht of water. Daarvoor moet je naar de sanitaire ruimtes, die heel schoon en netjes onderhouden worden. Vanuit de hut keken we uit op de zee.

Het is vooral een mooie locatie voor oudere kinderen. Die kunnen naar hartenlust surfen, kajakken, zeilen, judoën, etc. Daarnaast kun je groepslessen volgen voor yoga, aerobics..

Het eten is heel gevarieerd, pasta, pizza, patat, verse groente (gekookte bloemkool, wortel, broccoli zonder olie of andere opsmuk), 8 soorten salades, aardappelpuree, verschillende soorten rundvlees (ook hamburgers) en kippenvlees.

Wat minder was:Voorafgaand hadden we gemaild met de vraag of we een hut konden krijgen die niet te dicht bij de bar stond i.v.m. harde muziek. Helaas kregen we toch een hut die net achter de bar stond.Het bereik van wifi slecht in de openbare ruimtes.

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

3 tips over Vakantiepark Pine Beach Pakostane

• Mikka, 24-12-2013

Neem de camping lamp mee want in hutjes is geen Electra.

• m wickering-sturm, 17-09-2013

Wat zeker de moeite waard is om een boottocht te maken naar de eilanden. Wij zijn zelf een hele dag geweest incl. traditionele lunch op een van de eilanden. Super!

• BenLuinge, 21-08-2012

Tip: in 2012 geopend klimpark. Boottocht naar de Kornatie eilanden

3 vragen over Vakantiepark Pine Beach Pakostane

• Danielle Wijsen, 07-01-2018

Stroom, opladen telefoon

Is er inmiddels wel al stroom in de huisjes?

• Franka, 19-01-2014

Drinken

Is er op het park iets van een supermarkt waar je drinken kan kopen of is het de bedoeling dat dat buiten de etenstijden allemaal via de bar gekocht wordt?

Evi Huiskamp, 27-06-2015

Vanuit Pine beach is het 10 minuten lopen naar de Tommy supermarkt. Deze supermarkt is vrij groot en verkoop bijna alles. De supermarkt in Pakostane is ook 10 minuten lopen, maar is kleiner.

Je krijgt inderdaad alleen maar drinken pakken tijdens het ontbijt, lunch en diner. Bij de bar is een biertje of frisdrank rond de 2 euro.

• hilde, 22-11-2013

opladen mobiele telefoon

In de hutjes is geen elektra aanwezig, is er ergens anders wel gelegenheid om je mobiele telefoon op te laden? Kun je ergens kluisjes huren?

Evi Huiskamp, 27-06-2015

Je kunt bij de receptie je mobiel of tablet afgeven. Zij geven laden het dan voor je op. Als je naar eetzaal gaat moet je een tafel uitzoeken vlakbij electra. Deze bevindt zich aan de buitenkant van muurtje (net over de tafel heen :)

Vakantiepark Pine Beach Pakostane info

• Afstand tot strand800 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenBalkan, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingLuchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Autovrij parkJa