Camping Kozaricasterstersterster

• 6.7Staat v/h sanitair

• Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Kozarica ligt in de regio Dalmatië in Kroatië. Dit is een echte familiecamping met veel vertier. Zo is er zowel overdag als ‘s avonds muziek bij de strandtent. Het strand bij de camping is een kiezelstrand, dus neem je waterschoenen mee. De campingwinkel is zeer uitgebreid. Bezoek de Krka watervallen of maak een uitstapje naar Split.

76 reviews over Camping Kozarica

• 8AR09-08-2015

Compacte camping

Voor het eerst op Kozarica verbleven. De meeste plekken voldoende schaduw, wij stonden echter in de volle zon omdat alles volgeboekt was. Voorzieningen ( beachbar, winkel ) goed. Restaurant alleen een keer pizza gegeten, lag naast de kinder animatie die van 20 - 21 uur luid van start ging. Leuk voor de kinderen, niet om rustig te eten. Geen nood: een zeer goed restaurant net buiten de poort Galija was de oplossing. Camping zit helaas niet toe op de eigen reglementen ( geluid na 2400 uur, houtskool bbq en snelheid waarmee poolse bmw's over de camping scheuren ) Douches veelal schoon, zeker het gebouw dichts bij de receptie. Receptie vriendelijk ontvangst. Wisten alleen weinig te vertellen over hetgeen rond de camping gebeurde ( toeristentreintjes naar Pakostane, ( waarvandaan en tijden )

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Sandra05-08-2015

Topcamping op een mooie locatie

We zijn net terug van 3 weken camping Kozarica met 3 pubers. Wij hadden een ruime plek op het A gedeelte. Alle plekken hebben voldoende schaduw door het dennenbos. Er zijn 2 sanitair gebouwen. Eén hele mooie grote midden op de camping en een kleine vlakbij het strand. De hele dag wordt er schoongemaakt. Wij gingen altijd laat douchen en hebben nooit hoeven wachten op een douche en hadden altijd warm water. Het strand is heerlijk en ook heel prettig met de schaduw van de bomen. Je kunt de zee in vanaf een trapje of via de rotsen. Er zijn wel wat zee-egels maar die zie je duidelijk door het heldere water. Heerlijk om ’s ochtends vroeg een duik te nemen als de zee nog helemaal glad is. Ik heb het geluk gehad dat ik aan het zwemmen was en net buiten de boeilijn 2 dolfijnen heb gezien. Omgeving is genoeg te doen: boot tripjes, Biograd, Šibenik, Zadar, Split, Krka of Plitvice. Pakoštane is gezellig met terrasjes en restaurantjes. Op 5 minuten rijden 3 grote supermarkten. Zeker nog een keer!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Peter26-07-2015

Leuke camping, kiezelstrand met rotsen

Van alle campings in PAKOŠTANE is dit de beste. Sanitair ziet er goed uit en wordt goed schoon gehouden. Later op avond wel koud water. Plaatsen vooraan er mooi maar achteraan in het bos is het mijn te druk. Zeer mooie stacaravans van ADRIA. (deze zijn wel prijzig). Zeer geschikte camping voor uitstapjes naar kornati of krka. Jammer is wel dat het strand te wensen overlaat. Veel rotsen en aardig wat zeeegels. Grote supermarkt op 7 om afstand biograd na moru

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Hans29-10-2014

Leuke camping

Waren hier in het naseizoen. Het ene toiletgebouw was echt te weinig voor de bezetting. Mooi gelegen. Sommige plaatsen moeilijk bereikbaar Als het regent sta je met je caravan in een bergbeek.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 8Nan26-08-2014

Leuke camping!

Wij hebben op onze doorreis naar het zuiden van Kroatië op deze camping gestaan met de camper. Samen met onze zoon van 14 werden 2 dagen uiteindelijk een week. Dat zegt genoeg. Schoon sanitair, leuke strandbar voor drankje. Veel jeugd in de leeftijd tot 16 jaar, ook Nederlands. Prima winkel voor dagelijkse dingen en een kleine pizzeria. Dorpje op loopafstand langs een voet/fietspad langs het water. Goede uitval basis voor KRKA NP. Jammer dat de receptie iets minder vriendelijk was, maar ach dat mocht de pret niet drukken. Zeker een leuke camping om nogmaals te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Ellie22-07-2014

Topcamping!

Wij hebben 10 dagen lang enorm genoten op camping Kozarica! Fijne camping met prachtige ligging aan zee! Op 5 minuten lopen van vissersplaatsje Pakostane met enkele restaurantjes en barretjes! Verder gunstige ligging in Dalmatië t.o.v. bezienswaardigheden, net sanitair, leuk restaurantje en prima campingsupermarkt voor verse broodjes 's morgens!

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Arno12-01-2014

prima strandcamping

prima strandcamping, plaatsen niet al te groot, maar goed te doen, jammer dat je de auto niet ergens anders kunt parkeren, deze moet er nu op de plaats bij. vooral watervertier, in het achterland is niet heel veel te beleven. winkels op 10 min rijden. plaatsje Pakostane in 5 minuten lopen te bereiken,, leuk plaatsje, met barretjes en restaurantjes. Al met al voor zeevertier prima camping, rotsstrand, denk aan de waterschoenen. (zee-egels)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8chris.ellen07-08-2013

Camping lekker aan zee

Wij hebben met onze dochters van 15 en 13 gedurende 14 dagen in een mobilhome gekampeerd. Deze accommodatie met airco, was prima. De camping ziet er goed verzorgd uit en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Met een mengelmoes van Duits, Engels en Frans is de taalbarrière goed te slechten. De camping beschikt over een klein winkeltje, maar binnen 10 autominuten zijn voldoende supermarkten. In de omgeving is weinig te beleven, alles is vooral gericht op watervertier. Aanraders voor een dagje weg zijn de Plitvice meren en het nationaal park Krka. De camping is gelegen op wandelafstand, over een boulevard, van het gezellige Pakostane met zijn leuke winkeltjes, bars en restaurants.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Rick27-07-2013

Leuke schaduwrijke camping

Leuke camping met schoon en modern sanitair. Pakostane ligt op 5 minuten wandelen langs zee. Bar met een leuk terras bij het strand. De camping ligt centraal ten opzichte van de bezienswaardigheden in Dalmatie.

Gereisd in juni 2013

• 7gerda21-08-2012

Leuke camping, maar er druk dit jaar!

Voor de 2e keer hier. Erg druk dit jaar, receptie stuurt je op pad met lijsten van vrije plekken welke niet bijgewerkt zijn en niet kloppen, moeilijk om een plekje te vinden, een chaos! dit moet beter geregeld kunnen worden. Personeel wel vriendelijk. Zeer veel reserveringen. Je moet echt wachten tot er iemand weg gaat! Helaas dit jaar geen wifi meer. Het toiletgebouw is vernieuwd en werd zeer goed schoongehouden. Verder een fijne en rustige camping, geen muziek tot in de late uurtjes. In de kampwinkel zijn de eerste levensbehoeften te verkrijgen. Het plaatsje Pakostane is op loopafstand en zeer gezellig waar regelmatig wat te doen is, hier vindt je genoeg eetgelegenheden. Uitzicht vanaf het strand is fantastisch, je kunt hier ook heerlijk onder de bomen zitten. Er liggen vele mooie eilandjes voor de kust waar je met een motorboot heerlijk tussendoor kunt varen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

5 tips over Camping Kozarica

• Arno, 12-01-2014

boottocht door de Kornati eilanden, Krka nationaal park

• Ellie, 22-07-2014

Bezoek Sibenik! Erg leuk plaatsje met leuke eetgelegenheden en terrasjes!!

• gerda, 21-08-2012

In Pakostane zijn genoeg restaurants te vinden. De terrassen in Pakostane zijn zeer gezellig. In Pakostane of Biograd kun je scooters huren, erg leuk om vanuit Biograd met de scooter de boot te nemen naar het eiland Pasman waar erg leuke baaitjes en vissersdorpjes zijn te vinden je kunt via een brug op Uglan komen en staat dan recht tegenover Zadar. De plaatsen Biograd en Sibenik met erg leuke straatjes zijn zeker een aanrader.

16 vragen over Camping Kozarica

• anthonissen, 12-02-2019

hondenstrand

waar is het hondenstrand?en is het mooi?schoon?ruim?

• Sharon, 19-07-2017

Busstation Pakostane

Hallo allemaal!

Wij staan in september twee weekjes op Kozarica. Op vakantie laten wij de auto het liefst zoveel mogelijk staan. Om de omgeving te verkennen willen we graag gebruik maken van het OV. Iemand enig idee waar de bushalte in het dorpje ergens ligt? Ik lees op internet wel dat er een lijn van Zadar naar Split via Pakostane loopt maar kan nergens zien waar we in moeten stappen. Alvast bedankt!

• Lieke, 16-08-2016

Kluisje

Zijn er op de camping ook kluisjes te huur voor gasten in tenten

Camping Kozarica info

• Aantal sterrensterstersterster