Camping Kozaricasterstersterster

• 6.7Staat v/h sanitair

• Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Kozarica ligt in de regio Dalmatië in Kroatië. Dit is een echte familiecamping met veel vertier. Zo is er zowel overdag als ‘s avonds muziek bij de strandtent. Het strand bij de camping is een kiezelstrand, dus neem je waterschoenen mee. De campingwinkel is zeer uitgebreid. Bezoek de Krka watervallen of maak een uitstapje naar Split.

76 reviews over Camping Kozarica

• 7Anne05-08-2017

Redelijke camping

Wij waren er met drie kinderen tussen 5 en 10. Er was weinig voor hen te doen, geen Nederlandse vriendjes. Camping ligt aan zee. Zwembad was ondiep en klein, leuk voor de jongste. Loopafstand centrum. Sanitair gebouw met bandje vervelend. Kinderen krijgen geen bandje, dus wij moesten twee bandjes delen met vijf mensen. Camping bleef lawaai tot twaalf uur s'avonds en om zeven uur hoorde je alweer mensen vertrekken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Douwe Bakker29-07-2017

Perfecte plek

Camping heeft groot kiezelstenen met voldoende schaduw door pijnbomen en ligt 5 minuten lopen van het centrum van Pakostane met meer dan voldoende horeca.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9maartje08-04-2017

wat een prachtige omgeving

geweldig mooie camping. goed onderhouden. echt nog het camping gevoel ondanks de mobile homes. wij verbleven in een mobile home geboekt via de camping zelf. schitterend. schoon. auto bij caravan. uitzicht op zee. veel te doen in omgeving. zee water wel erg koud. eten vonden wij niet bijzonder. s nachts rustig. niet echt voor kleine kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8Thomas9016-08-2016

Goede camping!

Wij hebben 2 fijne weken gehad op camping Kozarica. We hadden een ruime plek in Perceel A (plek 112) en deze had zowel zon als schaduw. Jammer was dat bij een plek in perceel A water inbegrepen zou zijn, maar dat de waterpunten 4 aansluiten hebben en dat 6 plekken daarmee moeten doen. Wij hadden dus geen water. Op het strand is het erg fijn zitten. Je kunt in de zon/schaduw zitten en het water is super helder. Het personeel in de campingwinkel is inderdaad niet aardig en het restaurant ziet er niet zo mooi uit. Wij zijn er niet wezen eten, maar hebben er wel een aantal keer een pizza afgehaald en deze waren goed. Het klopt inderdaad dat er veel Slovenen op de camping zitten, maar daar hebben wij geen last van gehad. Ook hebben wij wel eens staan wachten om te douchen, maar dit duurde nooit lang. De toiletgebouwen worden meerdere malen per dag schoon gemaakt, alleen de campinggasten maakten de gebouwen alweer snel vies. Pakostane is op loopafstand en daar is 's avonds altijd wat te doen. In Pakostane zijn ook een aantal lekkere restaurantjes.

De omgeving is erg mooi. Krka watervallen en Nationaal Park Kornati zijn erg mooi. Als je naar de Kornati eilanden wil vraag dit dan bij de receptie dan sturen zij Max naar je plek om een dag af te spreken (Wij hebben dolfijnen gezien die dag!) Verder hebben wij Split, Trogir, Zadar, Primosten, Eiland Pag, Sibenik en Nin gezien. Sibenik is niet de moeite waard, maar de rest zeker wel!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Elly28-07-2016

middelmatige camping

Op zich een mooie camping, prachtig aan de geweldig heldere zee en op loopafstand dorp gelegen, prima sanitair en redelijk ruime plekken. Toch ook groot aantal minpunten, personeel receptie echt onvriendelijk, nemen niet eens de moeite om je aan te kijken als je een vraag stelt of incheckt, wij wilden een paar dagen eerder vertrekken maar dat was niet mogelijk, er wordt weinig georganiseerd voor kinderen tussen de 8 en 16, s avonds een voetbal of ping pong wedstrijd maar dan mogen er alleen volwassenen meedoen. Verder heel veel Sloveense families die allemaal bij elkaar klitten, drinken en redelijk wat lawaai maken, het zwembad is echt piep en piep klein en heeft ook zout water, wachtrijen voor de douches, goede maar dure wifi en voor slechts 1 apparaat, strand ligt helemaal vol met bedjes en handdoeken en hangmatten (zonder mensen....) maar die wel de hele dag alles bezet houden en verder werd de koelkast amper koud omdat er zo veel stroom wordt gebruikt, op de wisseldag toen er dus veel lege plekken waren was het wel goed. Ik zou op zoek gaan naar een betere camping. Tot slot is het ECHT heet in Dalmatie.....heb dit in Frankrijk en Italie nooit zo meegemaakt, het koelt s avonds niet af, eigenlijk kun je alleen op en in het water verblijven. Weinig tot geen last van muggen of ongedierte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9A. Ponstein25-06-2016

Mooie camping!

Pluspunten: * mooie, ruime en schaduwrijke plek met uitzicht op zee. * strand, waar je zowel in de zon en schaduw kan liggen. * zwembad(je), voor de kinderen. * restaurant op de camping, hier kun je heerlijk lunchen of een pizza eten voor weinig geld. * het dorpje Pakostane ligt op loopafstand. Het is leuk om hier 's avonds te gaan eten (wederom voor weinig geld) * beachbar * sanitair is prima, wordt vaak schoongemaakt.

Minpunten: * wifi, in verhouding betaal je hier veel geld voor. * geen watertappunt op perceel B (alleen bij perceel A zit deze op de plek erbij) * het personeel in de winkel, zijn niet heel erg vriendelijk.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Bert22-06-2016

Heerlijk en ontspNnen

Door op tijd te reserveren een prachtige plaats aan het water. Jammer dat WiFi niet vrij toegankelijk is, algemeen goed om free WiFi te hebben een camping die in de loop der jaren een complete metamorfose heeft ondergaan. Compliment hiervoor. Maar anderzijds.......... Nog even lekker genieten hier en van de veelzijdige omgeving en dorpen / steden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Lies197021-12-2015

mooie camping

Leuke camping maar jammer dat er weinig nederlanders waren. Veel slovenen en polen, die aan het mooie strand waar je kunt kiezen of je in de zon of schaduw wilt liggen hun dekens en bedjes laten liggen waar ze dan de volgende dag weer een mooie plaats hebben en dan handdoeken in de zon en in de schaduw leggen zodat ze 2 plaatsen hebben. Gelukkig hadden onze kinderen van 15 en 18 jr nog 4 andere jongeren gevonden. Hebben voor onze kinderen nog in de omgeving naar andere campings gekeken maar dat was hellemaal niets,camping Soline in biograd verschrikkelijk dat is echt hutje mutje aan het strand. Er was gewoon Geen plek meer tussen al die mensen als je aan de zee wou liggen. Wel fijn dat je zo naar Pakostane kunt lopen waar je lekker kunt eten. Douche vaak koud water als je s avonds wou douchen en je moest wachten. Maar met die temperaturen vond ik dat niet erg, lekker verkoelend. We zijn al een aantal keren in Kroatie geweest in Istrie en Dalmatie. Dalmatie vinden wij het mooist. Als de kinderen niet meer meegaan zou ik nog wel eens naar deze camping wel terug willen. Voornamelijk door het mooie strand.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8JWB25-08-2015

Plussen en minnen

Camping Kozarika is een typisch Kroatische camping aan zee onder de pijnbomen (hars). Er staan betrekkelijk weinig Nederlanders. Pluspunten: * Mooi gelegen met een fraai kiezelstrand. * Pakostane op loopafstand * Veel schaduw op de plaatsen * Ruime openingstijden receptie. En ondanks dat we het hier heerlijk naar ons zin gehad hebben, zijn er toch wat minpunten aan te wijzen: * De camping is krap opgezet voor caravans. De oppervlakte van een plek kan wel genoeg zijn, maar bomen, rotsen en andere auto's bemoeilijken het manoeuvreren met de caravan. * Er zijn geen watertappunten. Voor water moet je dus naar een toiletgebouw. * Het toiletgebouw dat het dichtst aan de kust staat is alleen toegankelijk met een magneetbandje en dat vonden we nogal irritant. * De capaciteit van dat toiletgebouw schoot ook tekort. Wordt wel vaak schoongemaakt. In de omgeving zijn Krka (ga vroeg!) en Trogir aan te bevelen. Boek een boottocht bij Dalmatia Adventures.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Inge Pijffers17-08-2015

Geweldig!

Top vakantie gehad. We hebben 3 weken op camping Kozarica gestaan. Het is geen grote camping, dus ideaal, je zit dicht bij de zee, dichtbij het toiletgebouw en dichtbij de receptie en winkeltje en restaurant! Goeie pizza's op de camping. De omgeving is geweldig, mooie natuur, heel groen! Veel te zien en te beleven in omgeving. Aanraders: snorkelen bij Pag, boot excursie naar Kornati eilanden (kan via de camping, via Max, vraag naar zijn naam bij receptie), wandelroute van ongv 8 km bij Sibenik langs grotten, rotsen en mooi uitzichtpunt (route staat op internet) 's avonds naar Zadar, scooter huren in Biograd, naar de Chico bar in Pakostane, lekkere cocktails! Kanoën/raften super super leuk, met een groep onder begeleiding, folder ligt bij de receptie. Lidl is vlakbij! Geen ijsjes halen op de hoek waar het altijd druk is, erg onvriendelijk en schreeuwen tegen je, links ernaast zit een veel betere; oud mannetje en er staat bij 'best Ice cream in town'. Ga hier zeker weer eens heen!

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

5 tips over Camping Kozarica

• Arno, 12-01-2014

boottocht door de Kornati eilanden, Krka nationaal park

• Ellie, 22-07-2014

Bezoek Sibenik! Erg leuk plaatsje met leuke eetgelegenheden en terrasjes!!

• gerda, 21-08-2012

In Pakostane zijn genoeg restaurants te vinden. De terrassen in Pakostane zijn zeer gezellig. In Pakostane of Biograd kun je scooters huren, erg leuk om vanuit Biograd met de scooter de boot te nemen naar het eiland Pasman waar erg leuke baaitjes en vissersdorpjes zijn te vinden je kunt via een brug op Uglan komen en staat dan recht tegenover Zadar. De plaatsen Biograd en Sibenik met erg leuke straatjes zijn zeker een aanrader.

16 vragen over Camping Kozarica

• anthonissen, 12-02-2019

hondenstrand

waar is het hondenstrand?en is het mooi?schoon?ruim?

• Sharon, 19-07-2017

Busstation Pakostane

Hallo allemaal!

Wij staan in september twee weekjes op Kozarica. Op vakantie laten wij de auto het liefst zoveel mogelijk staan. Om de omgeving te verkennen willen we graag gebruik maken van het OV. Iemand enig idee waar de bushalte in het dorpje ergens ligt? Ik lees op internet wel dat er een lijn van Zadar naar Split via Pakostane loopt maar kan nergens zien waar we in moeten stappen. Alvast bedankt!

• Lieke, 16-08-2016

Kluisje

Zijn er op de camping ook kluisjes te huur voor gasten in tenten

Camping Kozarica info

• Aantal sterrensterstersterster