16 vragen over Camping Kozarica

• anthonissen, 12-02-2019

hondenstrand

waar is het hondenstrand?en is het mooi?schoon?ruim?

• Sharon, 19-07-2017

Busstation Pakostane

Hallo allemaal!

Wij staan in september twee weekjes op Kozarica. Op vakantie laten wij de auto het liefst zoveel mogelijk staan. Om de omgeving te verkennen willen we graag gebruik maken van het OV. Iemand enig idee waar de bushalte in het dorpje ergens ligt? Ik lees op internet wel dat er een lijn van Zadar naar Split via Pakostane loopt maar kan nergens zien waar we in moeten stappen. Alvast bedankt!

• Lieke, 16-08-2016

Kluisje

Zijn er op de camping ook kluisjes te huur voor gasten in tenten

• Wimay, 22-11-2015

Veel Nederlandse pubers op deze camping?

We willen komende zomer naar camping Kozarica met onze 16 jarige zoon. Zijn er veel Nederlandse pubers op deze camping? Heeft iemand hier een antwoord op?

Lies1970, 21-12-2015

Nederlandse jeugd is er niet, wat erg jammer is. Is een mooie camping. Onze kinderen 15 en 18 hadden gelukkig toch een paar ned tieners gevonden. De tieners kunnen s avonds naar het dorp lopen waar barretjes zitten. We zijn op elke camping in de buurt wezen kijken of er daar anders plaats was maar geen elke camping vonden wij leuk anders waren we daar naartoe gegaan voor onze kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kozarica voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• Anitavdveen, 20-07-2015

Snorkelen

Kan je vanaf de camping goed snorkelen of zijn er goede snorkellocaties in de buurt?

• Emily, 04-06-2015

Hond meenemen in hoogseizoen

Wij willen een cocker spaniël meenemen in de zomer naar deze camping. Is er iemand die al eerder een hond hierheen heeft meegenomen en hoe is dit bevallen? Kun je je hond goed meenemen hierheen?

• Sandra-Wetzels, 15-03-2015

hond op strand en in het water

Hallo. Mag de hond op het strand en in het water bij de camping? Of is er een plaatsje naast de camping waar je met de hond aan het water mag?

B.v.D

• Carmen, 29-11-2014

Boot plaats of boei

Weet iemand of je een boot plaats in het stadje in de haven kunt huren ? hoorde n.l. dat je op de camping alleen maar een plek of een boei voor een boot kunt huren tot 5 meter ! En hoever het lopen is naar de haven in het stadje?

matheu, 22-02-2015

sinds de zomer 2014 kun je ook een boei huren voor grotere boten direct bij de camping (booiverhuur gaat niet via de camping)in de haven kan je ook een aanlegplaats huren is ongeveer 5 minuten lopen

• Margot, 29-10-2014

voor jongen kinderen?

We overwegen volgend jaar naar deze camping te gaan met onze zoon van 5,5 en baby van 1 jaar. Is de camping een aanrader voor jonge kinderen en zijn er voor onze oudste zoon ook genoeg (Nederlandse) leeftijdgenootjes?

• Emily Smit, 14-08-2014

Boothelling

Wie kan mij vertellen of er op deze camping een boothelling is en zo niet waar kun je de boot dan te water laten?

matheu, 02-11-2014

hallo er is geen boothelling op de camping maar in de haven bij het dorp is wel een helling, (scroll een beetje naar beneden daar is de zelfde vraag ook beantwoord) groetjes matheu