Camping Kozarica

Camping Kozarica
7,7

61 reviews over Camping Kozarica in het Nederlands

Complete plaatje van de camping is goed. Het is een familie camping, dus als je voor je rust komt is het hier niet ideaal. Er staan veel oostblokkers die in de avond soms luidruchtig kunnen zijn, maar dat zijn wij Nederlanders ook. Wij stonden op plek 520, dicht bij de zee wat super is, net geen last van de muziek.De strandtent draait van smorgens tot avonds muziek. Let hier bij op met je kampeerplek. Het strand bestaat uit kiezel en GROTE kiezel, zorg voor een zacht matje als je hier wilt liggen. Zorg ook voor waterschoentjes want er kunnen zee egels zitten. Als de camping vol is kan het ook niet anders dat het sanitair niet super schoon is, verder was dit wel prima.

Het dorpje Pakostane stelt niet heel veel voor, wel veel eetgelegenheden! Assortiment Brood is in de campingwinkel is prima maar recht tegenover de camping zit een betere bakker!

Goede camping om te relaxen en bijv; Krka watervallen te bezoeken op 45m en split op 1,5u.

wij zaten in een mobile home via touroperator. prachtige mobile homes met twee badkamers dichtbij het strand gelegen. receptie 24 uur per dag open erg handig bij een vroeg vertrek. Bakker net buiten de poort heeft heerlijk brood. Campingwinkel voldoende om wat boodschapjes te halen. Grotere Plodine en Lidl in Biograd. Het strand is prachtig schoon maar wel erg druk (zeker in de schaduw). Prima ligging voor uitstapjes naar Krka, split, en zadar. Via Max een boottocht geboekt naar Kornati eilanden een echte aanrader! Pakostane loop je zo in en is erg leuk met voldoende restaurantjes. Animatie stelt niet veel voor voor de kinderen. Er waren in de twee weken dat wij er waren behoorlijk wat Nederlanders. Afhalen in het restaurant absoluut geen aanrader! Bestellingen uit restaurant gaan voor en ook de bestellingen van kroaten kregen voorrang. Ruim een uur zitten wachten op 3 pizza's. Je kunt beter gewoon in het restaurant gaan zitten.

Helaas veel te druk en toeristisch

Ilona
17-8-2018

Het is een goed verzorgde, mooi liggende, maar bizar volle camping. Hutje mutje en iedereen bakent z'n (al heel grote ruime) plek af met spullen en auto's. De muziek van de bar draait de hele dag door, met karaoke tot in de nacht. Rust is hier niet te vinden: strand is mooi maar bomvol. Ik heb nog nooit zo'n drukke camping meegemaakt.

Fantastisch plekje aan zee

Fam Adk
17-8-2018

Begin juli 2018 hier gestaan. We hadden op voorhand een plekje gereserveerd in de A-zone, direct bij de zee. We hebben het ons niet beklaagd, wat een prachtige plek!

Alle camping plekken zijn variabel qua grootte. Hier en daat staat er een boom midden in je plek. Voor een tent geen probleem, voor de caravan met tent soms wel. De campinguitbater kan je hierbij via email perfect bijstaan bij de reservatie qua mogelijkheden.

Op een tiental plekken na staat alles in de schaduw onder de pijnbomen. Opgelet voor hars op je auto. Camping is een lichte helling afdalend naar zee. Campingfietsje mét versnellingen is geen luxe. Ik had het gevoel: hoe dichter bij zee hoe aangenamer de plekken.

De belevenis op de camping hangt vaak af van je buren. Slovenen/Slovaken hokken vaak graag samen met alle lawaai, maar er zijn er ook rustige campeerders. Om 23u30 had ik het gevoel dat de rust overal dan toch overal tot stand kwam, op een enkeling na. 's nachts rustig. Voor ons perfect zo. Plaatsen bij de beach bar mogen nog even luide muziek aanhoren. Best wat Belgen, handvol Nederlanders, vooral Duitsers en Slovenen.

Betalende (!) Wifi is waardeloos in de A-zone (te veel mensen op het strand?), bovenaan de camping weet ik het niet.

Hoewel de camping zo goed als volzet was, leek het sanitair gebouw een tekort aan douches te hebben, maar dat leek onterecht want ik heb nooit moeten wachten. Ook kids (11j + 14j) kregen bandjes. Sanitair werd zeer vaak gepoetst. Wij zijn hier kritisch op maar het was zeker ok (al hingen de douchekoppen wat laag)

Op de camping niet gegeten, Pakostane ligt op korte wandelafstand met tal van uitgaansmogelijkheden, winkeltjes, bootverhuur,... Campingwinkel was compleet en goed uitgerust. Grotere supermarkten op zo'n 5km, rechte baan er naar toe.

Zwembad aan zee is een postzegel groot, daar moet je niet voor gaan (goed voor de allerkleinsten), het nieuwe zwembadje is enkel voor bepaalde type huisjes. Maar de zee is zo prachtig helder, wel waterschoentjes meebrengen voor de rotsen en zeebolsters.

Tip: Vraag bij de receptie naar Max voor leuke betaalbare boot dag excursies richting Kornati eilanden! Voor de rest niet hoeven te klagen over het personeel. Wel jammer dat je wel helemaal niets van extra info krijgt bij aankomst receptie (algemene, toeristische, of animatie info). Perfecte uitvalsbasis richting Zadar, Krka, Split.

Ik vond dit echt wel een geweldige camping, waarschijnlijk door de belevenis van een perceel in de A-zone te hebben.

Fantastisch!!

Talie
14-5-2018

Beste camping van kroatie!! Heerlijk strand. Fijne campwinkel en je loopt zo naar het plaatjes toe 6 minuten lopen.. staancarven plaatsen soms wel wat dicht op elkaar.

Redelijke camping

Jozien
5-8-2017

Wij vonden deze camping erg druk, met kleine plaatsen. Op onze plek stonden middenop 3 bomen, zodat we slechts een fractie konden benutten. Het sanitair was uitstekend op orde en schoon. Op de camping is een redelijk druk strand. Iets buiten de camping is een openbaar strand met bos. Je ligt heerlijk onder de bomen en plonst zo de zee in.

Redelijke camping

Anne
5-8-2017

Wij waren er met drie kinderen tussen 5 en 10. Er was weinig voor hen te doen, geen Nederlandse vriendjes. Camping ligt aan zee. Zwembad was ondiep en klein, leuk voor de jongste. Loopafstand centrum. Sanitair gebouw met bandje vervelend. Kinderen krijgen geen bandje, dus wij moesten twee bandjes delen met vijf mensen. Camping bleef lawaai tot twaalf uur s'avonds en om zeven uur hoorde je alweer mensen vertrekken.

Perfecte plek

Douwe Bakker
29-7-2017

Camping heeft groot kiezelstenen met voldoende schaduw door pijnbomen en ligt 5 minuten lopen van het centrum van Pakostane met meer dan voldoende horeca.

wat een prachtige omgeving

maartje
8-4-2017

geweldig mooie camping. goed onderhouden. echt nog het camping gevoel ondanks de mobile homes. wij verbleven in een mobile home geboekt via de camping zelf. schitterend. schoon. auto bij caravan. uitzicht op zee. veel te doen in omgeving. zee water wel erg koud. eten vonden wij niet bijzonder. s nachts rustig. niet echt voor kleine kinderen.

Goede camping!

Thomas90
16-8-2016

Wij hebben 2 fijne weken gehad op camping Kozarica. We hadden een ruime plek in Perceel A (plek 112) en deze had zowel zon als schaduw. Jammer was dat bij een plek in perceel A water inbegrepen zou zijn, maar dat de waterpunten 4 aansluiten hebben en dat 6 plekken daarmee moeten doen. Wij hadden dus geen water.

Op het strand is het erg fijn zitten. Je kunt in de zon/schaduw zitten en het water is super helder. Het personeel in de campingwinkel is inderdaad niet aardig en het restaurant ziet er niet zo mooi uit. Wij zijn er niet wezen eten, maar hebben er wel een aantal keer een pizza afgehaald en deze waren goed. Het klopt inderdaad dat er veel Slovenen op de camping zitten, maar daar hebben wij geen last van gehad. Ook hebben wij wel eens staan wachten om te douchen, maar dit duurde nooit lang. De toiletgebouwen worden meerdere malen per dag schoon gemaakt, alleen de campinggasten maakten de gebouwen alweer snel vies.

Pakostane is op loopafstand en daar is 's avonds altijd wat te doen. In Pakostane zijn ook een aantal lekkere restaurantjes.

De omgeving is erg mooi. Krka watervallen en Nationaal Park Kornati zijn erg mooi. Als je naar de Kornati eilanden wil vraag dit dan bij de receptie dan sturen zij Max naar je plek om een dag af te spreken (Wij hebben dolfijnen gezien die dag!)

Verder hebben wij Split, Trogir, Zadar, Primosten, Eiland Pag, Sibenik en Nin gezien. Sibenik is niet de moeite waard, maar de rest zeker wel!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kozarica in Pakoštane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kozarica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.