Camping Kozaricasterstersterster

• 6.8Staat v/h sanitair

• Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Kozarica ligt in de regio Dalmatië in Kroatië. Dit is een echte familiecamping met veel vertier. Zo is er zowel overdag als ‘s avonds muziek bij de strandtent. Het strand bij de camping is een kiezelstrand, dus neem je waterschoenen mee. De campingwinkel is zeer uitgebreid. Bezoek de Krka watervallen of maak een uitstapje naar Split.

76 reviews over Camping Kozarica

• 2019
    7Rob van Elewout01-09-2019

In voor- en naseizoen super

Voor de tweede keer in 5 jaar naar Kozarica geweest, tweemaal net na de topdrukte. Daardoor is er verder van de zee ruimte zat om een schaduwrijke plek te zoeken. Tussen de bomen gat dat uitstekend. Voor de rust zit je eind augustus/begin september heel erg goed, met de schitterende zee voor je neus. De live-muziek nét buiten de camping is wel vrij irritant, het is niet bepaald Coldplay of Pearl Jam. De klantvriendelijkheid laat écht te wensen over. Wij mochten een plekje uitzoeken en kregen een lijstje met vrije plekken mee. Toen we voor de zekerheid ons gewenste plekje checkten, was het geen probleem. Tijdens het tent opzetten werd echter duidelijk dat de plaats wél gereserveerd bleek. Een sorry kon er niet vanaf. Als je je van de receptie niets aantrekt, is het een heel fijne camping met veel uitstapjes in de buurt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6MacLoedy6227-08-2019

Even wennen na vele jaren Spanje

Na vele jaren Camping Playa Bara met de kinderen bezocht te hebben, dit jaar zonder kinderen naar Camping Kozarica gegaan. De ontvangst en uitleg bij de balie was prima. Had plek 242. Deze bleek te liggen aan een laantje dat vrij steil naar beneden liep en waar de aanwezige bomen dusdanig scheef groeiden dat enige stuurmanskunst vereist was. Kleine plaatsen, waardoor mijn auto dwars voor de voortent kwam te staan. Idem bij de buren, dus een opgesloten gevoel. Geen verlichting aanwezig in de laantjes, dus erg donker 's-avonds en 's-nachts. Onze plaats was wel heel dicht bij de zee, wat weer een pluspunt was. Na de campingwinkel op Playa Bara gewend te zijn, was deze campingwinkel een verschrikkelijke tegenvaller. Vers vlees was er schaars en het vlees aanbod was minimaal. Een NL-krant was er niet te krijgen. Pakostane is een leuk plaatsje met voldoende vertier. Sanitair was redelijk, maar overal drukknoppen om water te krijgen. Onhandig

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Goofy11-08-2019

Na twee jaar niets verbeterd!

Camping heeft goede plaatsen in zone B, zone C zijn kleine hutje mutje plekken waar veel seizoensplekken zijn. Ook lopen er mensen van buiten de camping zo het terrein op om de dag aan het strand van de camping door te brengen, geen controle hierop! Winkel en restaurant op de de camping zijn prima. Tegenover de camping zit ook een goed restaurant met vriendelijke bediening. Pakostane zelf is een gezellig toeristisch dorpje met veel horeca. Van hier uit ook prima een dagtrip te maken waar je maar naar toe wilt! Krka watervallen zijn wel een aanrader! Het sanitair op de camping is beneden peil! Te weinig douches voor het aantal gasten met of te koud of te warm of een heel klein straaltje water, deuren van de toiletten kunnen vaak niet op slot en het is ook niet erg schoon! De dames doen hun best maar de muren zijn in 3 weken niet schoon gemaakt! Volgend jaar op zoek naar iets anders!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Carmen03-08-2019

Niet voor ons

Camping ligt aan zee, plekken worden al zeer vroeg in de ochtend gereserveerd met handdoeken of zelfs ligstoelen. Ontvangst op de camping kan vele malen klantvriendelijker. Receptie vroeg nog net naar het staplaats nummer dat we hadden ontvangen. Paspoorten werden ingenomen (dit had ik niet eens door zo snel), een sticker voor de ruit en 'dag'. We konden het zelf uitzoeken op de camping, op zoek naar onze plek en dichtsbijzijnde toiletgebouw.

De bevoorrading van de beachbar en de winkel gaat via de camping. Dit gaat soms wel 8x (geen grap) per dag door verschillende leveranciers. De vrachtwagenchauffeurs zijn aan het werk dus er wordt behoorlijk opgetrokken en doorgereden. Aan de ene kant zit een summercamp voor kinderen met een animatie team die goed getraind is op het gebruik van de omroepinstallatie. Aan de andere zijde is een bar die regelmatig feestjes organiseert. Op de camping hoor je deze luid en duidelijk.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Bart02-09-2018

Prima om te relaxen, maar niet als je rust zoekt.

Complete plaatje van de camping is goed. Het is een familie camping, dus als je voor je rust komt is het hier niet ideaal. Er staan veel oostblokkers die in de avond soms luidruchtig kunnen zijn, maar dat zijn wij Nederlanders ook. Wij stonden op plek 520, dicht bij de zee wat super is, net geen last van de muziek.De strandtent draait van smorgens tot avonds muziek. Let hier bij op met je kampeerplek. Het strand bestaat uit kiezel en GROTE kiezel, zorg voor een zacht matje als je hier wilt liggen. Zorg ook voor waterschoentjes want er kunnen zee egels zitten. Als de camping vol is kan het ook niet anders dat het sanitair niet super schoon is, verder was dit wel prima. Het dorpje Pakostane stelt niet heel veel voor, wel veel eetgelegenheden! Assortiment Brood is in de campingwinkel is prima maar recht tegenover de camping zit een betere bakker! Goede camping om te relaxen en bijv; Krka watervallen te bezoeken op 45m en split op 1,5u.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9debby21-08-2018

fijne camping met een prachtige zee op loopafstand

wij zaten in een mobile home via touroperator. prachtige mobile homes met twee badkamers dichtbij het strand gelegen. receptie 24 uur per dag open erg handig bij een vroeg vertrek. Bakker net buiten de poort heeft heerlijk brood. Campingwinkel voldoende om wat boodschapjes te halen. Grotere Plodine en Lidl in Biograd. Het strand is prachtig schoon maar wel erg druk (zeker in de schaduw). Prima ligging voor uitstapjes naar Krka, split, en zadar. Via Max een boottocht geboekt naar Kornati eilanden een echte aanrader! Pakostane loop je zo in en is erg leuk met voldoende restaurantjes. Animatie stelt niet veel voor voor de kinderen. Er waren in de twee weken dat wij er waren behoorlijk wat Nederlanders. Afhalen in het restaurant absoluut geen aanrader! Bestellingen uit restaurant gaan voor en ook de bestellingen van kroaten kregen voorrang. Ruim een uur zitten wachten op 3 pizza's. Je kunt beter gewoon in het restaurant gaan zitten.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Ilona17-08-2018

Helaas veel te druk en toeristisch

Het is een goed verzorgde, mooi liggende, maar bizar volle camping. Hutje mutje en iedereen bakent z'n (al heel grote ruime) plek af met spullen en auto's. De muziek van de bar draait de hele dag door, met karaoke tot in de nacht. Rust is hier niet te vinden: strand is mooi maar bomvol. Ik heb nog nooit zo'n drukke camping meegemaakt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Fam Adk17-08-2018

Fantastisch plekje aan zee

Begin juli 2018 hier gestaan. We hadden op voorhand een plekje gereserveerd in de A-zone, direct bij de zee. We hebben het ons niet beklaagd, wat een prachtige plek! Alle camping plekken zijn variabel qua grootte. Hier en daat staat er een boom midden in je plek. Voor een tent geen probleem, voor de caravan met tent soms wel. De campinguitbater kan je hierbij via email perfect bijstaan bij de reservatie qua mogelijkheden. Op een tiental plekken na staat alles in de schaduw onder de pijnbomen. Opgelet voor hars op je auto. Camping is een lichte helling afdalend naar zee. Campingfietsje mét versnellingen is geen luxe. Ik had het gevoel: hoe dichter bij zee hoe aangenamer de plekken. De belevenis op de camping hangt vaak af van je buren. Slovenen/Slovaken hokken vaak graag samen met alle lawaai, maar er zijn er ook rustige campeerders. Om 23u30 had ik het gevoel dat de rust overal dan toch overal tot stand kwam, op een enkeling na. 's nachts rustig. Voor ons perfect zo. Plaatsen bij de beach bar mogen nog even luide muziek aanhoren. Best wat Belgen, handvol Nederlanders, vooral Duitsers en Slovenen. Betalende (!) Wifi is waardeloos in de A-zone (te veel mensen op het strand?), bovenaan de camping weet ik het niet. Hoewel de camping zo goed als volzet was, leek het sanitair gebouw een tekort aan douches te hebben, maar dat leek onterecht want ik heb nooit moeten wachten. Ook kids (11j + 14j) kregen bandjes. Sanitair werd zeer vaak gepoetst. Wij zijn hier kritisch op maar het was zeker ok (al hingen de douchekoppen wat laag) Op de camping niet gegeten, Pakostane ligt op korte wandelafstand met tal van uitgaansmogelijkheden, winkeltjes, bootverhuur,... Campingwinkel was compleet en goed uitgerust. Grotere supermarkten op zo'n 5km, rechte baan er naar toe. Zwembad aan zee is een postzegel groot, daar moet je niet voor gaan (goed voor de allerkleinsten), het nieuwe zwembadje is enkel voor bepaalde type huisjes. Maar de zee is zo prachtig helder, wel waterschoentjes meebrengen voor de rotsen en zeebolsters. Tip: Vraag bij de receptie naar Max voor leuke betaalbare boot dag excursies richting Kornati eilanden! Voor de rest niet hoeven te klagen over het personeel. Wel jammer dat je wel helemaal niets van extra info krijgt bij aankomst receptie (algemene, toeristische, of animatie info). Perfecte uitvalsbasis richting Zadar, Krka, Split. Ik vond dit echt wel een geweldige camping, waarschijnlijk door de belevenis van een perceel in de A-zone te hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Talie14-05-2018

Fantastisch!!

Beste camping van kroatie!! Heerlijk strand. Fijne campwinkel en je loopt zo naar het plaatjes toe 6 minuten lopen.. staancarven plaatsen soms wel wat dicht op elkaar.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• Oude reviews

8Jozien05-08-2017

Redelijke camping

Wij vonden deze camping erg druk, met kleine plaatsen. Op onze plek stonden middenop 3 bomen, zodat we slechts een fractie konden benutten. Het sanitair was uitstekend op orde en schoon. Op de camping is een redelijk druk strand. Iets buiten de camping is een openbaar strand met bos. Je ligt heerlijk onder de bomen en plonst zo de zee in.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

5 tips over Camping Kozarica

• Arno, 12-01-2014

boottocht door de Kornati eilanden, Krka nationaal park

• Ellie, 22-07-2014

Bezoek Sibenik! Erg leuk plaatsje met leuke eetgelegenheden en terrasjes!!

• gerda, 21-08-2012

In Pakostane zijn genoeg restaurants te vinden. De terrassen in Pakostane zijn zeer gezellig. In Pakostane of Biograd kun je scooters huren, erg leuk om vanuit Biograd met de scooter de boot te nemen naar het eiland Pasman waar erg leuke baaitjes en vissersdorpjes zijn te vinden je kunt via een brug op Uglan komen en staat dan recht tegenover Zadar. De plaatsen Biograd en Sibenik met erg leuke straatjes zijn zeker een aanrader.

16 vragen over Camping Kozarica

• anthonissen, 12-02-2019

hondenstrand

waar is het hondenstrand?en is het mooi?schoon?ruim?

• Sharon, 19-07-2017

Busstation Pakostane

Hallo allemaal!

Wij staan in september twee weekjes op Kozarica. Op vakantie laten wij de auto het liefst zoveel mogelijk staan. Om de omgeving te verkennen willen we graag gebruik maken van het OV. Iemand enig idee waar de bushalte in het dorpje ergens ligt? Ik lees op internet wel dat er een lijn van Zadar naar Split via Pakostane loopt maar kan nergens zien waar we in moeten stappen. Alvast bedankt!

• Lieke, 16-08-2016

Kluisje

Zijn er op de camping ook kluisjes te huur voor gasten in tenten

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig